Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Obiektem moich zainteresowań stał się niemiecki cud techniki jakim jest BMW X5 E53. Zapragnąłem wersji z manualną skrzynią biegów w trzylitrowym Dieslu. Moja dotychczasowa lecz krótka lektura forum ostudziła moje emocje związane z takowym połączeniem (że, manualna skrzynia tu nie pasuje oraz sprzęgło nie wytrzymuje). Jednakowoż chciałem zasięgnąć Waszej opinii na temat konkretnego egzemplarza, gdyż jest w pasującej mi wersji oraz jest stosunkowo blisko. Nie mam opatrzonego tego modelu na tyle żeby stwierdzić czy coś było tu przekładane, zmieniane itp. I nie wiem czy warto w ogóle jechać 150 km żeby zobaczyć go na żywo.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0d-218km-manual-oryginalny-lakier-lift-ID6ypkK7.html

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAFB71010LC33427

Type code: FB71

Model: X5 3.0D (EUR)

E-F-R series: E53

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57/T

Displacement: 3.00

Power: 160 (217 hp)

Drive: ALLR

Transmission: MEC

Paint code: 481 - KALAHARIBEIGE METALLIC

Upholstery code: AEAT - STOFF FLACHGEWEB

Prod.date: 2004-06-11

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2LB BMW LA wheel Y-spoke 131

S8SP Control unit COP

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S220 Self-levelling suspension

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S321 Exterior parts in vehicle colour

S354 Green windscreen, green shade band

S386 Roof railing

S413 Luggage compartment net

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S502 Headlight cleaning system

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S650 CD player

S661 Radio BMW Business (C43)

S691 CD holder

S692 Preparation, BMW 6-CD changer I-bus

S818 Battery master switch

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S884 Operating instructions, Italian

S925 Dispatch protection pack

 

Wiem, że nie ma skóry lecz mi to odpowiada. Cebulą z mojej strony jest również zwracanie uwagi na tanie egzemplarze lecz wydaje mi się, że lepiej dać mniej i od razu coś zainwestować. Pewnie się mylę ale chętnie dowiem się dlaczego. Z góry przepraszam za składnię gdyż jest dość późno a ja jestem po długiej pracy ale mam nadzieję, że wyraziłem się dość jasno i można mnie zrozumieć ;) Jestem Bartek i dziękuję za ewentualne odpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam.

Opublikowano

Mialem x manuala i nigdy wiecej...sprawdz go pod spodem i dopne ranty drzwi bo tam lubi pojawic sie rdza...wiadomo dwumasa sprzeglo do sprawdzenia...generalnie golas... na zdjeciach wyglada super...x z manualem sie jezdzi bardzo niewygodnie i topornie

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Trochę ponad 33 tys. z kosztami rejestracji to chyba dość atrakcyjna cena. Duży plus, że właściciel tego przybytku nie jest dużym oszustem :). Komis trochę inny niż wszystkie oczywiście na +.
Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano
Automa ma swoje plusy i minusy,manual takze. Mi osobiscie lepiej jezdzi sie manualem,chyba ze mialem w poprzednim e60 dowalana skrzynie;/.NApewnoe jest tanszy manual w ekspolatacji,nie mowiac o mniejszym splalaniu.Biegi w miescie... co kto lubi
Opublikowano
Nie bede spieral sie czy komus lepiej jezdzi sie manualem czy automatem bo wiadomo manual bmw np 540 i v8 pod maska ma swoje plusy ale moim zdaniem trzymaj sie od x5 i manuala jak najdalej. Do takiego klocka tylko automat , inaczej czeka cie meczarnia i dodatkowo kto od ciebie to odkupi ? bedziesz sie bujal i nie opchniesz nikomu. jak chcesz e53 z rocznika 2004 to musisz miec na cos normalnego jakies 40tys zl . Dodatkowo ta wersja w linku to golas ktoremu blizej chyba do serii 3 niz do x5 ;) kolor auta jakis taki nijaki
Opublikowano
Niestety ja nie mogę powiedzieć nic dobrego o tym komisie. Byłem tam 2x. Pierwszy raz jak chciałem kupić x5. Auto padaka totalna- nawet nie chciałem się przejechać. Drugi raz z kumplem po audika A2 i podobna historia. Zalecam ostrożność
Opublikowano

Nie straszna Ci dwumasa bierz tego golasa,

Jesteś bogaty idź w automaty,

Kto z dala od GM wynalazku ,

Nie znajdzie się w drogowym potrzasku.

 

A jak poczekasz do 2017 to zapłacisz 10% akcyzy mniej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Projekt jest taki że obniżenie procentowego akcyzy do 8% wcale nie spowoduje spadku wpływów bo zniosą możliwość zaniżania wartości pojazdu przez rzeczoznawcę. Poza tym szykują nowy podatek dla wszystkich :mrgreen:

 

To co wkleiłeś już nie ważne , podwyższyli planowane 4,6% na 8%

 

http://moto.onet.pl/aktualnosci/zmiany-w-akcyzie-na-samochody-nowy-podatek-w-przygotowaniu/8trq3s

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi :) Czym jest S548 Kilometre speedo? Czy w tym egzemplarzu jest tempomat? Bo nie widzę takiej informacji a na kierownicy wydaje mi się, że widzę ikonkę. Możliwe, że przycisk jest a nie ma tempomatu?
Opublikowano
Nie jestem specem od E53 ale wg mnie w tym roczniku nie było takich .Były od 2005 w e83,E87 itp.Na kierownicy jest tempomat ale to standard w multifunkcji.Ta go nie ma fizycznie,bo nawet w opisie aukcji nic o tym nie ma .
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.