Skocz do zawartości

ZAKUP X1 w salonie BMW - porady i pomysły...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć :D

 

Planuje zakupić nowiutkie X1 w msport w jednym z salonów w Polsce. Mieszkam w Krakowie ale jeśli cena będzie niższa to pojadę nawet do Gdańska jak będzie trzeba.

 

Pochwalcie się proszę, które salony lub inne opcje Wy wybraliście i co było tego powodem bo widzę, nie każdy chce wysłać propozycję wyższego rabatu na maila tylko zapraszają na kawę i negocjacje a ja średnio mam tak czas odwiedzać kilkanaście salonów w okolicznych województwach i dowiedzieć się podobnych rzeczy co w poprzednim :| ...

 

Przydatne też będą informację co do Finansowania zwłaszcza leasingiem.

 

Sympatycznie pozdrawiam :P

Opublikowano

Heh dzięki ale bardziej myślałem o Polsce. Przeraża mnie potem bieganie za papierami i sprowadzenie nowego samochodu z Niemiec czy innych krajów :-)

 

Także Polski salon i Polski rabat :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przydatne też będą informację co do Finansowania zwłaszcza leasingiem.

Nie wiem jak wygląda to dzisiaj, ale 2 lata temu (jak kupowałem F11) oferta BMW Leasing była niestety gorsza (i to po mocnych negocjacjach) niż oferta zewnętrzna. Wtedy akurat wybrałem RFPL.

Co do "fabrycznego" leasingu bezkonkurencyjne na rynku jest Audi. Tylko, że to niestety Audi... :mrgreen:

 

Podobnie oferta BMW Ubezpieczenia jest z reguły sporo droższa niż oferty zewnętrzne... (BMW Ubezpieczenia realizowane w Allianz ma natomiast dwa plusy: 1) całkowita bezproblemowość likwidacji szkód, gdyż BMW nawet nie wzywa likwidatora Allianz lecz wycenia i naprawia uszkodzenia samo; 2) opcja ubezpieczenia AutoSzyba realizowana jest na oryginalnych szybach BMW; w innych firmach z reguły to ubezpieczenie obejmuje certyfikowane zamienniki)

 

Mam też do Ciebie prośbę - jak rozeznasz aktualną kwestię leasingu, daj proszę znać.

Za jakieś pół roku żona będzie zmieniać swoje F20 na coś innego... Na chwilę obecną prawdopodobnie właśnie na nowe X1... :)

Opublikowano

Moze warto zaczekac na premiere X2:

 

http://images78.fotosik.pl/729/e95640eacdab566cmed.jpg

http://images76.fotosik.pl/728/f79eff170d4e177fmed.jpg

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
ta X2 śliczniusia jest mega ;) dzięki za info i fotki, nawet nie wiedziałem, że jest w planach BMW ale sądzę, że mój budżet mi już na nią się nie sklei... X1 póki co spełnia wszystkie potrzeby. Miałem ją ostatnio na weekend do testów w pakiecie mSport także rewelacyjna, nie mam się za bardzo do niej przyczepić... no jedynie do dźwigni zmiany biegów, wolałbym ten tradycyjny dżojstik ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na tych zdjęciach to są póki co wizualizacje...

Zwróć uwagę, że auto ze zdjęcia nr 2 ma zupełnie inny tył niż ze zdjęcia nr 1.

 

Powiem tak - gdyby X2 miała taki kształt jak na drugim zdjęciu - to byłby baaaardzo fajny (i jednocześnie użyteczny) samochód.

Ale zapewne będzie wyglądać jak na zdjęciu nr 1 (aby zachować zgodność stylistyczną z X4/X6). A to w tym rozmiarze auta oznacza maksymalnie niepraktyczne nadwozie (mało pojemny bagażnik i ciasnotę na tylnej kanapie).

 

Moim zdaniem kształt "parzystych X'ów" sprawdza się w X6. To auto na tylnej kanapie jest właściwie tak samo wygodne jak X5, ma też przyzwoity bagażnik.

Jedyny minus to tragiczna wręcz widoczność do tyłu (ale tutaj w sukurs przychodzi kamera cofania).

W X4 jest już niestety gorzej. Przestrzeń na tylnej kanapie można jeszcze jakość zaakceptować - ale tylko dlatego, że BMW obniżyło wysokość siedziska tylnej kanapy aby pasażerowie nie szorowali po (ściętym) suficie. Niestety efekt jest taki, że w X4 z tyłu jeździ się z kolanami pod brodą...

Opublikowano
X2 ma byc wprowadzona w przyszlym roku i bedzie to zapewne konkurent GLA, czyli auta 2+2 z ograniczonym miejscem na tylnej kanapie.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Cześć :D

 

Planuje zakupić nowiutkie X1 w msport w jednym z salonów w Polsce. Mieszkam w Krakowie ale jeśli cena będzie niższa to pojadę nawet do Gdańska jak będzie trzeba

 

Absolutnie nigdzie nie musisz jeździć. Ja fizycznie w salonie byłem jedynie w mokotowskiej bawarii, otrzymałem od nich pewną ofertę, podzwoniłem po kilku innych salonach (numery do konkretnych osób często znajdziesz na stronce www poszczególnych salonów) pytając co są w stanie dać lepszego i ostatecznie otrzymałem najlepszą ofertę z Inchcape Wrocław nie widząc salonu ani sprzedawcy na oczy ;-)

 

Odnośnie finansowania BMW to mam wrażenia, że są to naczynia połączone tj. jeśli mocno ich wyżyłujesz na rabacie na samochód to będą mało elastyczni odnośnie leasingu. U mnie wprost powiedzieli, że nie będą w stanie nawet wyrównać oferty z PEKAO Leasing (inna sprawa, ze znajomy z tego biznesu mówił mi, że jest naprawdę dobra).

