Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pytanko bo nic nie moge na ten temat znalesc w necie a mianowiscie uszczekla na drzwiach kierowcy. Drzwi byly malowane i uszczelka zostala nieprawidlowo wklejona tylko jak ja poprawic jak nakleic ja tak by dociskala jak trzeba? Niektore auta maja koleczki i miejsce polozenia jest wiadome a jak to w e60..

Bede wdzieczny za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/Uszczelka_zpseflbnjdc.png

 

Dzisiaj albo jutro dodam więcej informacji.

Potrzebował byś specjalnego narzędzia, pomocy do mierzenia odleglosci z BMW

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 lata później...
Opublikowano
Odświeżam temat mam problem z uszczelka drzwi dokładnie to tej od strony karoserii. Jest duża dziura i przy większych prędkościach na nierównej drodze trzeszcza drzwi. Chce ją wymienić teraz pytanie tylko ori bo koszt kosmiczny prawie 500zl. Wiem że do innych marek da się kupić uszczelke zamienna normalnie na metry jak to się ma do bmw?
Opublikowano
Znany problem. Są na to sposoby made by BMW, ale to znowuż kasa kasa kasa. Najtańszy lek - kupujesz silikon w spray'u do uszczelek (lub ogólnie silikon do gumy - inwestycja na mniej niż 10 zł no góra 20 zł jeżeli wymyślisz sobie sonaxa czy inny pro German), idziesz do samochodu, bierzesz jakiś mało inwazyjny środek (może być płyn do okien rozcieńczony z wodą) i wycierasz szmatką uszczelki (te na karoserii i te na drzwiach) - powinny zrobić się matowe. Potem nanosisz na czystą gąbkę (może być nawet kuchenna, byle nie tą szorstką stroną) silikon i wcierasz w uszczelki tak aby nie uświnić sobie za dużo lakieru i plastików, a zarazem równomiernie pokryć uszczelki. Kiedy uszczelki będą już całe w połysku to odczekujesz chwilę aby silikon wsiąkł i gotowe. Możesz tak zrobić z uszczelkami wszystkich drzwi w aucie, bagażnika,tych w komorze silnika pod maską i szyberdachu (jeżeli masz), ale zaznaczam - najpierw czyścimy, a potem dopiero nakładamy silikon. Jeżeli któraś z szyb ciężko chodzi albo słychać jakiekolwiek szorowanie czy inną oznakę oporu to podobnie robisz z uszczelkami szyb - spuszczasz szybę na maxa, oczyszczasz uszczelki, odczekujesz do wyschnięcia i nakładasz na nie silikon. Jedyny minus to, że pewnie trochę ubrudzisz sobie szyby i będzie trzeba je wyczyścić ze smug. Zależnie od tego ile jeździsz, ile myjesz auto i gdzie parkujesz ta metoda potrafi dać spokój nie na kilka tygodni, a nawet na miesiące (ja zapobiegawczo robię to raz na miesiąc albo półtora). Kiedy znowu słyszysz gdzieś trzask uszczelki (w zimę może pojawić się szybciej) - robisz cała operację ponownie. Szyb nie musisz tak często pucować, a wystarczy skupić się na uszczelkach drzwi, bagażnika i komory silnika - roboty na 15 minut, a efekt zdumiewający :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.