Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpal iste w prawym górnym rogu na pasku masz klucz,wcisnij go i nasz do wyboru zakładki a w nich VERSION lub wersja jeśli masz PL.

Pierwsze z gorý system...

Sprzedam łączniki stabilizatora do bmw e60 FEBI.
  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ISTA P

czy ISTA+

do ISTY+ trzeba mieć icom i mozna kodować tylko serie F , G , I

oczywiście kodowanie bardzo ograniczone w porównaniu do ESYS,

te same zasady są dla ISTAP tylko kodowanie mozliwe jest też dla serii E , zasada ta sama , NCS i ESYS mają lepsze możliwości

od wersji ISTA P 3.64 przetwarzanie modeli F, G, I zostało zablokowane mozliwe jest tylko po podaniu kodu IBAC

wszystkie funkcje przejeła ISTA+

ISTA P w przyszłości bedzie tylko dla old modeli E-serii

Opublikowano

Czyli w wielkim skrócie aby dobrze się zrozumieć:

- chcąc kodować serię F itd muszę mieć ISTA+ z ICOM - inaczej nie pójdzie?

- chcąc kodować serię E muszę mieć ISTA P - kodowanie pójdzie bez problemu z każdym kablem uniwersalnym do BMW? Do której wersji jest ISTA P dla modeli E ?


I na koniec:

- ISTA+ czy ISTA P - diagnozę wykonam każdego auta jednym i drugim programem, różnica jest dopiero jeśli chodzi o kodowanie, dobrze myślę?

- NCS jest dla modeli E a ESYS dla modeli F? Czy ESYS'em mogę kodować modele E i F ? ESYS działa bez ICOM?


Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1 - chcąc kodować serię F itd muszę mieć ISTA+ z ICOM - inaczej nie pójdzie?

2 - chcąc kodować serię E muszę mieć ISTA P - kodowanie pójdzie bez problemu z każdym kablem uniwersalnym do BMW? Do której wersji jest ISTA P dla modeli E ?

3 - ISTA+ czy ISTA P - diagnozę wykonam każdego auta jednym i drugim programem, różnica jest dopiero jeśli chodzi o kodowanie, dobrze myślę?

4 - NCS jest dla modeli E a ESYS dla modeli F? Czy ESYS'em mogę kodować modele E i F ? ESYS działa bez ICOM?

Ad1 tak ISTA+ z serią F,G, I kodowanie, programowanie tylko z ICOM, diagnostyka może być na ENET

Ad2 dla modeli E-serii z ISTA-P programowanie (ICOM A + b ) , kodowanie z ICOM (w ista P nie ma diagnostyki )

do kodowania z ISTA-P mozliwy jest emulator icom który działa z k-dcan (tylko jak raz go uruchomisz to nie działa już icom potrzebna ponowana instalacja istaP)

tylko nalezy uwazać ista czasami odznacza programowanie mimo że w trybie expert mode usunelismy sterowniki z planu aktualizacji

nie zaleca się kodować z emulatorem icom sterowników MOST

Programowanie z emulatorem ICOM K-dcan bardzooooo ryzykowne , programowanie z k-dcan sterowników most zabronione .


Ad3 Do diagnozy tylko ISTA D Rheingold (nowsze jej wersja ISTA+) diagnostyka mozliwa wszystkich modeli dla E serii działa z K-dcan (poprzez EDIABAS 7.3.0)

dla modeli F,G, diagnostyka mozliwa z kablem ENET

Ad4 NCS (NCSEXPER) jest tylko dla modeli E-serii, MINI, RR i motocykli K , ESYS tylko dla modeli (F, G , I ,RR, i najnowszych mini )

NCSEXPER działa z ICOM i tez zwykłym kablem ,

ESYS działa e ICOM , ENET , i ICOM + ruter dla modułów NBT, NBT_EVO, KOMBI, RSE

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,


Czy ktoś może mi powiedzieć co oznacza że sterownik DSC w moim aucie nie odpowiada.


Wszystkie inne sterowniki są czytane przez moją ISTE+ a tylko przy tym DSC jest błąd brak komunikacji. Łącze się kablem k-dkan

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,


Czy ktoś może mi powiedzieć co oznacza że sterownik DSC w moim aucie nie odpowiada.


Wszystkie inne sterowniki są czytane przez moją ISTE+ a tylko przy tym DSC jest błąd brak komunikacji. Łącze się kablem k-dkan

 



W jakim kolorze jest dsc ...czerwony czy niebieski?

icon4.png
Opublikowano

Witam,


Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość sprawdzenia wartości sond lambda przez iste d w e46 compact 318i? Jeżeli tak prosiłbym o pokierowanie jak to zrobić. Z góry dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na drzewie sterowników klikasz na dme, później przycisk po prawej na dole i chyba pierwsza zakładka (albo druga) i będzie odczyt parametrów po ich wybraniu (trzeba nacisnąć odpytaj stan czy jakoś tak), robię to intuicyjnie, więc nie podam dokładnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Gdzie w ista-d można sprawdzić korektę wtrysków? Mam n43b20 i szukałem już na trzech istach:

- Rheingold 4.01.22 Standalone / PSDZDATA 4.01.22 [2016]

- Rheingold 4.12.12 Standalone / SDP 4.12.12, oraz

- tej trzeciej ju nie pamiętam.


Jest wiele opisów do diesla, ale do benzyniaka nie ma.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na drzewie sterowników zaznacz dme i na dole klikasz wywołaj funkcje (coś w tym stylu), otworzy się okno i będzie zakładka zapytanie diagnostyczne (piszę z głowy, więc mogą być rozbieżności) i tam masz wszystkie możliwe odczyty, są również korekcje na cylindrach. Jak o to pytasz i masz n43 to pewnie wtryskiwacz/wtryskiwacze na cylindrach, na których wypada zapłon.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Funkcje serwisowe - napęd - cyfrowy układ sterowania silnikiem wysokoprężnym - pomiar nierówności pracy silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaczynam dopiero przygodę z ISTA bo kupiłem F11 i interfejs aby mieć chociaż podstawowe narzędzie do diagnostyki auta.

U mnie coś jest nie tak. Mam ISTĘ+ - łaczy się z autem, odczytuje sterowniki, dane auta. Wchodziłem przez funkcje serwisowe i potem w "Regulację równomierności pracy silnika". Chciałem sprawdzić korekcje wtrysków ale jak wchodzę dalej to mi się pojawiają 2 kwadraciki szare bez żadnych opisów. No chyba, że coś źle wchodzę. Czy coś trzeba zaktualizować czy o co chodzi.

Wygląda to tak:

9BNxQo3.jpg?1


Ma ktoś jakiś pomysł? Ktoś wspominał coś wcześniej o możliwości wyboru wersji? W ustawieniach mam jako ten standardowy ENET zdaje się (teraz nie mam możliwości podejrzenia bo siedzę w pracy a laptop w domu).

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ok. Spróbuje odpalić to w języku angielskim - może to własnie kwestia brakującego tłumaczenia i dlatego wariuje.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie to problem z tłumaczeniem, po angielsku będzie ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.