Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chodzi Ci o dodanie kodów IMA?

Chodzi mi o "mean quantity adaptation" mam błąd którego nie da się skasować właśnie o tej nazwie i po wymianie wtryskiwaczy i zakodowaniu IMA został mi jeszcze ten błąd i jeśli dobrze rozumiem to muszę wykonać adaptację.

Mean value adaptation \ mean quantity adaptation coś takiego jest w ista.

Nie lubię mieć błędów, check engine się oczywiście nie świeci, ale jeśli procedura wymiamy wtryskiwaczy to przewiduje to chciałbym to zrobic

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Potrzebuję w F45 zrobić aktualizację sterowników silnika skrzyni i wszystkiego co jest z tym związane bez audio mam iste aktualizacja luty i przewód enet jak się do tego zabrać ?
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Mam Problem z Ista P, mianowicie przy próbie połączenia z autem w momencie w którym (jak patrzyłem na tutorialach) powinien mi się wyświetlić mój samochód do połączenia wyświetla się coś takiego:


ab73a781e808.jpg


Tak jakby w ogóle nie widział auta.

Łączę się przez kabel Enet. Auto to F30. Ista D czy inne programy typu BMWAiCoder chodzą bez problemu a Istą P nie chce się połączyć.

Gdzieś wyczytałem że trzeba zmienić napięcie na akumulatorze czy też numer IP.

Ktoś pomoże bo jestem trochę zielony w temacie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam


Łączę się przez kabel Enet. Auto to F30. Ista D czy inne programy typu BMWAiCoder chodzą bez problemu a Istą P nie chce się połączyć.

Gdzieś wyczytałem że trzeba zmienić napięcie na akumulatorze czy też numer IP.

Ktoś pomoże bo jestem trochę zielony w temacie?

Podstawowa zasada

do ISTA+ lub ISTAP używamy icom i tylko icom poprzez ruter DHCP dla modeli od NBT Fserii

dla enet jest tylko ESYS i diagnostyka ista

do emulatora icom trzeba skonfigurować kartę sieciową na stałe ip (emulatora nie ip samochodu )

potem uruchamiasz emulator icom i wpisujesz do loadera ip z ZGW_search ,

możesz sobie tylko dane przejrzeć dane ale nie radzę programować ,

programować z enet można tylko ESYS

Opublikowano

Dzięki Din76!

A powiedz dlaczego nie radzisz programować na emulatorze? nawet prostych rzeczy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chcesz być testerem to proszę, daj znać jak ci wyszło, oczywiście zawsze się znajdą tacy co ci powiedzą ze oni robili i wszystko było ok,

tylko po co jak możesz to samo zrobić esys z enet i nie będzie problemu.

Ja mam inne zdanie,

do ista+ oczywiście odpada, nie ma trybu expertmode lecisz wszystko co jest do zrobienia.

Opublikowano
Robiłem bez problemu enetem programowanie przez IstaP- bez zabawy w żadne zmiany wartości karty sieciowej itp. Zero problemów. Din jak zwykle długi post a wartość merytoryczna prawie żadna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Din, przypominasz mi Świadków Jehowy, którzy dużo mówią, ale nic poza tym nie robią , aby zrobić ten świat lepszym miejscem dla wszystkich. Jaki sens w tym że piszesz wiersze w każdym temacie? Oni (te instrukcji) już od dawna zostały napisane i jest ich milion w Google o tych NCS, esys, winkfp i td. Ludzie są po prostu leniwi i nie chcą szukać, a ty jak Maria Teresa . Tylko przepisywanie tekstów z jednego źródła do tego nie doda ci szału i marnujesz swój czas po prostu pzrez to, że inni leniwi i nie chcą szukać.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie


Wymieniłem silniczek od klapy dmuchawy i teraz by się przydała adaptacja. Czy ktoś mógłby mnie pokierować jak zrobić to właściwie. Coś znalazłem ale dostaje komunikat że silniki przepustnic nie zostały rozpoznane prawidłowo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Robiłem bez problemu enetem programowanie przez IstaP- bez zabawy w żadne zmiany wartości karty sieciowej itp. Zero problemów. Din jak zwykle długi post a wartość merytoryczna prawie żadna.

Jak zwykle się mylisz, pewnie nigdy nic w życiu nie programowałeś istap, automatyczny adres być nie może dla enet

to instrukcja z konfiguracji ISTAP

http://chomikuj.pl/M-car/Dokumenty/FAQ-EN,7197975855.pdf

dla emulatora icom z enet

74e848f90815.jpg

ja oczywiście nie używam ponieważ mam dwa icom

dodatkowo istap po emulacji ma później problem z blokowaniem icom dla ediabas

Faktycznie Temsky przyznaję ci rację w każdej istap na torencie jest ta instrukcja od Spider80 , ale jak ktoś ma pytać sto razy wszędzie na forum i znajdzie takiego doradzę jak tokarszczyk który nie ma pojęcia co mówi , to potem się robi wielki bałagan na forum.

Ja nie traktuje tego forum jak swoje miejsce zarobku, mimo że diagnozuje, koduje , programuje wszystkie BMW dla przyjemności i dla zysku też :)

staram się pomagać, mimo wszystko wprost zaznaczam nie dzielę się całą wiedzą która posiadam, godziny nauki i pieniądze poświęciłem aby ja zdobyć ,

więc proszę wybaczyć darmowych wykładów dla wszystkich nie będzie na każdy temat bmw ,

ale napewno nie wprowadzam ludzi w błąd, sorry nie na wszystkie wiadomości na PW odpowiadam, czasami z powodu braku czasu, a czasami to niestety ludzie przesadzają z pytaniami :) :)

Opublikowano
Robiłem bez problemu enetem programowanie przez IstaP- bez zabawy w żadne zmiany wartości karty sieciowej itp. Zero problemów. Din jak zwykle długi post a wartość merytoryczna prawie żadna.

Jak zwykle się mylisz, pewnie nigdy nic w życiu nie programowałeś istap, automatyczny adres być nie może dla enet

to instrukcja z konfiguracji ISTAP

http://chomikuj.pl/M-car/Dokumenty/FAQ-EN,7197975855.pdf

dla emulatora icom z enet

74e848f90815.jpg

ja oczywiście nie używam ponieważ mam dwa icom

dodatkowo istap po emulacji ma później problem z blokowaniem icom dla ediabas

Faktycznie Temsky przyznaję ci rację w każdej istap na torencie jest ta instrukcja od Spider80 , ale jak ktoś ma pytać sto razy wszędzie na forum i znajdzie takiego doradzę jak tokarszczyk który nie ma pojęcia co mówi , to potem się robi wielki bałagan na forum.

Odpal ISTA P przez lunchera i emulator pod enet i przestań pisać bajki że nie programuje. Wychwalasz ICOM pod niebiosa gdzie 100% jego właściwości zastępuje przewód enet.

Opublikowano
Witam. Super temat! Ja w bmw tuk bo miałem ciągle vag a bmw mam od roku i raczkuje w bmw dopiero panowie dajcie link do pobrania tego programu jak mogę prosić najlepiej po Polsku.
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie udało mi się zainstalować ISTA/P, mam skonfigurowane połączenie przez kabel k+DCAN, czy przez ten kabel dam radę zakodować większą pojemność akumulatora?
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
jaki kabel polecacie do tego programu ?? potrzebuje do usunacia i tylko i wyłacznie, inspekcje oleju i przegladu (nie moge zresetowac) chyba że jest ktoś z okolic Ostrowa Wlkpi mial chwile :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.