Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej koledzy.

Od jakiegoś czasu szlag mnie trafia przez brewkę w lewej lampie. Raz działa, raz nie. Potrafi bez problemu świecić miesiąc, aż nagle przez tydzień nie daje znaku życia i nagle odpala :D Czasami działa dzień, później przez następny dzień ciemnica, żeby następnego dnia zadziałać.. :shock:

Standardowo miałem problem z parowaniem. Problem był zarówno w lewej i prawej. Wyciąłem brewki z lamp, tak żebym mógł wyczyścić wilgoć. Nie sklejałem ich, bo chciałem zobaczyć czy będą znowu parować, wchodziły dość sztywno na swoje miejsca. Tak jeżdżę od jakiegoś roku, czasem rozbieram brewki, żeby wyczyścić wilgoć. Czyściłem, powiedzmy elektronikę, sprężonym powietrzem, żeby wydmuchać syfy i wodę, ale nie pomaga

Ma ktoś jakiś pomysł co z brewką może być nie tak? Może coś przeczyścić, poprawić luty w jakimś miejscu, może to jakiś standard?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troche to potrwalo ale mialem inne sprawy do ogarniecia :mrgreen:

Ktory ten ring swiecil ci slabiej? to moze byc powiazane bo jak sie patrze na schematach sa one polaczone.

Masz napiecie i mase na wtyczce?

11 Brewka

16 Swiatla dzienne/Postojowe

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Brewki_zpsm2g5l70w.png

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Scheinwerfer%20Links_zpsj43nfw70.png

Sprawdz tez polaczenie masy ale to raczej malo prawdopodobne zeby tam sie cos przypalilo.

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Masa_zpsaiiupvrc.png

Ps. Coś skopałem że schematami. Będę musiał poprawic.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg

- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.