Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej! Chciałbym poznać Wasze opinie o tym aucie.

 

Sporo informacji już zebrałem i mam trochę mętlik w głowie.

 

Ogłoszenie: http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-4-4v8-sport-pakiet-navi-xenon-pdc-szyberdach-full-opcja-ID6ymMyz.html

Zdjęcia część pierwsza: https://www.dropbox.com/sh/7guenl8jfp06ukl/AACE6XMGh5f_R19j-TUsI5Uya?dl=0

Zdjęcia część druga: https://www.dropbox.com/sh/zx823fcbiac02ap/AADHioUpWm8V-khAxvOr0lAZa?dl=0

Wątek na innym forum (dotyczący "bezwypadkowości"): http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/28392-BMW-X5-E53-4.4V8-2000-Kowalanka

Raport z oględzin: https://drive.google.com/file/d/0B8fmqDF54BxVQW5FSEZGZk50c3VRZHl2M1RBbFllX1BlaExn/view?usp=sharing

Diagnostyka: https://www.dropbox.com/sh/zx823fcbiac02ap/AADsbLKWfLlm9V3qLV5pYbKaa/DSC03411.JPG?dl=0

Geometria: https://www.dropbox.com/sh/zx823fcbiac02ap/AADfbzPrV3z3U436NX2F-DTHa/DSC03413.JPG?dl=0

 

Rozkodowanie VIN:

VIN   WBAFB31060LG94602

 Type code   FB31

 Model   X5 4.4I (EUR)

 E-F- R series   E53

 Series   X

 Type   All-Road

 Steering   LL

 Doors   5

 Engine   M62/TU

 Displacement   4.40

 Power   210 (285 hp)

 Drive   ALLR

 Transmission   AUT

 Paint code   303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

 Upholstery code   N6SW - STANDARDLEDER/SC

 Prod.date   2000-09- 14

 S205  Automatic transmission

 S216  HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

 S220  Self-levelling suspension

 S226  Sports suspension settings

 S256  Sports multifunct.strng whl,cruise cntrl

 S261  Side airbags for rear passengers

 S312  BMW LA wheels with mixed tyres

 S320  Deleted, model lettering

 P330  Sports package

 S386  Roof railing

 S403  Glass roof, electrical

 S413  Luggage compartment net

 S423  Floor mats, velours

 S428  Warning triangle and first aid kit

 S430  Interior/outside mirror with auto dip

 S437  Fine wood trim

 S441  Smoker package

 S459  El. front seat adjustment w. memory

 S464  Ski bag

 S473  Armrest front

 S481  Sports seat

 S494  Seat heating driver/passenger

 S502  Headlight cleaning system

 S508  Park Distance Control (PDC)

 S521  Rain sensor

 S522  Xenon Light

 S534  Automatic air conditioning

 S548  Kilometre speedo

 S609  Navigation system, Professional

 S672  CD changer for 6 CDs

 S775  Headlining anthracite

 S785  White direction indicator lights

 L801  NATIONAL VERSION GERMANY

 S818  Battery master switch

 S823  Hot-climate version

 S840  High speed synchronisation

 S851  Language version German

 S863  Dealer List Europe

 S879  Operating instructions German

 S925  Dispatch protection pack

 S926  Spare wheel

 

Cena: 28000 złotych.

 

Jak myślicie: warto, nie warto, nie wiadomo czy warto?

Opublikowano
Szwajcar , w jakim stanie przyjechal ? ;) przy tym przebiegu na wstepie trzeba rozrzad wymienic i pewnie automat jest na wykonczeniu wiec dolicz kilka ladnych tysiecy. . Za ile on go kupil jak sprzedaje za 28 tys zl ? gdzie profit dla niego , oplaty , transport itp. musial go kupic za okolo 20 000 zl czyli cena za anglika :) Za taka kase nie kupisz e53 z tym silnikiem w dobrym stanie swiezo sprowadzonego z zachodu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten niewielki zgrzyt przy odpaleniu to może byc kosztowna rzecz - czyli rozrząd.

 

Diagnoza była robiona jakąś zabawką. Nie ma żadnych konkretnych błędów? To niemożliwe w kilkunastoletnim, tanim X5 V8.

 

Po temperaturze płynu (83 stopnie) widać że diagnozowali kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał nawet. Termostat otwiera się dopiero przy 105 stopniach.

 

To że VISCO ruszy po zapaleniu nie znaczy że jest spięte.

Po drugie ono nie ma żadnego połączenia z czujnikami tylko spina się pod wpływem temperatury w komorze silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak myślicie: warto, nie warto, nie wiadomo czy warto?

Jeśli auto podoba Ci się wizualnie, masz w kieszeni 35tyś do wydania i masz możliwość zorganizowania 3-5 tyś na nieprzewidziane wydatki - to warto.

Opublikowano
historia mojego kolegi z tym silnikiem w e39. kolega lekko przegrzal silnik bo wskazowka wychylila sie w lekko prawo na jakias 1 minute - chlodnice mial walnieta. Pojawil sie delikatny przedmuch i kolega jezdzil tak przez jakies 2 i pol roku :D nie zwracal na to uwagi. Silnik mial swoja moc , nie grzal sie, zadnych wybuchow , olejow w plynie. Po prostu lekko cieklo kropelkami z weza i po prostu dolewal co jakis czas plynu :) Po dwoch latach zrobil test na co2 i wykaazalo ze ma bardzo niewielkie pojawienie sie co2 w ukladzie chlodzenia. :) Uszkodzenie uszczelki musialo byc bardzo niewielkie. Jak widac na przykladzie w lekko uszkodzona uszczelka glowicy mozna jezdzic dlugo bez wyraznych objawow ani bez pogorszajacego sie stanu silnika. Tak wiec wez pod uwage ze te silniki sa bardzo ok ale w ciagu kilku sekund moga sie przegrzac(zreszta to jest domena tych silnikow) a koszt robienia glowic to nie 1500 zlociszy. Kolega mial farta i robil po kosztach z pomoca kolegi. Wiec radze wziasc test na co2 bo to koszt 15 zlotych ;)
Opublikowano
nie bralo plynu tylko plyn wyciekal pod auto , oringi juz nie trzymaly, troche pewnie ze starosci a troche pewnie ze bylo delikatnie wieksze cisnienie w ukladzie ;)
Opublikowano
Ile orientacyjnie może kosztować zrobienie rozrządu? Ile wymiana uszczelki? Wiem, że skrzynia zaczyna się od około 5000 złotych, i do góry, w zależności, co jest do zrobienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.