Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Chciałem zakupić używane BMW i znajomy posiadacz innego modelu polecił abym zapytał się o nie tu na forum.

Warto się nim zainteresować?

 

Bmw 123d Manual BiXenon PDC Alu `18 Serwis ASO

 

 

VIN WBAUK11050VA92791

Type code UK11

Model 123D (EUR)

E-F-R series E81

Series 1

Type HC

Steering LL

Doors 3

Engine N47S

Displacement 2.00

Power 150 (204 hp)

Drive HECK

Transmission MECH

Paint code 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code AUAT - STOFF NETWORK/AN

Prod.date 2007-09-12

 

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2KC BMW light alloy wheel, V-spoke 141

S2PA Lockable wheel bolt

S4B3 Int. mouldings alumin."Akzentschliff"

S4UK 5-seater

P7RR Dynamic Package

S8SP Control unit COP

S255 Sports leather steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S346 Chrome Line exterieur

S441 Smoker package

S481 Sports seat

S502 Headlight cleaning system

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S704 M Sports suspension

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S884 Operating instructions, Italian

 

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc i pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Zawodowiec, mały przebieg i link do strony, gdzie da się przebieg sprawdzić. Więc albo mało tej historii, albo wzorowa...

Obstawiam, ze historia wzorowa...

2. Włoszka, a do tego przód auta w innym kolorze i widoczne złe spasowanie lewego przodu.

Obstawiam dziobostrzał, stąd mały przebieg w niezłej cenie...

 

Przydałyby się zdjęcia newralgicznych punktów..., wiedzielibyśmy więcej.

Warto też spytać sprzedawcy co się działo.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Ten sprzedawca się przewija, sprawdza swoje przebiegi na BMW-CHECK, więc przynajmniej w tej kwestii możesz być spokojny. Jednak cena i ten realny przebieg sugerują jakąś przygodę, pytanie jaką i jak zrobione.. Na gwarancje oferowaną nawet nie patrz, same negatywne opinie. Dziwi trochę mocno wytarty pedał sprzęgła i zniszczona tylna kanapa, no ale naprawdę nigdy nie wiadomo kto jak i z kim jeździł, co woził (szczególnie Włochy). Czujnika deszczu to ona nie ma. Ja bym dzwonił i pytał o szczegóły sprzedawcę, w dużej ilości ;) biturbo daje radę i jest potencjał, ostatnio porównywałem ze 120d i jest spora różnica.. Dawaj znać.
Opublikowano
No to, Marcin123d, warto zrobić w pierwszej kolejności to ;) w wielu przypadkach sporo to rozjaśnia.
Opublikowano
Pewnie wpisów z ASO za wiele nie ma - jak to Włochy , historia może być więc czysta. Jestem pewny, ze handlarz ją sprawdzał więc ze spokojem napisał, że można weryfikować na BMW-CHECK.
Opublikowano

Właściciel po kontakcie twierdzi, że samochód nie miał wypadków, bo nie zajmuje się sprowadzaniem takich. Nie ma też u niego szpachli ani podwójnego lakieru.

Obiecał podesłać zdjęcia od pierwotnego właściciela. Dodał że samochód ma 9 lat, więc może mieć jakieś drobne niedoskonałości (na zdjęciu widać ślad na błotniku pod lewą przednią lampą).

Dodał też, że nie odstaje maska ale mogła być wymieniana po gradobiciu. (więc chyba była) :wink:

Co z tym fantem dalej panowie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właściciel po kontakcie twierdzi, że samochód nie miał wypadków, bo nie zajmuje się sprowadzaniem takich. Nie ma też u niego szpachli ani podwójnego lakieru.

Obiecał podesłać zdjęcia od pierwotnego właściciela. Dodał że samochód ma 9 lat, więc może mieć jakieś drobne niedoskonałości (na zdjęciu widać ślad na błotniku pod lewą przednią lampą).

Dodał też, że nie odstaje maska ale mogła być wymieniana po gradobiciu. (więc chyba była) :wink:

Co z tym fantem dalej panowie?

Błotnik przedni lewy nad lampą mocno odstaje, do tego różnica kolorów przodu ogromna.

Obstawiam przód naprawiany w ASO na nowych podzespołach bez cieniowania.

Wtedy grubość lakieru będzie dobra, a różnica w barwie często naprawdę znaczna.

Naprawdę warto sprawdzić historię serwisową lub / i sprawdzić auto przez blacharza / lakiernika - zawodowca (amator nigdy nie będzie zawodowcem), może przyczyna naprawy była drobna, a jedynie wykonanie kiepskie.

MOŻE...

 

 

Do tego PAMIĘTAJ - takie "łaciatki" dość trudno się potem sprzedają.

A i całe życie słuchać, że "bity" - to też niefajne.

Może zła nie jest, ALE..., ... ale to Twój wybór.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Jak dla mnie to trzeba się temu poważnie przyjrzeć. Kolor nie pasuje kompletnie, nie podoba mi się spasowanie góry do drzwi, kiepsko też jest spasowana prawa lampa (za nisko). Jeśli to było zrobione w jakimś ASO, to nie chciałbym tam nawet kawy wypić, bo bałbym się, że tego też nie umieją zrobić. Dla mnie auto do sprawdzenia przez blacharza + cena musi być dla Ciebie na tyle dobra, żebyś to mógł poprawić (malowanie elementu + cieniowanie tego co obok, spasowanie tego wszystkiego na nowo). A blacharz musi zobaczyć czy w ogóle to do czego to jest mocowane jest proste i czy proste spasowanie tego jest możliwe.

 

Nie uwierzę, że to auto nie było naprawiane - może nie miało wypadku, ale choćby lekką kolizję na pewno. Może jest wart uwagi, w sumie fajne auto, ale tak to jeździć nie powinno. Jak ma wyglądać jak BMW to dla mnie trzeba to polakierować i porządnie spasować. A najpierw sprawdzić wszystkie blachy, których to się trzyma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.