Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie kontrolki DTC świeci mi się kontrolka na pomarańczowo wraz z kontrolką ręcznego (też pomarańczowo) dodam że ABS jest ok. Co może być przyczyną? z góry dzięki

Pozdrawiam :cool2:

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

może któryś z czujników ABS nawalił albo pojawił sie jakiś inny błąd w systemie. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić.

 

Nie miałes ostatnio problemów z akumulatorem?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer prawdę powie. Nikt nie odpowie co boli Twoje auto. Podjedź do kogoś to ma inpe i bedziesz wszystko wiedział
Krzysztof
Opublikowano
Mam podobnie, wlasnie niedawno zrobilo mi sie to samo. Zaczynaja swiecic sie kontrolki recznego, DTC i wskazowki predkosciomierza, oraz obrotomierza spadaja do zera, wyswietla sie takze kontrolka samochodu na podnosniku a iDrive informuje o uszkodzeniu centralnego ukladu elektronicznego. Aku doladowalem bo myslalem, ze moze on jest odpowiedzialny za powyzszy stan rzeczy ale nic nie pomoglo. Dodam tylko, ze auto nawet w -15 odpalalo bez problemow a opisana usterka wystepuje zawsze podczas jazdy. Na razie nie wiem co to jest i wybieram sie na podpiecie pod kompa. Jak bede wiedzial cos wiecej to napisze, chyba ze ty wczesniej ustalisz co sie dzieje.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego sprawdź ładowanie, prawdopodobnie masz uszkodzony regulator napięcia i dlatego elektronika wariuje. Jak dostanie strzał powyż 15 V to dzieją się takie cuda. Przy słabym aku pokazuję się kontrolka akumulatora, taka duża, i przy zapalniu pali się dsc, abs a nie ręczny.
Krzysztof
Opublikowano

Jesli masz iDrive to tam masz wszystko napisane i podswietlone na zielono jak jest wszystko OK. Jesli go nie masz to znajdz na glownej tablicy przyrzadow informacje za ile km masz klocki do wymiany.

 

Ja jeszcze w temacie tych dziwnych zachowan kontrolek. Czy jest mozliwe aby padajacy tlumik drgan powodowal tez takie objawy np przez uslizgi paska na alternatorze? Czy to raczej niemozliwe?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko powiedzieć z tym tłumikiem drgań, nigdy tego nie wymieniałem, nie miałem padnietego. A z tym dużym ładowaniem to znajomy miał w 1er taki sam objaw. Podczas jazdy obrotomierz i prędkościomierz spadały do zera po czym znowu wracało do normy. Pod Inpą pokazywał ładowanie 15,1 V. Po wymianie regulatora wszystko wróciło do normy.
Krzysztof
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

dzisiaj odpalilem auto- po 3-4 km spokojnej jezdzie wyjechalem na Landstrasse gdzie dozwolone jest 100 km/h i i przy 120 km/h wrzucilem 6 bieg-

po czym zaczela mrugac kontrolka od DTC -mimo ze jest sucho- i auto przystalo przyspieszac- jakbym wpadl w dlugi poslizg, dzialo sie to przez dluuugie kilka sekund,-po ponownym wrzuceniu 6 biegi wszystko bylo ok-

spotkal sie ktos z czyms takim ?

Opublikowano
walcze z tym od miesiaca, auto nie pokazuje, zadnych bledow, zostalo prawie cale rozebrane, badano je na hamowni, badano je komp. na postoju, komp. podczas jazdy, kola kreca sie rowno nie ma zadnej nawet najmniejszej roznicy w predkosci obrotowej, zostaly wymienione kola na rozne srednice/twardosci, zostalo wgrane najnowsze oprogramoanie, zostal wymieniony czujnik predkosci obrotwej i caly czas to samo :mad2: :mad2: :mad2: u mnie wystepuje glownie przy bardzo delikatnym gazowaniu i najczesciej przy predkosci 100-140km/h ale tylko przy pelnym wlaczeniu DSC, przy DTC nie ma, przy DSC off tez nie ma...z racji tego, ze i tak jezdze tylko na DTC lub DSC off to zbytnio mnie to nie denerwuje ale na psychike jest to frustujace...jak bedziesz wiedzial co to bylo to pisz, wiele osob z ASO/nie ASO i dobrych fachowcow bedzie wdziecznych....pozdr

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

duzo pracy mi zaoszczedziles tym postem- dzieki :cool2:

jedyne jeszcze co mi przychodzi na mysl- w C-Klasie kiedys sterownik od DSC mi siadal-koszt okolo 1000 euro-

nie wymienilem tylko sprzedalem auto.

Opublikowano
ja zbytnio nie planuje sprzedac auta, ma dopiero 4 miesiace :mrgreen: :mrgreen:, problem jest taki, ze "kontrolka dsc" moze nie byc wcale powiazana z zlym "strownikiem/modulem dsc" :mad2: :mad2: ...gdyby to byl problem modulu to nie bylby to problem :duh: :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Panowie, tu nie ma co deliberowac tylko agregat DSC trzeba wymieniac i po klopocie. Chyba, ze wolicie tracic kase na niekonczace sie diagnozy w roznych wasztatch z ktorych nic nie bedzie wynikac.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Panowie, tu nie ma co deliberowac tylko agregat DSC trzeba wymieniac i po klopocie. Chyba, ze wolicie tracic kase na niekonczace sie diagnozy w roznych wasztatch z ktorych nic nie bedzie wynikac.

rozumiem, ze masz do sprzedania :mrgreen: :cool2: ale "agregat" wymienia sie gdy caly uklad DSC zle pracuje: przyspieszanie/hamowanie :mrgreen: w przypadku zjawiska tylko przy przyspieszaniu jedynym elementem "agregatu DSC" jest czujnik predkosci obrotowej, inne podzespoly nie biora w tym udzialu, u mnie czujnik zostal "profilaktycznie" wymieniony na nowy (cena katalogowa 1720zl, pakiet gwarancyjny sie przydal/je :mrgreen: )...dodatkowo gdyby to byl agregat/modul to na 99% bylyby bledy...ale dzieki za chec pomocy,pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a może to wina amortyzatora kół napędzanych?

