Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

klagosz, jeśli dobrze pamiętam to wypuścili taką edycję przy okazji udziału BMW w wyścigach WTCC . Wydaje mi się, że standardowy M-pakiet + felgi 18" takie jak we wspomnianych wyścigach + jakieś zmiany w silniku, z tego co pamiętam kręcą się sporo wyżej niż normalne 320 . Auto jest trochę lżejsze. Generalnie 1 sztuka jaką widzę z tej edycji do sprzedaży wśród aut używanych . Zastanawia mnie tylko ta skrzynia, która wg właściciela jest " sportowa ", może kłową sobie zażyczył :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Zapewne chodziło mu o short shifter - czyli poprostu gałka M to powoduje krótszy skok dźwigni :)

 

Ktoś tu na forum miał taki rodzynek tylko teraz nie wiem kto :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słabo śledzicie forum. Było o tej wersji. Ma coś takiego kolega z forum o nicku 320SI. Inny koleś pisał, że sypały się silniki w tym modelu. Sam wymieniał 2 razy motor po przebiegu ok 70 000 km !!! Ponoc fajnie się zbiera ale mocno awaryjne silniki ...
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest wolnossący silnik 2.0 podkręcony do 173 KM. Wersja stworzona by wypełnić zapisy regulaminu WTCC- startują auta homologowane na drogi publiczne, produkcja bodajże co najmniej 2 500 egz.

 

edit:

wystarczy wpisać w google i można znaleźć podstawowe info:

http://www.motonews.pl/bmw/news-880-model-specjalny-bmw-320si-limuzyna.html

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

320si ma 4 cylindry i moc 173km. Byla to wersja na ktorej BMW zrobilo homolagacje wersji scigajacej sie w DTM. 320si mial seryjne sportowe zawieszenie, kola 18', wieksze hamulce, nowy uklad wydechowy (super dzwiek - proponuje przeszukac youtube.com), lusterka z karbonowa obudowa (lub przynajmniej imitujacą karbon) i pare innych detali odrozniajacych ja od zwyklej e90.

Kolega o nicku 320SI zachwalal ta wersje. Ja jednak bym sie dwa razy zastanowil przed zakupem. Nie chce nikomu nic odradzac czy sugerowac ale sam chcialem taka kupic w Niemczech np na mobile.de jest duzo egzemplarzy w tej wersji w b. niskimi przebiegami i wg mnie w dosyc okazyjnych cenach. Po dluzszym researchu doszedlem do wniosku ze to zbyt duzo ryzyko - na zagranicznych forach (szczegolnie z GB) bylo duzo info o problemach z silnikiem (pojawialy sie informacje ze nawet przy malych przebiegach byly one naprawiane/wymieniane na gwarancji). Z tego co wyczytalem to te silniki byl recznie skladane co powinno sugerowac lepsza jakosc wykonania ale nie wiem czy tak sie stalo.

 

Proponuje przeszukac fora n/t 320si np:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=6606171

 

pozdrawiam

w

Opublikowano

Dzięki za informejszon :cool2: bo tak głupio nic nie wiedzieć, bądź co bądź, o oryginalnym modelu.

Ale mimo wszystko to i tak chyba rodzynek pomijając różne zbieżne informacje co do awaryjności silników.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam serdecznie,

 

 

Bardzo poważnie zastanawiam się nad kupnem pięknego egzemplarza BMW 320si.

Jednak po przeczytaniu znalezionych na forum postów, krew mi się zmroziła, i nie wiem czy uda mi się zasnąć.

 

Czy faktem jest, że silnik zastosowany w tych egzemplarzach jest do tego stopnia awaryjny, że

jesli przekrocze 61 000 km to auto wybuchnie i przestanie istnieć zabierając ze sobą moje pieniądze?

 

Proszę o rzetelne odpowiedzi, poparte najlepiej konkretnymi przykładami.

Opublikowano
też mi się podoba.. sądząc po ilości oferowanych z drugiej reki egzemplarzy tej limitowanej przecież edycji bałbym się tej eksplozji na poważnie ;)
Opublikowano

Ktoś Ci jakichś głupot naopowiadał!!

