Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zrobiłem jak mówiliście Panowie, jeszcze nie zrobiłem poważnego dystansu ale póki co zauważyłem tylko jeden problem... póki co trzymał temperaturę w normie, na gaz wszedł bez najmniejszego problemu jest tylko jedno ALE - górny wąż nadal puchnie - jednak czekam do poniedziałku żeby kupić nowy, ponieważ łudzę się jeszcze, że wąż ten jest już po ostatnich akcjach dość poważnie rozciągnięty i nawet najmniejsze ciśnienie powoduje jego puchnięcie. Może jest to jedynie efekt wizualny a nie jest to problem układu.
Opublikowano

https://zapodaj.net/4ef2b8cf8a65c.jpg.html

 

Dzisiaj chciałem zrobić parę km więcej, po ok 5 km temperatura (jeszcze na benzynie) poszła w górę. Musiałem odpowietrzyć i dolać wody, po tym zabiegu włączył się gaz. Jednak kolejnym problemem jest to, że teraz nawet na gazie lubi skoczyć temperatura tyle że spada ona do normalnego poziomu po jakiejś chwili... Link do zdjęcia to wąż który przy każdej jeździe pompuje się do takiej wielkości (gorący, spuchnięty), wąż dolny też ciepły ale stało się tak chyba dzięki wymianie chłodnicy bo wcześniej lewy był zimny. Ręce opadają..

Opublikowano
Ok, jutro zrobię to jeszcze raz tak jak radzisz bo dzisiaj nie miałem zbytnio czasu żeby się tym zając. Żadnych wycieków nie ma, powąchałem jedynie wlew do układu chłodzenia i wydaje mi się że czuje benzyne. Teraz musiałem odpowietrzyć na szybko bo byłem w trasie czyli odkręcenie odpowietrznika przy wlewie i na końcu górnego węża dolewając wody. Dzisiaj odpaliłem go z ciekawości jak dzisiaj będzie się zachowywał i ciężko zrozumieć o co mu chodzi, przełączył się na gaz i niby trzymał temperaturę, ale zauważyłem że ciepłe powietrze przestało po chwili leciec z nawiewów a lewy wąż nadal zimny, wyłączyłęm więc instalacje gazową przyciskiem i po chwili lewy wąż zrobił się gorący ale i w momencie temperatura na desce rozdzielczej zaczęła piąć się do góry. Czy ten zapach benzyny w układzie chłodzenia może świadczyć o jednym?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam po dość długiej przerwie ale z bmw byłem u 4 mechaników... =/ tak jak wspomniałem wymieniłem chłodnice i myślałem że wszystko będzie ok, nic bardziej mylnego sytuacja się powtarzała. 3 mechaników grzebało w nim i nic nie wymyślili, ostatni mechanik znalazł dwa wycieki które usunął, zalał + odpowietrzył układ i bmw przestało się grzać. Za usunięcie wycieków i wymianę górnego węża (był rozciągnięty) policzył 60 zł... śmieszne pieniądze. Dzięki Wam Panowie! większość z Was miało rację tylko mechanicy z którymi mam styczność słabi. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.