Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Od kilku tygodni mierzę się z zamiarem zakupy swojego pierwszego bmw. Z tego co zdążyłem się zorientować, część silników ma rozrząd od strony sprzęgła i koszt wymiany jest dość duży. Wiedzę czerpałem z tego postu viewtopic.php?f=70&t=163326 Interesują mnie wersje 118d i 120d. Tu powoli zbliżam się do mojego pytania/prośby. Czy po otworzeniu maski można jednoznacznie stwierdzić jaki to silnik (np. po osłonie)? Ewentualnie czy powinienem prosić potencjalnego właściciela o VIN i można gdzieś w necie z niego wyczytać jaki to silnik?

 

Tu teoretycznie jest N47 http://www.quarrymotors.co.uk/systhumbs/pdimage120d%20N47%20engine.jpg (mała osłona na plastikowych wpustach)

A tu M47N2 http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_199676_big.jpg (większa osłona na śrubach)

 

Czy ktoś jest w stanie to potwierdzić/zaprzeczyć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaskoczyles mnie ze od marca i prawda jest taka ze oboje bylismy w bledzie...

Znalazlem najmlodsza z silnikiem M z 06.2007 oraz najstarsza z silnikiem N z 01.2007 czyli montowano rownoczesnie oba silniki

Mozesz tez luknac na moc i wszystko jasne

Silnik M - 122Km

Silnik N - 143 Km

Nie boj sie silnika N koszty wymiany nie sa tragiczne

Mam takie auto na zbyciu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.