Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

YOOOO Pacjent e46 330i 231km podłączany wielokrotnie pod komputer, zero błedów samochód jak jest zimny i pierwsze 10-20km idzie jak burza, po tym jak się nagrzeje traci moc nie ma takiego kopa jak na zimnym silniku dalej jest zero błedów. auto nie ma dołu na dwójce przy 2k,2-5k obrotów pedał w podłogę a on zamułe ma przy 231km dodam:

 

-nie faluje a ni na zimnym a ni na ciepłym

-odma szczelna, lewusa nie łapie

 

na jałowym pokazuje takie parametry z czujników

 

http://images76.fotosik.pl/734/f06c96e05074a4e9gen.jpg

http://images76.fotosik.pl/734/a2e489ee23c81af8gen.jpg

http://images75.fotosik.pl/733/1e708cd6f7bedea8gen.jpg

Opublikowano

Wsadź sobie w kakao te zdjęcia. Na klawiaturze masz taki przycisk.

Ale jaja.. Zaznaczył markerem na ekranie xD :mrgreen: :mrgreen: xD

 

http://vignette3.wikia.nocookie.net/everything-ever/images/3/3c/Print_screen.jpg/revision/latest?cb=20140901222838

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Wiesz w robocie robiłem te foto z laptopa szefa ;/ a nie miałem kabla żeby wysłać ,4 lata w zawodzie ale to mało i ciężko zdiagnozować happy?
Opublikowano
Chyba jednak vanos. Uszczelnienia gumowe na zimno działają bo gęsty olej daje radę. Po rozgrzaniu traci szczelność.
Opublikowano

Pare zdjęć z INPY z parametrów chyba nie widać żeby coś nie domagało i jakiś czujnik przekłamywał, nadal zero błedów??

 

http://images76.fotosik.pl/736/a368216e4ec97af2gen.jpg

http://images77.fotosik.pl/735/1e3aa399612e80bagen.jpg

http://images75.fotosik.pl/735/31b9fcb940dc0aa6gen.jpg

http://images75.fotosik.pl/735/7c553f2b4fdf5ea3gen.jpg

http://images78.fotosik.pl/736/065b9b250453175agen.jpg

Opublikowano
Jakub ale vanos zaczyna szczekać dopiero od wyższych obrotów (jakieś 3500 chyba) więc jak to może być wina vanosa skoro on nie bierze w tym żadnego udziału ? Tym bardziej - jak się wkręca na obroty to dopiero zaczyna jechać (o ile dobrze rozumiem :P)
Opublikowano
Jakub ale vanos zaczyna szczekać dopiero od wyższych obrotów (jakieś 3500 chyba) więc jak to może być wina vanosa skoro on nie bierze w tym żadnego udziału ? Tym bardziej - jak się wkręca na obroty to dopiero zaczyna jechać (o ile dobrze rozumiem :P)

No raczej odwrotnie co napisałeś:)

Opublikowano

Mam ten sam problem więc podebne sie pod temat.

 

W moim przypadku, silnik M54b30 2004r. na zminym też słabo z dołu, w sumie ciężko powiedziećżeby ten silnik był kiedykolwiek zimny, po 5 km mam wskazówkę w pionie.

 

Przy 3k auto zaczyna wyrywaćdo przodu, do 3k na dwójce słabo, na trójce powiedzmy od 50-60km/h prędkościomierz prawie nie zmienia położenia do czasu aż obroty przekroczą 3k ;) Felgi co prawda 19" z oponami 255 ale wydaje mi się że dla tego silnika to nie powinien być problem.

 

2 dni temu zrobiłem regeneracje vanosów, świece, uszczelkę pod pokrywą i kilka innych dupereli więc vanos raczej odpada.

 

Na biegu jałowym obroty minimalnie potrafią falować w granicy 80 RPM, bardzo sporadycznie zdarza się że spadną na tyle żęby silnikiem zatrzęsło, od zrobienia vanosa przejechałem ok. 300 km, nie kasowałem adaptacji, myśle że po tylu kilometrach powinny się już nadpisać ? Auto pali ok. 11l przy cięższej nodze ale bez szaleństw.

