Skocz do zawartości

Limitowana edycja > BMW 320SI E90 wszystko o silniku


klagosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

halo klagosz, przecież jest napisane dołączenie - 2008 rok :wink: Co raz więcej używtkowników, z jednej strony fajnie :wink: z drugiej nie :twisted:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia ci życzę jak ty swoje auta na neste tankujesz :mad2:

 

A co jest nie tak z Neste? To potężny fiński koncern petrochemiczny. A tak na marginesie, to tankujemy paliwo z Orlenu, Lotosu lub Slovnaftu. O innych dostawcach (dostawcach!) paliw w Polsce nie słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Ok, beda zdjecia wkrotce. Forum czytalem do tej pory ale wrodzona niesmialosc nie pozwolila mi nic napisac :D

A i na zloty nigdy nie ma czasu niestety. Ale to sie zmieni mam nadzieje. Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hej, auto skonstruowane przez motorsport, silnik skonstruowany przez dział F1 toteż:

silnik jest skonstruowany pod kontem wyścigów tj. czytaj aby wytrzymał jeden wyścig, na drugi włoży się nowy !!!

Pokrywa zaworów jak i cała reszta prawdziwy karbon !!!

Osobiście widziałem silnik z przebiegiem około 100 000 już po remoncie generalnym (tłoki, pierścienie, korbowody i coś tam jeszcze około 10 tyś. PLN graty).

Tylko był duży problem z ustawieniem rozrządu !!!

Oficjanie ASO - samego rozrządu nie ustawimy (bo gwarancja, bo nie wiemy jak złożony itp.) - przywieź pan samochód my go wyremontujemy pewnie za 20 tyś. PLN a najlepiej to panu wymienimy silnik na nowy z 40 tyś. PLN

Po licznych telefonach do BMW Polska itd. nic panu nie poradzimy tylko aso.

Prywatnymi kanałami w ASO ustawiony sam rozrząd co zajęło z 1h - 1000 PLN.

Kto lubi problemy albo ma dużo chajsu niech kupuje SI - ale za to będzie miał wyjątkowe auto !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu

Witam,

poszukuję warsztatu w którym umieją wyregulować luz zaworowy w silniku N45 e90 320si.(i napewno sie je reguluje ręcznie i w żadnym aso w Warszawie, milleservice konstancin nie podejmą się.

ktos może polecić ?

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
napisz kto, moze komus sie przyda na przyszlosc :-)

 

wersja si ktora masz cieszy sie roznymi opiniami, to rzadko spotykany silnik, moze napisz pare zdan jakie masz ogolne doswiadczenia z tym samochodem?

 

W Raszynie na Waryńskiego 60. jeśli chodzi o bawarke z silnikiem N45 to:

 

olej 0w40 tylko i wyłącznie wymiana co max 10000, i często kontrolować

rozrząd co 50000

trzeba sprawdzać temperaturę silnika musi być między 88-95- jak nie wymienic termostat

regulacja zaworów co 40000, chyba ,że słychać rano je przy rozruchu to wcześniej

warto rozgrzać przed jazdą i schłodzić przed wyłączeniem

 

przyjemność z jazdy nieoceniona ...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam serdecznie,

 

przeszukałem forum jak i inne strony w poszukiwaniu informacji dotyczącyh 320si z 2006 roku.

Na forum znalazłem mało konkretnych tematów które opisywałby konkretne usterki jakie mogą się pojawić w tych modelach. Wielkie podziękowania do "ebarylska", kótra fanie opisała swój niezawodny model. Do tego znalazłem jeszcze jeden temat opisujący problem z korkiem na pokrywie silnika, której wymiana może kosztować 10tyś.

Zastanawiam się właśnie nad kupmen tego samochodu z niskim przebiegiem 74tys km.

Dużo pisze się o wadliwych jednostkach ale w więszkości są to komentarze typu: "też słyszałem że wadliwe", "oj tak kiepskie jednostki" etc. Oprócz wyżej wposmnianym probleme z pokrywą żadnych konkretnych opisów nie znalazłem.

Czy ktoś mógłby napisać jakie dokładnie problemy pojawiają się w tych modelach? Najlepiej jeżeli będzie to ktoś, kto zna to z autopsji :)

 

Z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na anglojęzycznych forach, jest trochę informacji i nawet są zdjęcia silnika po ukruszeniu się gładzi cylindra (alu wkład). Jak na tak małą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy (2600) to informacji o wymianach silnika po kilkudziesięciu tysiącach km, problemach z ustawieniem zaworów, problemach z ustawieniem rozrządu jest dość sporo. A tak swoja drogą ten z Poznania (o którym zapewne piszesz) prezentuje się nieźle:). Dziwi fakt, że jeszcze tydzień temu wołali za to auto ponad 40tys.

Też myślę właśnie o tym aucie, ale jednak w tym przypadku to duże ryzyko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe szybko mnie wyczułeś :)

Jak się jednak okazuje auto jest walnięte z boku, zrobione, ale jednak 3 elementy szpachlowane + brak opon obecnie na 2 letnich 2 zimowych. W tym przypadku nawet to co wołają za niego to za dużo. Limited edition przy obecnych opiniach cenić się będzie ale za jakieś 20 lat :)

 

Piszesz podobnie jak inni. Ja jednak konkretów nie znalazłem, nawet na forach anglojęzycznych, ale poszperam jeszcze dokładniej.

 

Za każdą kolejną opinie będę bardzo wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

1. trzeba odpalic na zimnym silniku tj. po kilku godzinach stania -jak talepie samochodem to: wymiana rozrządu , mały, duży, regulacja zaworów( bo reguluje się ręcznie płytkami, sprawdzenie kompresji na cylindrach, czy na wszystkich lata , oczywiście komp i sprawdzenie błedów, motory do 06.2006 miały problem z wiązką przewodów silnika i z o2 sensorem

2. jak jest ok po odpaleniu, to sprawdzic blok silnika czy wymieniany czy nie(lepiej jak wymieniany)

3. widzę , że temat odmyza 10k masz juz przerobiony

4. reszta jak w każdym BMW, sprawdzasz klemy piro na aku., miernikiem lakier, i inne stuki puki...

zobacz te linki http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=61171&highlight=320SI

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=525376&highlight=320SI

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=418981&highlight=320SI

jak chcesz więcej info napisz na PW do mnie

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
W związku z tym, że nie mogę znaleźć informacji kto takie czynności robi oprócz ASO. Zwracam się w tym wątku z pytaniem; gdzie lub kto w Warszawie ustawi mi prawidłowo luzy zaworowe w silniku N45 :?: Edytowane przez kiljan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.