Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

VIN WBAPA31010WC00894

Type code PA31

Model X3 2.0I (EUR)

E-F-R series E83

Series X

Type All-Road

Steering LL

Doors 5

Engine N46

Displacement 2.00

Power 110 (149 hp)

Drive ALLR

Transmission MECH

Paint code 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code ACAT - STOFF ADVENTURE/

Prod.date 2005-11-28

 

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2BD BMW LA wheel/double spoke 112

P7AT Advantage + Comfort Package

S8SP Control unit COP

S8SW Transport protection foil

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S386 Roof railing

S413 Luggage compartment net

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S662 Radio BMW Business CD

S785 White direction indicator lights

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S896 Daytime driving lights

S962 Deleted, licence plate support front

 

 

Witam , czy ktoś posiada jakieś informacje na temat tego auta ? Czy ktoś mógłby rzucić na niego okiem ?

 

RADOM

http://allegro.pl/show_item.php?item=6279614978#2398a6e788

Edytowane przez dzikus08
Opublikowano
Przebieg podany przez sprzedawcę 199tyś km . po telefonie do ASO ostatni serwis 09.2014 przy przebiegu 203tyś / mocno to podpada ?
Opublikowano
Trochę skręcona. A swoją drogą jeździłeś kolego 20i w X3. Miałem tą wątpliwą przyjemność kilka lat temu. Facet który sprowadza u nas auta przywiózł taką i nawet zastanawialiśmy się nad nią dla żony. Niestety ale ten silnik kompletnie nie nadaje się do X. Spalanie koszmar zwłaszcza w autostradowej jeździe. Kręcić trzeba wysoko. Dużo hałasu i zero efektu. Chyba o wiele lepszym wyjściem byłoby 30i lub jakiś diesel. :wink:
Opublikowano
Te silniki w X3 to nieporozumienie jak kolega napisał.To nie jeździ.Jak już się upierasz to 2.0d i wystarcza ale nie benzyna przynajmniej tak.I jeszcze kręcony przebieg......wiadomo
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten silnik to w e46 nie idzie wcale ,a co dopiero w x3 :nienie:

Ani to ekonomiczne , ani szybkie ,ani komfortowe .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uważaj, żeby nie zrobili Cię na rocznik. Ten X3 to 2005 rok produkcji !

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Do zakupu nie doszło, przebieg na miejscu 215kkm czyli realny, blacharka niby wszystko dobrze grubość lakieru kolor spasowanie szpar , tylko maska z lewej strony jakoś bardziej wpadała przy lampie.

Zawieszenie i skrzynia dobrze , jednak duży wyciek oleju gdzieś z silnika pod spodem cały silnik mokry .

I Panowie kolega sfinks mi przewijał coś że co ja wyprawiam patrząc jak auto wkręca się na obroty na postoju, zaczekałem z 10min aż auto się dobrze rozgrzało i naciskam gaz patrząc jak się wkręca i tu moje lekkie zdziwienie przy 4k obr odcięcie , to tak powinno być ? Podczas jazdy niby wyżej szło...

Wy nie sprawdzacie takich rzeczy przed zakupem auta ? Wiem istnieją sposoby na sprawdzanie auta w jakiś lepszy bardziej zaawansowany sposób ale to taka podstawowa metoda sprawdzania silnika według mnie. co reszta o tym sądzi ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale co niby sprawdziłeś naciskając gaz do odcięcia na postoju? :mad2:

Odcięcie w takiej sytuacji na 4 tys jest zrobione celowo by chronić silnik.

 

Ostatnio coraz lepsze przypadki...

Tydzień temu ktoś opisywał jak odkręcił korek oleju w M62 w czasie pracy i zachlapało olejem komorę silnika :mrgreen:

To też miał być test silnika. :mad2:

Opublikowano
I to samo autorowi napisałem a on i tak swoje.Żadnemu kupujacemu niepozwolilbym katować auta na postoju .. ech....
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

No sprawdziłem czy silnik nie dławi się podczas wchodzenia na obroty czy nie ma żadnych problemów z tym, czy jest to katowanie silnika wkręcenie go do odcięcia? Przecież po to jest odcięcie żeby silnik wkręcał się do bezpiecznych dla niego wartości, a ja nie kręciłem go tak x czasu tylko sprawdzałem jak wchodzi do max obrotów.

Dziwne opinie przedstawiacie panowie, zwłaszcza dla mnie posiadacza hondy accord gdzie moje auto nie ma żadnych problemów z tym że wysoko je kręce. To nie jest jakiś zabytek żeby się z nim obchodzić delikatnie, boje się spytać jaką opinie byście mieli o testach na hamowni gdzie auto się kręci do maxa przez dłużej niż pare sekund...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdajesz sobie sprawę o ile wolniej nagrzewa się olej od płynu? To trwa kilka razy dłużej.

Poza tym nie bardzo rozumiem co można w ten sposób sprawdzić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.