Skocz do zawartości

Hamulce do e46 - tarcze, klocki, przewody - zapytania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie zaschnie, to nie klej :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 351
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W sumie racja :D może gdzieś leżeć w szafie, kiedyś może się wykorzysta (aczkolwiek wątpie haha)
Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam musze wymienic w mojej e46 330xd klocki i tarcze klocki juz mam padlo na TEXTAR ale jesli chodzi o tarcze jest problem mianowicie ate trw itd kosztuja ponad 200zl a natrafilem na cos takiego http://allegro.pl/tarcze-rotinger-bmw-e-46-325-330-d-xd-ci-cd-przod-i4736491338.html czytalem na kilku forach i z tego co widzialem duzo bylo pozytywnych komentarzy co sadzicie????
Opublikowano

witam

kolego nie dziaduj z hamulcami bo na dobre to nie wyjdzie , tarcze kup trw , poszukaj dobrze lub znajdz kogoś kto ma zniżki w hurtowniach a trw zakupisz na pewno po niżej 200pln za szt

Opublikowano
Kup lepiej tarcze TEXTAR będziesz miał komplet. Tarczy nie wymienia się zbyt często, więc lepiej nie oszczędzać na własnym bezpieczeństwie. Ja kupiłem właśnie taki zestaw i uważam że był to dobry wybór :)
Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co miesiąc taki temat..masz tu jeden z ostatnich:

viewtopic.php?f=69&t=255268&hilit=tarcze+hamulcowe#p1905469

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolego ja do swojej e46 320d zakładałem tarcze brembo (300mm) i klocki ferrodo. Na bespieczeństwie bym nie szczedził.

Za tarcze brembo płaciłem brutto 330 zł i klocki ok 200 zł.

Opublikowano

Jak Ci zalezy, zeby byly nawiercane i inne cuda wianiki, to kup Mikody. Duzo ludzi na tym jezdzi i jest ok.

Przy tym cena porownywalna do innych markowych bez naciec i otworow.

 

A tak to mozesz wziac co chcesz, ATE, Bosch, Zimmerman, TRW u mnie na ostatnim miejscu byloby Brembo (zwykle, nie jakies ultra sport), bo podobna robia je w Polsce, tam gdzie Mikody, pakuja w inne pudelka i podbijaja cene tylko.

Opublikowano
Od Siebie dodam że na chwile obecną TRW jest najlepszą firmą robiąca klocki tarcze etc w końcu idą na pierwszy montaż fabryczny..I jeszcze jedno nie kupuj BOSH-A Bo piszczą przy hamowaniu i szybko się zużywają ..Pozdrawiam
Opublikowano
Od Siebie dodam że na chwile obecną TRW jest najlepszą firmą robiąca klocki tarcze etc w końcu idą na pierwszy montaż fabryczny..I jeszcze jedno nie kupuj BOSH-A Bo piszczą przy hamowaniu i szybko się zużywają ..Pozdrawiam

 

Ciekawe skad taka informacja. Caly system hamulcowy jest bodajze ATE.

Ludzie naprawde pisza bajki o tym, co idzie na pierwszy montaz a co nie. Dodatkowo nie zawsze to co idzie na pierwszy montaz jest akurat z najwyzej polki.

Mozna kupic duzooo drozsze hamulce niz te oryginalne.

 

Druga sprawa to BOSH-A. Co to jest BOSH-A? Przerabialem tarczej BOSCHa w wielu autach i nigdy nic nie piszczalo.

Kwestia jest moze taka, ze do tarcz BOSCHa wrzuciles klocki Krafta albo podobny wytwor.

Opublikowano
Mam u siebie tarcze boscha i klocki TRW. Tarcze są ok, nic się z nimi nie dzieje. Natomiast klocki wg mnie są słabe i popiskują przy delikatnym hamowaniu i niskich prędkościach. Do tego pylą jak cholera. W porównaniu do klocków ATE, jest gorzej. Na ATE, również trochę lepiej hamowało, choć tutaj może być magiczna siła autosugestii.
Opublikowano

Potwierdzam - TRW pyla jak cholera. Lucas-a zawsze pylily i po rebrandzie nic sie nie zmienilo.