 

Ja np. mam tak że jak przyspieszam mocno np. na 3, 4 biegu to nawet na małej nierówności koło traci przyczepność i włącza się dtc.

Opublikowano (edytowane)

Kurde- na 6 biegu, suchej jezdni i 255/30/19 z tylu stracić trakcje ?

Musiałbym mieć 100 koni i 200 Nm wiecej niż mam :D

Edytowane przez Bad_Boy
Opublikowano
a może to wina amortyzatora kół napędzanych?

 

Ja np. mam tak że jak przyspieszam mocno np. na 3, 4 biegu to nawet na małej nierówności koło traci przyczepność i włącza się dtc.

to co opisujesz to zwykle zerwanie przyczepnosci na skutek wadliwego amortyzatora, amor zle pracuje, auto podskakuje, kolko zrywa przyczepnosc, uklad dsc interweniuje :cool2: ale jak kolko zerwie przyczepnosc to dsc interweniuje poniewaz wykrywa nierowna predkosc obrotowa i hamuje dane kolo klockami... u mnie podczas interwencji DSC przy pomiarze kompem podczas jazdy wszystkie kola kreca sie idealnie rowno...dlatego jedna z 1. decyzji bylo, ze moze "czujnik predkosci obrotwej" jest walniety...dzieki za pomoc ale to nie to...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a może to wina amortyzatora kół napędzanych?

 

Ja np. mam tak że jak przyspieszam mocno np. na 3, 4 biegu to nawet na małej nierówności koło traci przyczepność i włącza się dtc.

to co opisujesz to zwykle zerwanie przyczepnosci na skutek wadliwego amortyzatora, amor zle pracuje, auto podskakuje, kolko zrywa przyczepnosc, uklad dsc interweniuje :cool2: ale jak kolko zerwie przyczepnosc to dsc interweniuje poniewaz wykrywa nierowna predkosc obrotowa i hamuje dane kolo klockami... u mnie podczas interwencji DSC przy pomiarze kompem podczas jazdy wszystkie kola kreca sie idealnie rowno...dlatego jedna z 1. decyzji bylo, ze moze "czujnik predkosci obrotwej" jest walniety...dzieki za pomoc ale to nie to...pozdr.

 

Nie niesądzę abym miał już uszkodzony amor (60 tys przebiegu) to raczej normalne przy dużym momencie 530 Nm na jednaj osi z wąskimi kółkami 225 szerokość opona).

Opublikowano
[

Nie niesądzę abym miał już uszkodzony amor (60 tys przebiegu) to raczej normalne przy dużym momencie 530 Nm na jednaj osi z wąskimi kółkami 225 szerokość opona).

tak jak piszesz jest to jedna z oficjalnych opini jednego z ASO :mrgreen: , bez zadnych "glebszych" badan powiedzieli: oponki 225,auto w serii 540Nm + chip na 600Nm, ktory jest wszystkiemu winnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tylko, ze tak nie jest: auto zrywa przyczepnosc (na zadanie kierowcy) w kazdych warunkach i wtedy interweniuje DSC (jest OK i tak powinno byc :cool2: :cool2:) ale ja tu opisuje problem, ze dsc interweniuje przy spokojnym gazowaniu a w momencie "lampki" nie ma zadnego slizgu/poslizgu/skoku/wyskoku/itd.. dodatkowo diagnostyczny komp/laptop BMW (o wygladzie mega klocka :duh: )w tym samym momencie co "pali sie lampka" ukazuje, ze wszystkie kola maja identyczna predkosc obrotowa ( nie ma nawet zaczatku poslizgu), wiec DSC nie powinno interweniowac - to jest wlasnie ten problem, z ktorym sie borykam, oczywiscie aby nie komplikowac sytuacji auto wrocilo do programu fabrycznego - wszystkie proby napraw byly robione na serii ....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

jatez jestem na serii...- jeszcze :)

i juz mnie to spotkalo...

a moze to cos z przekazywaniem napedu... ? Jakis element sprzegajacy przepuszcza i DSC lapie blad ?

Opublikowano

naprawione :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

pomoglo drugie pelne (8godzin) wgranie wszystkich aktualnych (najnowszych) programow dla sterownikow :mad2: :mad2:

"super" elektronika znowu nie dala rady :mad2: :mad2: juz niedlugo auta beda umialy gotowac i byc jak transformers tylko nie beda mogly jezdzic bo beda caly czas w serwisie na naprawach.....

 

subaru bylo jednak the best, auto z 2007r nie mialo nawet ESP a na drodze gniotlo wszystko co jechalo, awarii zadnej nigdy nie bylo, jak cos sie zepsulo to stare narzedzia mlotek/srubokret i naprawione, tylko ten "plastikowy" srodek i "mikro" zbiornik paliwa :mad2: :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.