 

Dodam że reakcja na pedał gazu jak na tą moc nie jest oszałamiająca, auto mam od ok 2 tygodni i spodziewałem się po naprawie vanosa lepszego przyśpieszenia.

 

Błędów na komputerze brak, ktoś z Was może doradzić gdzie szukać przyczyny ?

Opublikowano
a DISĘ Panowie sprawdzaliscie ?? bardzo czesta przypadlosc M54 , uszkodzona lub nie dzialajaca disa = brak dołu
Opublikowano

i jak rozwiązaliście swoje problemy?

 

również podpinam się pod temat, z tym że za tydzień oddaje auto do regeneracji vanosa bo chodzi nierówno na postoju i od dołu również szału nie ma jak na taką moc silnika...

Opublikowano
Niestety nic się nie udało zrobic, teraz 3 tygodnie nie mam dostępu do auta więc nic nie zrobię. Vanos u mnie nie rozwiązał problemu.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie odnawiam temat, również posidam m54b30 i wydaje mi sie ze powinien lepiej jechac. Dobrze sie odpycha dopiero od 3,5k obrotow. Co polecacie regenerowac vanosa czy to disa?? Swiece tez moga miec na to wplyw?
Opublikowano
Panowie odnawiam temat, również posidam m54b30 i wydaje mi sie ze powinien lepiej jechac. Dobrze sie odpycha dopiero od 3,5k obrotow. Co polecacie regenerowac vanosa czy to disa?? Swiece tez moga miec na to wplyw?

 

Disa pozostaje zamknieta w niskim zakresie obrotow, jezeli jest nie szczelna tj. Klapka disy ma luzy, ponoc powoduje spadek mocy w biskim zakresie obrotow. Dise mozna latwo i szybko spraedzic, jak to zrobic znajdziesz na internecie bez problemu.

 

Co do vanosa zdecydowanie wpkyw ma na moment i moc w niskim zkresie, jesli jeszcze go nie regenerowales to jest to pierwsza rzecz ktora powinienes zrobic.

 

Kolejna rzecza sa czujniki polozenia walkow rozrzadu, moge nie wywolywac bledu a juz nie pracowac tak jak powinny, wymienilem oba na oryginaly i odczulem znaczna poprawe mimo ze na starych nie mialem bledow. Czujnik walka wydechowego we wtyczce mial juz olej wiec nie mogl dzialac jak powinien.

 

Warto spraedzic tez weze doloru miedzy przeplywomierzem a zaworem regulacji wolnych obrotow i przepustnica, bardzo czesto pojawia sie pekniecie na odnodze do ICV ktorego nie widac do czasu az wyciagniesz waz i rozegniesz go w druga strone.

 

Na zagranicznym forum znalazlem tez jeden zabieg co do ktorego mialem watpliwosci ze moze zadzialac. Wtyczki w naszych autach z czasem przsstaja dobrze kontaktowac, od sciagania i zakladania wtyczek piny zenskie maja zbyt duza szczeline, ulegaja tez korozji, pojawia sie na nich sniedz a gdy, tak jak w przypadku mojego czujnika wydechowego, dostanie sie na nie olej, przewodnosc drastycznie maleje i czas w ktorym DMEZ dostaje odczyt sie zwieksza. Tak jak pisaem, bylem sceptyczny ale nie zaszkodzi sprobowac, poprawilem wiec szczeliny i wyczyscilem wtczki ssrodkiem do stykow wtyczkek z czujnikow walkow, przeplywki, disy i zaworow vanosow, jak sam w to nie moglem uwierzyc tak reakcja na pedal gazu i ogolne zachowanie silnika znacznie sie poprawilo. W najblizszych dniach mam zamiar dostac sie jeszcze do przeplywki i zawou wolnych obrotow zeby poprawic tamte wtyczki tez.

 

Plwczoraj wgralem tez nowe oprogramowanie do DME nie mialem jeszcze niestety okazji pojechac w trase zeby sprawdzic czy przynioslo to jakies efekty.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.