Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy w e30 523i z 15.04.1999r. znajdę gniazdo OBD 2?

Wiem, że w poliftach znalazły się one.

Sprawa jest pilna, bo pojutrze jadę po nią do Niemiec i chciałbym kupić zestaw diagnostyczny OBD2 (łączy się przez bluetooth ze smartfonem).

Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście źe ma.

Prawie wszystkie bmw przed 2000 mają gniazdo diagnostyczne okrągłe 20 pin pod maską , źeby podłączyć interfejs bezprzewodowy musisz mieć taką redukcje

http://i610.photobucket.com/albums/tt181/malysz1976/Mobile%20Uploads/71V5TbJGuDL._SX355__zpsn2hqgtmv.jpg

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Dokładnie o to mi chodziło :) dzięki wielkie!

Poza tym opłaca się kupić urządzenie na bt, czy lepiej klasycznie- przewód i laptop? Czy urządzenie łączące się ze smartfonem zapewni mi te same opcje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Kolega ma BT interfejs i był z niego zadowolony do momentu jak podpiołem mu kabel z laptopem .

BT nie jest w stanie sprawdzic wszystkiego w aucie - tylko podstawa :( kasowanie błędów i to nie wszystkich (wyświetlany jest nr błędu ,a nie nazwa) przez kabel z programami np INPA NCS ISTA moźna zbadać wszystko w aucie ,rejestrować sterowniki , kodowanie-zmiana ustawień , doposaźenia itd

Edytowane przez malysz1976
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po 98r masz obdII pod kierownicą po lewej do diagnostyki silnika, możesz tam zwykłego dongla na BT podpiąć.

Okrągłe jest do pozostałych modułów.

Tutaj byłbym ostrożny.

Miałem E39 z 1998.12.01.Było gniazdo OBD II pod kierownicą ale nie było fabrycznie podpięte (po podpięciu nic nie wskazywało) więc do diagnostyki było tylko gniazdo ODB pod maską silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadza się :cool2:

Przed 2000 było zamieszanie z tymi gniazdami jedne miały przy silniku i pod kierownicą ,ale w większości tylko przy silniku .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Wielkie dzięki za pomoc :)

Póki co pożyczyłem od znajomego profesjonalny sprzęt Boscha do diagnostyki i czujnik grubości lakieru.

Temat do zamknięca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.