Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

yoshi spoko, tylko naskoczyliście jakbym nie wiem co napisał...

myśle że Krzysiek już "zaliczył kompem" kilka CR-ów i jakieś porównanie ma

tak jak pisałem wyżej byłem u niego rok wcześniej razem z czerwonym i wtedy wydawało mu sie że kilka kucy uciekło, ale też zbytnio nie płakałem z tego powodu

od tego czasu czyściłem IC - zapewne pamiętasz w jakimś poście pisałem o tym

ale wystarczy, temat nie o tym

 

nigdzie nie napisałem że dzięki lepszej korekcji auto ma lepszego kopa!

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
yoshi spoko, tylko naskoczyliście jakbym nie wiem co napisał...

myśle że Krzysiek już "zaliczył kompem" kilka CR-ów i jakieś porównanie ma

tak jak pisałem wyżej byłem u niego rok wcześniej razem z czerwonym i wtedy wydawało mu sie że kilka kucy uciekło, ale też zbytnio nie płakałem z tego powodu

od tego czasu czyściłem IC - zapewne pamiętasz w jakimś poście pisałem o tym

ale wystarczy, temat nie o tym

 

nigdzie nie napisałem że dzięki lepszej korekcji auto ma lepszego kopa!

Tak zgadza się byłem wtedy z Andim u kolegi Rogera z Nysy i faktycznie stwierdził że auto Andiego ma z 10 kucy mniej i Andie wcale nic sobie z tego nie robił, ja dzisiaj sprawdzałem korekcje wtryskiwaczy i u mnie nawet po takich modach korekty mam na poziomie 0,1-0,6 więc myślę że nie jest źle a po modach już zrobiłem 5000 tysięcy kilometrów.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
czyli jednak live data działa .....

Tak Tomku, działa to jest ciekawe że u mnie na moim notebooku działa i wiesz co mam trzy błędy w pamięci, pierwszy to świeca żarowa na 4 garze brak grzania, drugi przepływomierz za wysoka ilość powietrza do wymaganego, podejrzewam że EGR się wiesza a trzeci jak wcześniej podczas naszego spotkania w Kołobrzegu błąd sterowania klapkami w kolektorze pod nim opis, klapki bardziej w położeniu zamkniętym z tłumaczenia z języka niemieckiego. Coś mi się zdaje że coś jest nie tak z tymi klapkami. Mam jeszcze ten stary kolektor chyba wyrzucę te klapki i założę bez klapek zobaczymy co to pomoże. Jeszcze raz wielkie dzięki za spotkanie i czas poświęcony dla mnie i dłożenie paru udogodnień w aucie. Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
o dziwo Roger stwierdził że mam kilka koni na plus, dziwne bo ostatnio gadał że 10 uciekło...

hmmm... no wlasnie o dziwo :think: nie to zebym sie czepial :nienie: ale jak mozna stwierdzac o mocy bez drogiego sprzetu pomiarowego czyt hamownia???? jest to dla mnie zagwozdka

 

 

Może na węch :mrgreen:

 

Witam ale wykop zrobiłem :norty:

 

Dla wyjaśnienia !! bo nikt tu wróżką nie jest.

 

Jeśli logujesz auto kilka razy i analizujesz jego parametry , za każdym razem na tym samym odcinku drogi na którym logowałeś dziesiątki takich aut.

Widzisz wyraźnie że auto osiąga ciśnienie 2,45 przepływka mierzy 1020 a ciśnienie na szynie jest 1520 Co powiesz ? SERIA ! Nic nie wskazuje że auto ma mniej niż 150 kucy. (dane dla m47n)

Logujesz inne auto , to osiąga bosta i dłużej trzyma 2 ,51 przepływka zmierzyła 1220 a ciśnienie stanęło jak dzwon na 1600 co powiesz ? Seria ? TAK SERIA TYLKO Z GIFTEM i na bank wyjdzie więcej niż 150 kucy.

Teraz trzeci ...... Panie auto nie jedzie ciśnienie 2,1 przepływka 880 ciśnienie 1400 i CO ? Sądzicie że ten będzie miał na hamowni 150 koni? sądzę że około 125-130.

 

I teraz najciekawszy kolega . Panie kupiłem auto, zapierdziela niemiłosiernie tylko lekką smugę czarnego dymku zostawia (odkurz) Przyjadę do pana na kompa........... Mówię OK.

