Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry Wszystkim,

 

Od jakiegoś czasu poszukuję ciekawego BMW z zadatkami na klasyka. Przeglądając aukcje natknąłem się na te E36 http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e36-328i-ID6ypX8t.html. Z tego co sprawdziłem po VIN to wersja silnikowa i wyposażenie się zgadzają. Samochód był już wystawiony na sprzedaż w marcu 2016 r. ale się nie sprzedał (http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-328-sedan-manual-ID6yjn4W.html). Rozmawiałem ze sprzedawcą, rok temu sprowadził z DE, ale podobno nie sprawdzał jej czujnikiem i nie wie czy miała jakieś przygody w DE. Po zdjęciach wygląda nieźle, ale nie chciałbym kupić takiej, którą niemiecki dziadek jadąc do kościoła owinął wokół drzewa ;) Po zakupie chciałbym doprowadzić do stanu fabrycznego. Nie ma służyć do wyścigów, driftu czy upalania kapora pod remizą :)

 

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i informację na co w szczególności zwrócić uwagę przy oględzinach. Aha, jeżeli wstępnie okaże się, że w ogóle jest sens się nią zainteresować to oczywiście kupię raport u DRAY'a.

 

Pozdrawiam,

Adam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Faktycznie fajna sztuka z ciekawą jednostką napędową. Od pewnego czasu rozglądam się za youngtimerem (głównie w DE) i szczerze powiem że aut z "porządnym" silnikiem jest jak na lekarstwo.

WW. modelu dopytaj się o rdzę. Będę w przyszłym tygodniu w Kętrzynie to mogę zobaczyć.

Opublikowano
gość porobił pare miesięcy temu zawieszenie, wymienił amortyzatory by następnie sprzedać samochód? Wg mnie gdzieś jest haczyk, za ładnie to auto wygląda na zdjęciach, cena też niewygórowana jak za oryginalne 2.8. Czujność wzmożona :)
http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
Opublikowano
gość porobił pare miesięcy temu zawieszenie, wymienił amortyzatory by następnie sprzedać samochód? Wg mnie gdzieś jest haczyk, za ładnie to auto wygląda na zdjęciach, cena też niewygórowana jak za oryginalne 2.8. Czujność wzmożona :)

 

No właśnie to mnie martwi. Wnętrze też wygląda zbyt dobrze na 300kkm przelotu. Nic to, będę za tydzień w okolicach to oblukam i się zobaczy.

Opublikowano

2 tyg. temu sprzedałem moje e39, w którym 3 miesiące wcześniej wymieniłem olej, filtry, klocki hamulcowe z przodu i coś tam jeszcze, poza tym auto było na nowych porządnych oponach letnich po 1 sezonie (+zimówki po 2 sezonach), obydwa komplety kupione jako nowe. I też usłyszałem zdanie "trochę podejrzane, że wszystko porobione i auto od razu na sprzedaż". Ale to co? Serwisu miałem nie robić i na starym oleju miałem jeździć, bo auto będę wystawiał na sprzedaż? :duh: a jak auta bym nie sprzedał (bo cenę miałem chyba najwyższą na allegro z tego rocznika i z tym silnikiem), to co?

Nie zachwalam tego auta czy coś, bo faktycznie na miejscu może wyskoczyć jakiś zonk, ale to że ktoś dba o auto i na bieżąco serwisuje, to dla mnie nic dziwnego. Chociaż w sumie jak się patrzy na ofertę aut do sprzedaży w Polsce, czy to BMW czy innych, to takie podejście może być faktycznie brane za dziwne... :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bobi ma rację. Swój samochód też zamierzam sprzedać, a 2 tyg. temu wymieniałem olej + filtry. W maju robiłem hamulce i kupiłem komplet nowych opon, a po urlopie jestem umówiony z lakiernikiem żeby zrobić przednie nadkola. Mam tego nie robić i ryzykować życiem swoim i swojej rodziny?
Opublikowano
Ja również sprzedawałem samochód tuż po serwisie i z dwoma kompletami nowych opon. Jednak nie każdy dba o samochód i częstą praktyką jest unikanie wydatków przed sprzedażą, w szczególności gdy fura jest warta 10kPLN. Dla mnie to tylko sygnał aby jeszcze dokładniej się przyjrzeć i tyle.
Opublikowano
========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBACD11050AR02723

Type code: CD11

Model: 328I (EUR)

E-F-R series: E36 4

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52

Displacement: 2.80

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 314 - HELLROT

Upholstery code: P8SW - LEDER STANDARD/S

Prod.date: 1995-07-24

 

S214 Automatic stability control (ASC+T)

S240 Steering wheel, leather

S243 Airbag for front passenger

S246 Manually adjust. steering column

S305 Remote control for central locking

S314 Door mirror, driver lock, heated

S341 Bumpers completely in body colour

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S428 Warning triangle and first aid kit

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S494 Seat heating driver/passenger

S498 Headrests mechanically adjustable, rear

S508 Park Distance Control (PDC)

S510 Headlight vertical aim control

S530 Air conditioning

S556 Outdoor temperature indicator

S651 Radio BMW Reverse RDS

S690 Cassette holder

L801 National version Germany/Austria

S915 Omission of outer-skin preservation

S945 BERUECKS. PREISABHAENGIGKEIT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.