Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

CZeść

Co sądzicie o tym egzemplarzu?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-stan-idealny-bezwypadkowy-oryginal-ID6yqZ3N.html

Byłem go oglądać, z zewnątrz cały lakier oryginalny, nigdzie nie przekroczone 170-180um. Wnętrze bardzo zadbane. Jedynie przycisk start/stop lekko wytarty.

Przebieg potwierdzony w ASO - autentyczny.

W książce serwisowej wpis przy 171kkm z dopiskiem "Steuerkette" czyli łańcuch rozrządu. Jednak pod maską było słychać lekki szum. Nie miałem styczności z tym typem silnika wcześniej (N47) i nie jestem w stanie stwierdzić czy to rozrząd czy nie. Jedyne co było widać pod maską to lekko spękany pasek wielorowkowy. Ten, który napędza alternator. Pierwsza moja myśl była właśnie taka, że to on hałasuje. Ale pewien być nie mogę.

Auto jest od handlarza, nie wiem czy mu ufać w autentyczność książki serwisowej. Jednak pieczątka jest i serwis faktycznie istnieje.

Czy wymiana samego łańcucha pozwoli na jeszcze trochę bezawaryjnej jazdy?

 

Wrzucam dane z VINu.

Dajcie znać co sądzicie :)

 

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVG11000VG41559

Type code: VG11

Model: 318D UL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N47

Displacement: 2.00

Power: 105 (143 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2007-09-10

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2CX BMW light alloy wheel, spider spoke 155

S3AP Windscreen with grey wedge

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S5DC Rear-seat headrests, folding

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S320 Deleted, model lettering

S321 Exterior parts in vehicle colour

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S663 Radio BMW Professional

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Edytowane przez matip21
Opublikowano

Siedzenia wymienione na sportowe. Jest to 318d a nie 318i popraw tytuł.

Ogarnij sobie historię serwisową, będziesz wtedy wiedział czy wymieniono sam napinacz czy górny łańcuch czy też komplet.

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

A jak sprawdzić dokładnie historię serwisową?

Ostatni wpis jaki jest w książce jest z pieczątką Gerhard Stamm Kfz-Werkstatt. I dodatkowo jest adres warsztatu. Nic więcej nie pisze

 

http://i.imgur.com/zF6PKAn.jpg

Opublikowano
Jedyna bariera to j.niemiecki niestety :/ nie prowadzi ktoś takich usług, żeby mógł odpłatnie zadzwonić i się upewnić? :)
Opublikowano

Przygotuj sobie pytania, idz do tłumacza, który np. wykona rozmowę z twojego telefonu i pobierze za to jakąś opłatę. Nie zrujnuje ci to kieszeni.

Druga opcja to mail.

Wrzuc sobie w gogle dane z KS, bo bywa że taka instytucja nie istnieje.

Opublikowano
Taa istnieje,ale nie jest to aso więc z historii serwisowej guzik się dowiesz o łańcuchu. Jeżeli nie masz rachunków na jego wymianę, normą jest że trzeba zrobić komplet. Więc dochodzi 2,5 - 3 tys pln
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
Zmieszczę się z ewentualną wymianą w 3 tys? Bo czytałem, że jedna z zębatek jest zintegrowana z wałem i wymiana rozrządu wiąże się z wymianą wału
Opublikowano

Ostatnie pytanie :)

Jeżeli się okaże po tym telefonie do warsztatu, że był tylko łańcuch robiony to brać czy nie brać?

Opublikowano
Ostatnie pytanie :)

Jeżeli się okaże po tym telefonie do warsztatu, że był tylko łańcuch robiony to brać czy nie brać?

Może dowiedz się, czy w ogóle to auto jest znane w tym ostatnim serwisie. Czasami bywa, że są mocno zdziwieni. :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.