Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Podczas przyśpieszania silnik zaczyna się dławić przerywać i kopcić i w przedziale ok 2500-2700 i to nie zawsze ale bardzo często.

Wywala wtedy błąd 4704

Martwi mnie jeszcze wartość między rate pre-injection a rate main-injection

Zrzuty z inpy w linku

Ktoś coś podpowie??

f499e2ba8371.jpg

 

7a9092c4a42a.jpg

Opublikowano
Trochę niskie ciśnienie masz na progowce pod obciazeniem być może już nie trzyma ciśnienia sprawdź najpierw ogranicznik ciśnienia paliwa .
Opublikowano

Tak filtr był wymieniany.

Zamówiłem nową pompkę progową i zobaczymy jakie będą wartości a ile powinna mieć na biegu jałowym??

Opublikowano
Mówiłem żeby najpierw sprawdzić ogranicznik ciśnienia paliwa u mnie na jałowym jest lekko ponad 4 a przy pełnym obciążeniu 3,9 bar
Opublikowano

Tak jak już napisano - może się okazać, że pompkę progową masz ok tylko sprężynka w tym ograniczniku ciśnienia (na zdjęciu w poście wyżej ten biały zaworek) już się trochę ugniotła i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie. Jak swój zaworek rozebrałem, podłożona została zwykła podkładka która idealnie pasuje w środek obudowy zaworka i teraz na biegu jałowym mam ciśnienie około 4,15 a pod obciążeniem spada mi do 3,90.

Pzdr.

Opublikowano

Dokładnie jak na tym zdjęciu - ten biały zaworek z uchwytem/uszkiem jakby na śrubkę.

W środku jest sprężynka, która się z biegiem czasu ugniata. Można to rozebrać - rozgiąć ten metalowy kołnierz a po dorzuceniu w środku podkładki przydaje się imadło (ściskamy nim obie części obudowy zaworka i można wtedy w miarę komfortowo znowu pozaginać ten metalowy kołnierz) oraz 1 lub 2 krople jakiegoś kleju typu Super Glue - ja dawałem kapkę żeby skleić obie części obudowy zaworka.

Jak się nic nie poprawi to będziesz wiedział, że to progówka. Jak się poprawi to będziesz miał parę stówek w kieszeni bo tyle kosztuje ten zestaw - swoją drogą niezła cena za zwykły zaworek i 3 kawałki wężyka gumowego...

Pzdr.

Opublikowano

Cena jest kosmiczna jak za takie coś...

Ja dam do manometrów żeby mi nowy zrobili.

Ciśnienie otwarcia ma być równe 4 bary??

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, jestem tu nowy. Chciałbym dołączyć się do tematu ponieważ mam podobny problem. Autko od pewnego momentu zaczęło świrować z mocą ( przy gwałtownym przyspieszaniu auto tak jakby podszarpuje i przyspiesza skokowo)

Poniżej link do zrzutu z inpy

 

https://zapodaj.net/e18443b0820dc.jpg.html

 

oraz krótkie wideo z pomiarów analogowych

 

 

Proszę podpowiedzcie co mam do wymainy ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nakręć film podczas jazdy z pełnym butem na 3 biegu i skorzystaj też z pozostałych zakładek; korekcje na postoju, silnik rozgrzany.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.