Niektorzy dopatruja sie w tym magicznych wlasciwosci hamujacych. Bzdura.

Opublikowano

Kupiłem Mikody.

 

5000 km rewelacja , cud miod i orzeszki. Zimą w górach zaczęly się delikatne drgania , pomyślałem sobie, że może mocno się nagrzały, kałuże te sprawy....

Przetoczyłem i było dobrze przez dokładnie ...1500 km. Drgania zaczęły sie podczas trasy gdy było sucho jak pieprz, żadnego mocnego hamowania itd, itp.

Ja drugi raz Mikody nie kupię.

 

Oczywiście uprzedzając uwagi, tarcze zostały zamontowane profesjonalnie czyli za zachowaniem zasady oczyszczenia piasty i bez smaru. Oczywiście można przyjąć założenie że rozhartowały się pierwszy raz , tyle że co to za tarcze , ktore rozhartowują się przy delikatnej jeździe zimą w górach?

Opublikowano
Z tych co napisałeś to wybrałbym TRW

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Od siebie dodam, ze stal raz zahartowana nie daje sie rozhartowac.

Nawet najlepsze tarcze mozna pokrzywic, np wjezdzajac z rozgrzanymi w kaluze.

 

Podobne opinie o krzywiacych sie "samoczynnie tarczach" jest w necie pelno, o kazdej mozliwe marce.

Zanim zalozylem ATE to czytalem to np o ATE. Szczegolnie powerdisc. U mnie nic takiego nigdy nie mialo miejsca.

Opublikowano

u mnie natomiast MIKODY dały rade przejechały 70 tkm jeżdzone po autostradach i w górach , może dlatego że było to 5 lat temu i jakość tarcz była lepsza :norty:

niedługo czeka mnie kolenja zmiana tarcz i idzie trw komplet :cool2:

Opublikowano
zalozylem brembo na przod po 2 miesiacach skrzywilo mi je o 0,7mm !!!!! oddalem na gwarancje dostalem nowe , znowu to samo oddalem zwrocili kase , zalozylem ATE jezdze juz rok i nic absolutnie sie nie dzieje wiec polecam ATE a od brembo trzymac sie z daleka, Aha ATE klocki + tarcze + montaż 640zł za przód do 328
Opublikowano

Ja w 330xd zalozylem w sierpniu zestaw trw i sobie chwale. Jedyne co to przy niskich predkosciach i lekkim hamowaniu lubia lekko zapiszczec.

 

Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Od Siebie dodam że na chwile obecną TRW jest najlepszą firmą robiąca klocki tarcze etc w końcu idą na pierwszy montaż fabryczny..I jeszcze jedno nie kupuj BOSH-A Bo piszczą przy hamowaniu i szybko się zużywają ..Pozdrawiam

 

Ciekawe skad taka informacja. Caly system hamulcowy jest bodajze ATE.

Ludzie naprawde pisza bajki o tym, co idzie na pierwszy montaz a co nie. Dodatkowo nie zawsze to co idzie na pierwszy montaz jest akurat z najwyzej polki.

Mozna kupic duzooo drozsze hamulce niz te oryginalne.

 

Druga sprawa to BOSH-A. Co to jest BOSH-A? Przerabialem tarczej BOSCHa w wielu autach i nigdy nic nie piszczalo.

Kwestia jest moze taka, ze do tarcz BOSCHa wrzuciles klocki Krafta albo podobny wytwor.

 

Widocznie mało wiesz Bosch to generalnie jak LPR się zrobił czyli DO niczego jeżeli chodzi o układ hamulcowy ..TRW idzie na pierwszy montaż możesz sobie poczytać na mam TRW i moi znajomi co osobiście im montowałem tarcze i klocki komplet i są na prawdę dobre ..Co do ATE nie miałem z nimi do czynienia tylko tyle słyszałem że też są dobrej jakości ..A z tym że klocki pylą to każdy będzie tak robił ..Chyba że założysz ceramiczne ale czy Cena jest rozsądna raczej nie ..I nawet te ceramiczne mają niestety minusy ;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.