 

Facet przyjechał o to logi :

 

http://www.fotofotki.pl/images/oaxhffcxje340nhfhui6.jpg

 

Też pewnie na węch stwierdziłem że auto ma chipa na na około 190 koni .

Koledzy proszę o więcej dystansu do życia

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

to nie jest 190 KM ...

ponieważ 185 KM osiągasz całkowicie bezdymne bez takich cudów co są tam porobione :shock:

tam na rolkach wywali ponad 200 KM :wink: miała być moc ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
to nie jest 190 KM ...

 

tam na rolkach wywali ponad 200 KM :wink: miała być moc ...

Ja tam nie wiem czy cud, hamowni nie mam .....

Czy 190 ps czy 203ps bez znaczenia, faktem jest to że co nieco można stwierdzić logując auto.

W nawiązaniu do furaka "Andiego" Kiedyś za żadne skarby nie chciał przekroczyć 2340 więc stwierdziłem że coś słabo ale bez tragedii.Powiedziałem że mogło by się okazać na hamowni że jest słaba ta seria.

Np 10 ps mniej....

Innym razem jak przyjechał , bez problemu ciśnienie uzyskane było na poziomie 2500 i utrzymywało się na 2450 przy żądanym 2399. Wątpię aby takie zmiany pojawiły się po zalaniu jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków. Jedno jest pewne , korekty na wtryskach ma idealne.

Czy cud ? Auto z 2004r turbina kontrolowana przez siłownik elektroniczny. A jak wiemy w tym przypadku piki na poziomie 100mb to rzadkość.

 

Wnioski... życzę wszystkim takich parametrów pracy ich silnika w m47n

 

TC Ty również masz wy edytowany wsad w swoim DDE , śmiało :norty: pochwal się zrzutem zrobionym w szczycie ocenimy jakie cuda są porobione u Ciebie. :mrgreen: :mrgreen:

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Krzysiek lepiej to wyjaśnił... jak zwykle

dodam tylko że korekcje zapewne dzięki specyfikowi i chętnie bym je tera znowu sprawdził, po kilku miesiącach, ale ze spota narazie nici

co do mocy to tak jak pisałem - w międzyczasie czyściłem tylko IC

dzięki Krzysztofie :D

Opublikowano (edytowane)
to nie jest 190 KM ...

 

tam na rolkach wywali ponad 200 KM :wink: miała być moc ...

Ja tam nie wiem czy cud, hamowni nie mam .....

Czy 190 ps czy 203ps bez znaczenia, faktem jest to że co nieco można stwierdzić logując auto.

W nawiązaniu do furaka "Andiego" Kiedyś za żadne skarby nie chciał przekroczyć 2340 więc stwierdziłem że coś słabo ale bez tragedii.Powiedziałem że mogło by się okazać na hamowni że jest słaba ta seria.

Np 10 ps mniej....

Innym razem jak przyjechał , bez problemu ciśnienie uzyskane było na poziomie 2500 i utrzymywało się na 2450 przy żądanym 2399. Wątpię aby takie zmiany pojawiły się po zalaniu jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków. Jedno jest pewne , korekty na wtryskach ma idealne.

Czy cud ? Auto z 2004r turbina kontrolowana przez siłownik elektroniczny. A jak wiemy w tym przypadku piki na poziomie 100mb to rzadkość.

 

Wnioski... życzę wszystkim takich parametrów pracy ich silnika w m47n

 

TC Ty również masz wy edytowany wsad w swoim DDE , śmiało :norty: pochwal się zrzutem zrobionym w szczycie ocenimy jakie cuda są porobione u Ciebie. :mrgreen: :mrgreen:

 

Pozdrawiam Krzysiek

nie muszę wrzucać screenów ....

ciśnienie w szczycie 2249 mbar , dawka 62 suw ...

także chyba nic specjalnego i nie rozsądnego :wink:

