Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

Witam, mam mały problem, kupiłem bmw e39 3.0d automat w niedzielę, sprzedawca poinformował mnie że jak jest wskazówka paliwa poniżej 15l to lubi coś przerwać zapłon, co nastąpiło tego samego dnia w nocy, z tym że auto po prostu zgasło i nie chciało odpalić. Po ok minucie się to udało ale po przejechaniu ok. 2 km problem się powtórzył z tym, że odpalić go się już nie udało. Z myślą że to brak paliwa dolałem ok 5l ropy, jednak nic to nie zmieniło. Po kilkukrotnym przekręcaniu kluczyka(chciałem odpowietrzyć układ paliwowy, bo w przewodzie prowadzącm do pompy ciśnienia było widać niewielką ilość paliwa)i kilku nie udanych próbach odpalenia padł w końcu akumulator. Laweciarz próbował odpalić samochód z użyciem plaka, jednak nie udało się i auto zostało przewiezione do mechanika(nie zaufanego)który powiedział mi że przeczyścił układ paliwa bo był cały w syfie i skasował 700 zł, dodając że auto troche wibruje/nierówno pracuje oraz wspomniał o błędzie sterownika pompy ciśnienia. Odpaliłem więc i nie było problemu, jednak po przejechaniu kilometra czuć było to falowanie/wibracje/nierówną pracę na biegu jałowym podczas postoju. Problem znika po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu, jedna pierwsze dodanie gazu przywraca "drganie" spowrotem. Teraz pytanie co to może być? Czy może mechanik coś zepsuł? czy to ten koniec paliwa/rozładowany akumulator coś poknocił? co może być przyczyną?

 

Wczoraj trochę pojezdziłem i po mocniejszym przegarowaniu jak się zatrzymam to jest ok, po czym wystarczy kolejny raz choćby musnąć gaz to znowu się zaczyna

 

Dziwne to drżenie, wskazówka na to nie wskazuje ale całym autem trzęsie w rytm pracy silnika :)

Opublikowano
Pp takiej informacji od strony sprzedawcy na bank bym go nie kupił...moim zdaniem wkladanie pieniędzy w błoto...podłącz auto pod komputer sprawdź wszystkie parametry pracy silnika. Jak Ci mechanik powiedział układ paliwowy do generalnego sprawdzenia. Myślę że wyjdzie Ci dokładnie tyle samo co dałeś za całe auto. Kolejny użytkownik bmw co liczy, że za 9000 kupi zadbane i piękne m57...
Opublikowano

pierwsza informacja że zgasł przy około 15l paliwa daje jasno znać, że do wymiany jest pompa paliwa w zbiorniku + uszczelka zbiornika i masz problem rozwiązany. Popa paliwa oe kosztuje koło 400zł + uszczelka 80zł.

Zmień miechanika bo Cię skasował za nic.

 

kolejny problem to wibracje, pewnie dlatego, że na któryś garnek nie pali. jeżeli wtryski są ok, to mogliście plakiem wypalić dziurę. (to taka czarna wizja). Podjedź do kogoś ogarniętego. Bo inaczej będziesz wyrzucał tylko i wyłącznie pieniądze w błoto.

Opublikowano
Myślę że wyjdzie Ci dokładnie tyle samo co dałeś za całe auto. Kolejny użytkownik bmw co liczy, że za 9000 kupi zadbane i piękne m57...

 

Gość napisał na forum, aby mu ktoś pomógł. Jak ty mu pomogłeś tym wpisem ?

Opublikowano

Witam, wcale nie dałem za auto 9000. Wszystko wygląda na całkiem zadbane dlatego zdecydowałem się na kupno. W razie wyniknięcia poważniejszych uszkodzeń przecież mogę rozwiązać umowę kupna sprzedaży.

 

Grzebałem w różnych tematach i być może coś gdzieś jest niedopięte i łapie lewe powietrze, to posprawdzam w sobotę. Sprawdze również przepływomierz, akurat kolega ma taki sam silnik w e46 to przepniemy jego.

 

Skoro nie zawsze trzęsie to chyba dziurę trzeba wykreślić, działo by się tak cały czas, co nie?

 

A ten błąd sterownika pompy ciśnieniowej czy jakoś tak... może byc przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.