Skocz do zawartości

szarpniecia podczas przyspieszania 330d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z dość mocnymi szarpnieciami podczas przyspieszania, na każdym biegu najczęściej w granicach 2500- 3000 obrotow czasem też niższych. Wymieniałem ostatnio dwa wtryski ale przed wymiana był ten sam problem. W Inpie błędów nie ma, wtryski ok, wszystkie parametry wg mechanika tez są ok. Nie wiem :? w czym tkwi problem, proszę o jakieś sugestie, nie mam już pomyslow. Dodam że dzieje się to tylko podczas jazdy na biegu, silnik chodzi rowno nie telepie nie kopci mocno, przyspieszenie ma dobre. Proszę was o opinie :?:
Opublikowano
Naped na tył , manual skrzynia . Dodam tylko ze jest jeszcze problem z zapalaniem rano na zimnym , bardzo ciezko , kreci rozrusznik , wskazówka obrotow podskakuje do 200-300 ale nie zapala , wlaczam wylaczam zaplon az do skutku czasem zalapie po minucie czasem po 10 min. Gdy razu juz odpali to potem pali od strzala . Czasem potrafi też na luzie , podczas postoju zgasnac ,potem ponownie odpala od strzala . Wielka zagadka dla mnie , inpa nie wykrywa bledow . Myslalem nad czujnikiem wałka albo pompą wysokiego ciś . ale nie chce wymieniac w ciemno .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam problem z dość mocnymi szarpnieciami podczas przyspieszania, na każdym biegu :?:

Sprawdz elastyczny łącznik między wałem a skrzynią on jest często powodem szarpania.

Co do odpalania trzeba sprawdzić cisnienia pompy wstępnej ,filtr paliwa kiedy był wymieniany?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
No własnie pompa ta podprogowa była wymieniana w trakcie trwania objawow i filtr pALIWA TEZ , wiec to nie to , ta w baku działa bylo sprawdzane , łacznik elastyczny wału i podpora miesiac temu tez wymienianE na nowe - wiec to odpada . CHodzi mi po glowie pompa wtryskowa albo czujnik wałka , ale nie wiem jak to sprawdzic bez kupowania nowych czesci , inpa nic nie wykazuje . Dodam ze problem zaczal sie mniej wiecej w tym czasie jak wymieniano mi regulator cisnienia paliwa bo stary przeciekal ropą , wstawiono mi na jego miejsce zaworek zwrotny , wtedy zaczely sie problemy z odplalaniem , wymienilem ten zaworek zwrotny na orginalny regulator pierburga (takie plastikowe gownienko za 500 zł) i objawy ustapily , odpalal normalnie ale tylko kilka dni , potem objawy powrocily . Moze mechanik przez tn zaworek zwrotny cos zknocil , tylko nie wiem co bo to dosc prosta opercaja byla , moze zaworek zamiast regulatora cisnienia ,cos zblokowal w ukladzie albo zepsul pompe wtryskowa ?W miedyczasie wymienilem tez dwa wtryski bo ponoc grubo laly , nic to nie pomoglo .
Opublikowano

A sprawdzałeś w inpie jednostki żądane/mierzone?

Aku sprawny?

civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring
Opublikowano
Problem rozwiazany , dwa wtryski po tescie przelewowym okazalo sie ze przelewaja jak fontanna :P , nie spodziewalem sie ze przelewajace wtryski mogą tak sknocic prace silnika , korekty w inpie nic nie pokazaly , dopiero test przelewowy . Wymienione i chodzi idealnie . Temat zakonczony .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.