Skocz do zawartości

E60 520D M47 dziwne wibracje/drgania podczas jazdy na luzie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Poduszki wymienione i po sprawie. Wibracje zniknęły, na mieście słychać tylko silnik który całkiem fajnie pracuje, a na trasie to tylko wiaterek. :cool2: Na pewno sama wymiana poduszek silnika by nic nie dała bo padnięte miałem koło pasowe i dwumas.

 

A czy przed wymianą poduszek podczas oodpalania trzeslo u Ciebie buda? Ja mam nowa dwumase i sprzęgło jednakże trzęsie przy odpalaniu, gaśnie natomiast bezszelestnie.

Opublikowano
Raczej było odwrotnie. Przy odpalaniu bardziej się telepało niż przy gaszeniu. Pod tym względem wymiana poduszek nic nie zmieniła. Gaszenie silnika jest i było jest dosyć płynne. :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam - piszę by się upewnić - chcę wymienić poduszki silnika w e60 520 D - N47D20C - jakie będą najlepsze oprócz oczywiście oryginałów? bo nie wiadomo juz kogo słuchać :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wymieniłem poduszki - sam. e60 520d - silnik N47D20C - stare były trochę spracowane - potwierdzam, że pasują do niego np. RUVILLE 325028 - które można mieć już za 125zł jeśli ktoś nie chce wydawać 400 na oryginał.
Opublikowano
Tak - jak zagłówek pasażera się trząsł tak teraz jest spokój :) - samochód wyciszył się i lepiej reaguje na przyspieszanie - tzn. nie wpada w wibracje.
  • 6 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opisanym problemem wibracji,drgań nitro3241 i moim, kazały się poduszki silnika.
Opublikowano

Ciekawostka.

Odwrotnie podłączyłem wężyki podciśnienia do elektrozaworu poduszek. Nr 11 włożyłem tam gdzie w schemacie jest 12. Silnik pracuje normalnie ale w kabinie zniknęły całkowicie wszystkie drgania na wolnych obrotach a mam silnik m47. Jakie będą konsekwencje tej zamiany?

  • 2 lata później...
Opublikowano
Cześć, koledzy mam te sam problem, po wymianie silnika zniknęła kostka która idzie do zaworu podciśnienia i nikt nie może jej odnaleźć, gorąca prośba jeżeli ktoś jeszcze jest bardzo proszę o zdjęcie skąd idzie wiązka do zaworu.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Może ktoś jeszcze przeczyta:)

Jak sprawują się poduszki - te zamienniki?

Wiem że macie RUVILLE, ale ja szykuję sie na odpowiednik Corteco.

W międzyczasie na jednym z portali aukcyjnych znalazłem poduszkę Febi 24097 ale podpisaną numerem OE 22 11 6 769 874 i sprzedający powiedział że od dawna sprzedaje do 520 N47 i pasuje na 100%

NIeoficjalnie - odpowiednikiem oryginalnej 22 11 6 769 874 jest: RUVILLE 325028, Febi 24097 oraz Corteco 80004416 i podobno pasują

Panowie, jak sprawują się Wam Ruville?


ps. Nawet napisałem do Corteco aby potwierdzili że ten numer pasuje, ale od tygodnia cisza...

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Założyłem corteco do mojej e60 n47 2007 r automat


Założyłem dokładnie 2 lewe od 3.0 D firmy corteco i powiem

Szczerze ze na parking albo drive ale w korku mrowi po fotelach masaż jest jak jedziesz wszystko cacy zastanawiam

Się czy nie założyć oryginałów ale

Cena 950 zl za 2 szt ma ktoś doświadczenie

jak ori się zachowuje ?

Opublikowano

Wymieniłem oryginały na corteco, bo myślałem że to standard i po tylu latach trzeba wymienić.

Ale to nie to - oryginały były b. sztywne i w bardzo dobrym stanie. Teraz wymienię koło pasowe - guma jest już popękana.

Dam znać czy to pomogło :)

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Uzupełnię swoją historie odnośnie mrowienia siedzeń na postoju.

Zacząłem od wymiany poduszek oryginałów na Corteco 80004416. ALE UWAGA. Wg oficjalnych danych do mojego N47 nie ma zamienników.

Wcześniej w tym wątku napisałem że oryginały były bardzo twarde i w b. dobrym stanie, ale to guzik prawda. Na ten temat muszą sie wypowiedzieć ludzie którzy wymieniali już kilka razy poduszki i wiedza na co zwrócić uwagę. Teraz wiem że moje poduszki były twarde i nie zerwane, ale sam trzpień był obniżony o ok 4 mm w jednej i ok 7 mm w drugiej, czyli dosyć spracowane.

Potem wymieniłem koło pasowe na corteco - stare było troszeczkę spękane.

Ostatnia rzeczą to wymiana poduszki pod skrzynią - stara bardzo ładna oryginalna, ale już miałem zakupioną to wymieniłem na lemfordera.

W między czasie sprawdziłem wydech i gdy nic już nie mogłem wymyśleć oddałem auto do niezależnego serwisu BMW , dzisiaj odebrałem i cisza oraz brak masowania fotela 🙂 - po prostu inne auto.

Wymienili te całkiem nowe poduszki pod silnikiem na oryginały. Czyli w moim przypadku pseudo zamienniki sie nie sprawdziły.

To nie jest tania impreza ale warto 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.