Z mojego doświadczenia wynika, że wybucha dopiero po przejchaniu 62.458 kilometrów :cool2:

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

To cała prawda, którą słyszałeś. Dodam tylko, że po przekroczeniu 61000km księżyc musi być w pełni, a sąsiad z lewej musi mieć w tym czasie mokre sny... Silnik ma wtedy idealne warunki do wybuchu i czyni to z niezwykłą wręcz przyjemnością...

 

A tak poważnie pisząc to silnik wybuchając nie zabierze ze sobą Twoich pieniędzy jesli nie będziesz ich trzymał pod fotelem pasażera...

Opublikowano

Co sądzicie, i czy możliwy jest ew. swap na seryjny motor?

Oczywiście nie będę uśmiercał unikatu bez powodu. Mam na myśli sytuację, w której silnik będzie się nadawał do wymiany.

Natknałem się na egzemplarz na mobile.de, który miał przebie 140 000, jednak od 20 000 miał nowy silnik.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
witam wszystkich!potrzebuje jakis opini i informacji na temat e92 2.0i se 170ps. planuje zamienic swoja e90 2.0d na e92 2.0i se.nadmieniam ze nie chodzi mi o ekonomie,nie jerzdze az tak duzo jakies 40 km dziennie,latem troche wiecej,wiadomo wakacje i weekendowe wypady.slyszalem ze ten 4-cylindrowy 2.2 silnik w e92 jest bardzo dobry i jak na ta moc ekonomiczny.dzieki i pozdrawiam
Opublikowano

E92 nie ma silnika 2.2 tylko 2.0. W E46 przy oznaczeniu 320i były silniki 2.2L i to też w drugiej połowie produkcji...

 

Prawde mówiąc według mnie, jeżeli chcez benzyne kup conajmniej 325i będzie fajnie latać i, i tak nie dużo palić. W innym wypadku bierz 320d E92.

 

Co do reszty, to przesiadając się z E90 napewno będziesz zadowolony...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
nie chcę spalić tematu ale jeżeli jest to ten motor z limitowanej/sportowej wersji to był mega awaryjny, były problemy z głowicą i realnie auto wytrzymywało około 20 tys. bez remontu, czyli co przegląd to remont...ktoś z forum opisywał to zagadnienie, w temacie korespondował na 100% Klagosz, zapytaj jego, znał model, oznaczenia auta które wyżej neguję...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Kolego chyba mowimy o dwoch roznych silnikach.320si (173km) wystepowal jedynie w e90 wlimitowanej serii 2600 sztuk. Oczywiscie duzo bardziej popularnym jest "zwykly"silnik 320i o mocy 170km, ktory wystepuje w e90, e91 i e92.
Opublikowano
Dokładnie jak wyżej, w E92 nie spotkasz tego silnika, i w E90 też raczej nie spotkasz - bardzo rzadki przypadek :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

AO fakt zainteresowałem sie kiedyś tym modelem:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=127131

Na allegro albo otomoto dosyć często widać jakąś sztukę z tej edycji limitowanej.

Ale jak wcześniej kolega szura pisał ten silnik występował tylko w wersji e90 (sedan)

O ten silnik co się pytasz (2.0i 170KM) wystepował w każdej wersji e9x.

Jesli auto wykorzystujesz na krótkich dystansach np. dojazdy do pracy to w zupełności ci wystarczy aczkolwiek w e92 pasuje coś mocniejszego.

Pozdr

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A ja mam wlasnie E-92 320i 170 PS i sobie chwale. Kupilem ze wzgledu na niska akcyze i male przebiegi - diesel 2.0 byl chyba o 12tys. drozszy. Osobiscie uwazam, ze diesel nie do kazdego modelu pasuje. Mankamentem jest bardzo wrazliwy na jakosc paliwa uklad zasilania. Juz raz jechalem na lawecie po zatankowaniu na Neste.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.