Skocz do zawartości

e39 520i M52B20 rozrząd, wymiana, co kupić?


PITERTECH

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Możliwe że będę musiał zmienić rozrząd u siebie ( skaczące wartości kąta wałka rozrządu).

viewtopic.php?f=72&t=301176

 

Co do części rozrządu to tylko i wyłącznie ORI czy można bezpiecznie stosować zamienniki FEBI, SWAG - Wasza opinia/doświadczenia?

 

Zrobiłem małe zestawienie i wygląda to następująco

ORI - 2 łańcuchy + napinacze + ślizgi + komplet zębatek - 2270zł + dodatkowo uszczelki i simeringi/oringi - ~380zł -> 2650zł

FEBI - 2 łańcuchy + napinacze + ślizgi + komplet zębatek (ORI) - 1290zł + dodatkowo uszczelki i simeringi/oringi - ~260zł -> 1550zł

SWAG - 2 łańcuchy + napinacze + ślizgi + komplet zębatek (ORI) - 1340zł + dodatkowo uszczelki i simeringi/oringi - ~260zł -> 1600zł

 

Różnica w cenie jest w okolicy 1000 zł pomiędzy ORI a zamiennikiem.

 

Kto jest producentem rozrządu na pierwszy montaż?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cholera szybko sie za rozrząd chcesz brać.

 

Sprawdź jeszcze czujnik wału oraz ciśnienie oleju czy masz stałe?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wału.

One są ze sobą niejako powiązane.

Sprawdzają synchronizację pomiędzy sobą.

 

Sprawdź < podmień > czujnik wału.

 

Co do przepływki o której wspominasz w innym swoim temacie to mam taka w idealnym stanie ale gdzie ty mieszkasz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ok, przyglądnę się temu czujnikowi w całości + koło współpracujące ( może jest tam jakiś paproch na zębach i robi zakłócenia).

 

To mam prośbę pomierz rezystancje na pinach tej przepływki:) (piny we wtyku są opisane 1,2,3,4) i dopisz swoje wartości do wspomnianego tematu o przepływce :) Przynajmniej będzie jakieś odniesienie.

 

Jestem z Krakowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pomiary rezystancji multimetrem g.... znaczą.

Zresztą tak nic nie sprawdzisz.

 

Tylko podmiana.

 

Jeszcze sprawdź ogólny stan koła pasowego wału korbowego i jego ewentualnych luzów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.