 

Podsumowując: mail + telefon + minimalne umiejętności negocjacyjne, trzymanie ciśnienia i będzie dobrze :wink:

Opublikowano
Reasumując z ilu procent rabatu pierwotnego udało się dojść na jaki procent ? Ja narazie mam 16% a zaczynałem od 6% :-)
Opublikowano
16% udało Ci się wynegocjować na samochód z konfiguratora czy stockowy? Jeśli to pierwsze to uwzględniając, że F48 jest nowym samochodem jest to moim zdaniem bardzo dobry wynik. BMW ma jednak różną politykę rabatową w kontekście swoich modeli (zmienną też w czasie), więc idealnie by było gdyby ktoś kupujący obecnie X1 podzielił się swoimi sukcesami na polu negocjacji.
Opublikowano
16% na nowy z mojej konfiguracji salonowej. Chodzisz od salonu do salonu mailujesz i oni sie tak przebijaja powolutku... Chce dobić do 20% ale z nowością modelową jest taki problem, że salony nie mają wsparcia finansowego na ten model itp... jakby człowiek brał x3 lub x5 to inna bajka i więcej można ugrać. Ale ja się uparłem na x1 i tyle...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Przejechałem się próbnie GLA 200 na benzynie - wygląda "piknie" :D , ale od setki zaczyna się w aucie przerażliwy szum :duh: , przy 130 zaczęła mnie boleć od tego głowa :shock: , tylko ze względu na dużą głośność w kabinie nie polecam - :nienie: , i chyba wyjdzie X1 , chociaż Q3 tak samo wyposażone jest 15kzł tańsze - ale to Audi :lol: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Q3 odradzam w dieslu 2 litrowym. Straszne wibracje... hałas też duży.

GLA tam nie ma miejsca z tyłu...

 

With mobilephone sent.

Opublikowano
Porównywałem Q3 z 1,4 TFSI i X1 1,8 (czyli 1,5 ltr). Muszę się przejechać każdym z nich.
Opublikowano

Ja również brałem pod uwagę Q3. Ale po jazdach próbnych oboma modelami wybór był prosty i czytelny - x1.

 

Q3 zbyt mocno jak dla mnie trąci VW, jest w środku ciasniejsze i gorzej jeździ. Poza tym handlowiec na Polczynskiej chyba urwał się z choinki :duh:

Opublikowano
Jeżdziłem - faktycznie X1 -dla mnie i mojej żony jeżdzi lepiej niż Q3 - vide facit - prowadzenie (X1 lepiej "leży") - X1 1,8d cichsze w środku niż Q3 2.0d . Ale jak dla mnie to z motorkiem 1,5 (X1 1.8i) jak i 1.8d którym jeżdziłem - to jedzie ale nie jeżdzi..... :shock: trochę mało "jada" do 2.0i , którym jeżdżę w X3 :lol: i chyba slończy się na 2.0i.. :duh:
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

22% od cennika na F48 z 2015 w marcu tego roku w Krakowie. Czyli teoretycznie nowy "roczny" samochód z przebiegiem "1" km. Mieli na placu samochód praktycznie wyposażony w wszystko co chciałem. Nawet jeśli nie mają na miejscu to ściągają z innych salonów. Jeśli idzie o leasing to nie zdecydowałem się na firmowy --> drożej wychodził i ubezpieczenie też ok 800 zł drożej.

 

 

Jeśli idzie o komfort jazdy to BMW ma jeden problem który zwie się RUN ON FLAT. Opony te są strasznie twarde co powoduje, że każda dziura mocno odczuwalna jest wewnątrz. Na autostradę nie ma znaczenia, ale na nasze drogi podmiejskie (wszyscy wiemy w jakim są stanie) jest to, powiem tak delikatnie, drobna niedogodność :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
RUN ON FLAT. Opony te są strasznie twarde

Dużo zależy od modelu opony (i oczywiście rozmiaru).

Ja akurat jestem zwolennikiem ROF, aczkolwiek zawsze możesz założyć zwykłe opony (felgi niczym się nie różnią; pozostaje kwestia braku zapasu).

Opublikowano
Jeśli idzie o komfort jazdy to BMW ma jeden problem który zwie się RUN ON FLAT. Opony te są strasznie twarde co powoduje, że każda dziura mocno odczuwalna jest wewnątrz. Na autostradę nie ma znaczenia, ale na nasze drogi podmiejskie (wszyscy wiemy w jakim są stanie) jest to, powiem tak delikatnie, drobna niedogodność :mrgreen:

 

Nie przesadzajmy ;) W Krakowie nawet drogi miejskie są niezłym testem dla zawieszenia i po przesiadce z auta z twardszym zawieszeniem i oponami 215/55/16 (więc całkiem sporo gumy) nie odczuwam specjalnego dyskomfortu na run of flat w rozmiarze 18 cali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.