Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem na zimnym silniku E36


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:modlitwa: Mam BMW 316i Kat (E36) 93r. (M40). Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Muszę długo kręcić, odpala za drugim razem albo i dłużej. Jak załapie to przez chwilę go trzęsie (tak jakby chodził na jednym garze albo dwóch)-muszę dodać gazu żeby wkręcić go na obroty (żeby nie zgasł). Jak już ruszę to tak jakby go coś trzymało (jest tak na 1, 2, 3 biegu ale tylko na zimnym silniku)- nie mogę się dobrze i szybko wkręcić na obroty. Te objawy są na zimnym silniku jak już się rozgrzeje i złapie temperaturę to jest wszystko w porządku (przynajmniej tak mi się wydaje). Wymieniłem filtr paliwa, sondę lambda (oryginał), świece, pompa paliwowa była wymieniana w październiku ubiegłego roku. Nie wiem do czego zabrać się dalej. Bardzo proszę o pomoc. Może kotoś już przechodził podobne problemy i ułatwi mi usunięcie usterki. Bardzo Proszę.
Opublikowano

Autko "trzepło" nagle, któregoś ranka :?:

 

Podpięcie pod wtyczkę diagnostyczną mogłoby to potwierdzić, ale wygląda, że padł czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

 

Bez niego centrala wtrysku "nie wie", że musi dać większą dawkę paliwa przy zimnym silniku.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2945&highlight=czujnik+temperatury+m40

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
W tym tygodniu zamierzam wymienić kopułkę z palcem bo podobno już są na wykończeniu. Może coś pomoże. A potem zabiorę się za przewody WN, tylko, że sprawdzałem czy mają jakieś przebicie (oczywiście w nocy) i nic nie zauważyłem. Kable WN mają przejechane 70 tys. km to może i warto je wymienić. Mam nadzieję że jak zacznę tak wymieniać wszystko to nie przekroczę wartości samochodu.
Opublikowano

CześćRównież stawiam na czujnik temperatury cieczy chłodzącej...lub kopułka i/lub palec rozdzielacza....

PS. Napisz proszę czy objaw ustąpił po wymianie kopułki ponieważ mam podobny problem...z tym, że bardziej uwidoczniony szczególnie zimą :mad2: .....

pozdrawiam

Opublikowano
Jak wymienię kopułkę z palcem to napiszę czy coś się zmieniło. Czekam na dostawę, bo załatwiam sobie taniej niż w sklepie. Prawdopodobnie w tym tygodniu będę wymieniał to dam znać. Mój samochód nie ma LPG i nigdy nie widział takiej instalacji. :|
Opublikowano
Jak wymienię kopułkę z palcem to napiszę czy coś się zmieniło.

 

Skoro pogarszało się powoli, to wymiana kopułki i palca może pomóc.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Wymieniłem kopułkę z palcem - nic nie pomogło. Przewody mam dobre sprawdzał elektromechanik. Dzisiaj samochód jest u elektromechanika zobaczę czy coś znajdzie. Ma sprawdzać wszystko. Jak problem ustąpi to napiszę.
Opublikowano
Problem rozwiązany !! Przyczyną był zsunięty kabel paliwowy w pompie paliwowej. Pompa dawała ciśnienie 2 bary. Po założeniu nowego kabla w/w problemy ustąpiły. :dance: :dance: :dance:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.