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
no własnie mi nie utrzymuje zadanego ciśnienia tzn. jak jest 2,3 to później spada do 2,0 co może być powodem tego że turbawka dmucha na 3 biegu 2,2 - 2,3 ale później spada do 1,9 - 2,0 ?
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam odebrałem wtryski z regeneracji są wymienione końcówki wtrysku i uszczelniacze teraz pytanie jak po zamontowaniu ich wykonać kodowanie?
Opublikowano
Ale jak regenerowałeś i dajesz te same wtryski w pierwotne cylindry to nie potrzebne jest kodowanie, bo tak i tak nr IMA wtryskiwacza jest przypisany do danego kotła. Jeżeli zmieniasz ich miejscami to wtedy przypisujesz za pomocą INPA lub DIS. Zresetuj obliczanie przepływomierza i będzie wszystko OK.
Opublikowano
wtryski bedą na tych samych cylindrach zostały powymieniane tylko końcówki wtrysków i uszczelniacze a nie muszę kasować korekcji czy komputer sam sobie na nowo wprowadzi?
Opublikowano
Jeżeli nie otrzymałeś harmonogramu z warsztatu z nowymi kodami IMA to nic nie musisz kodować. Nie ma automatycznego przypisywania kodów przez sterownik silnika.
Opublikowano
a nie muszę restetować korekcji +/- na wtryskiwaczach czy komputer teraz sam sobie z czyta ile teraz podają zregerowane wtryski
Opublikowano
a nie muszę restetować korekcji +/- na wtryskiwaczach czy komputer teraz sam sobie z czyta ile teraz podają zregerowane wtryski

 

Dobre pytanie chętnie posłucham odpowiedzi? ja jak regenerowałem wtryski w bosch to nic nie kodowałem nawet nie w te same miejsca powkładałem ale wszystko jest w porządku korekcje tez ok

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Mattsy korekcji się nie resetuje, gdyż silnik za sprawą czujnika GMP "ustanawia" odpowiednie korekty dla wyrównoważenia pracy motoru. Tak jak napisałem wcześniej zadbaj o funkcje adaptacji przepływomierza, gdyż to od jego sygnału zasysanej masy powietrza uzależnione są dawki paliwa. Nie otrzymałeś od warsztatu protokołu z przeprowadzonej regeneracji z nowymi kodami IMA??
Opublikowano

otrzymałem ale jest tam tylko rozpisane dawkowanie podczas testu pod danym ciśnieniem i po regeneracji itd.

powiedziano mi ze kody zostały te same tylko końcówki były wymieniane nowe kody podaje sie przy wymiane zaworu wpustowego i sztangi coś takiego

czyli dotychczasowe parametry przepływomierza zresetować i niech sobie komputer na nowo pomierzy ilość powietrza i dobierze ilość paliwa tak? i czy w INPA to da radę zrobić i gdzie dokładnie nie zabardzo jeszcze się oriętuję w tym mam od niedawna ten program

 

Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe info

Opublikowano
No to jeśli oni tak stwierdzili to gra gitara. Adaptacje tylko DISem. Wchodzisz w funkcje serwisowe, sterownik DDE5.0, adaptacje i TEST SCHEDULE. Zostaniesz przeniesiony do okna adaptacji i tam zerujesz "liczniki".
Opublikowano
kolego yoshimura01 a jeśli pozamienia się wtryski miejscami to co będzie?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

Witam

dzisiaj wkręciłem wtryskiwacze kolejność zachowałem poskręcałem wszystko ko kupy i [BAD] auto kręci ale nie odpala nie wiem oco chodzi wtryski zostały wyregulowane jeden dużo za dużo lał paliwa a pozostałe trzy były po zatykane częściowo dawały o 1/3 mniej paliwa przez to zostały wymienione koncówki no ale auto nie ruszyło

trzeba coś przez kompa zrobić zeby odpolił czy powinien bez problemu ruszyć

czy układ się sam odpowietrzy czy trzeba to jakoś zrobić?

a jak adaptacje tylko w dis to będę musiął kogoś poszukać bo nie posiadam dis'a

 

A może być tak ze jest teraz za duże ciśnienie podawane ponieważ wtryski po regeneracji maja ustawione już prawidłowe dawki a przed regeneracja moje wtryski nie puszczały paliwa tyle ile powinny i komputer sobie z większył dawkowanie i teraz jak jest na wtrysku dawka dobra dochodzi zwiekszenie dawki z komptera i rośnie cisnienie jest to możliwe?

Opublikowano
No to mnie teraz zagiąłeś Kolego :think: Tak czy siak silnik POWINIEN zaskoczyć! Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak się porobiło. Wszystkie wtyczki podpięte?? czujnik wałka, zawór CR i czujnik CR podłączone?? Jest rezystancja 0,3 Ohm na elektromagnesach wtryskiwaczy??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.