Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Objaw ten masz na zimnych silniku czy na rozgrzanym ? Czy bez różnicy ?
Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach...
Opublikowano

Jak mierzyles napiecie? Inpa? Czy moze na samym aku?

Zobacz pod maska na tych dwoch punktach do podlaczania kabli. Moze byc tak, ze na AKU jest ok, ale masz albo nie stykajaca pirotechniczna kleme (+) albo slabo skrecone/zasniedziale klemy.

Jak kiedys za slabo zakrecilem swoja minus. Jezdzic jezdzil, trochu mrygnal raz czy dwa, po czym poprawilem jak nie odpalil mi pod sklepem i do dzis jest dobrze.

Opublikowano

1.na zimnym i rozgrzanym to samo

2. mierzyłem na aku

3. klemy sprawdzałem na aku sa załozone dobrze

 

saprawdze jeszcze pod maską tego plusa

Opublikowano

Sprawdzałem wszystko wczoraj mryganie ustąpiło w 90% po odłączeniu vebasto

czy miał ktoś już podobny problem z vebastem?

Opublikowano (edytowane)
vebasto

klasyczne vabesto ( na ropę ) czy podgrzewacz elektryczny ?

Czy ci światła mrugają czy tylko lekko przygasają w momencie zmiany obrotów silnika ?

Jak już alternator jest sprawdzony to Ci pozostało

1.Sprawdzić w ukrytym meniu napięcie ładowania na jałowym oraz pod zwiększonym obciążeniem elektrycznym

2.Regulator napięcia

3.Ciągłość masy

4. Jak już ci napisano klemy i pirotechnika

5.Akumulator

Edytowane przez Faliszewice

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

IMPĄ? ;)

VABESTO brzmi jak nazwa wloskiego dania :cool2:

 

W ogole panowie Webasto to jest nazwa wlasna, wiec nie probujcie tego zangielszczac na sile do vebasto.

http://www.webasto.com/int/about-webasto/corporate-information/webasto-international/

 

Ja bym sie jednak upatrywal zasniedzialych klem, ale jesli mierzyles na aku a potem pod maska to powinienes widziec roznice w napieciu.

Albo aku juz jest slaby i szukasz na marne. Tak bywa.

Opublikowano

Dxtr71 masz racje sie dziwiąc

IMPĄ?

Poprawiłem na;ukryte menu, tak będzie prościej

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

regulator napiecia tez zmieniony

nic bedziemy szukac dalej

 

a swiatła zawsze mrugaja tak sam czy na jałowym czy podczas jazdy nic sie niezmienia

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem e46. Jest to model z 1999 z silnikiem 2.0 sedan. Po pierwszej nocnej przejażdzce zauważyłem że przygasaja mi dlugie swiatla. Po dalszych obserwacjach zaowazylem ze to samo jest z tylu auta najbardziej widoczne jest to na podswietleniu tablicy. Do tego od czasu do czau wyskakuje mi blad spalonej zarowki moio ze wszystkie sa ok. Do tego kierunkowskazy mi szaleja. To znaczy gdy wlacze kierunek to ten zaszyna bardzo szybko migac dopiero po kulku sekundach sie uspokaja i miga normalnie. Pierwsze o czym pomyslalem to cewka ukladu zaplonowego lub regulator napiecia. Tyle ze po dalszych eksperymentach okazalo sie ze to samo sie dzieje na zgaszonym silniku. Zabralem sie za mase od swiatel ktora jest z tylu auta, wyczyscilem i dalej nic to nie dalo. Co moge w tej sytuacji jeszcze sprawdzic? Co moze byc nietak? :mad2:
Opublikowano
Może być rozładowany akumulator.

Jak rozładowany? Mozesz rozbudowac swoją wypowiedz? Akumulator ma pół roku odpala bez problemu na nim. Teraz byłem sprawdzic i po paru dniach bez odpalania jest 12,30. Ale tez jak napisałem Na odpalonym silniku to samo sie dzieje a wtedy przeciez prąd daje alternator i wtedy napiecie wynosi cos około 14v.

Opublikowano

Przeczyścić , nasmarować , dokręcić klemy na aku , Ciągłość masy oraz plusowego,

Podłączenie alternatora , szczotki alternatora , regulator napięcia.

Następny etap to pomiary napięć na aku

przed zapaleniem ,

podczas rozruchu,

na biegu jałowym

i z 3 tys obrotów.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
komutator do wymiany

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
komutator do wymiany

Czemu komutator? Co ma do tego alternator skoro na zgaszonym silniku jest to samo. Czy ktos da mi konkretna odpowiedz? Typu to i to z przyczyny takiej i takiej....

Opublikowano
Masz ringi albo inne wiejskie oświetlenie?

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Masz ringi albo inne wiejskie oświetlenie?

Tak. Jest cos takiego zalozone. Zdj nie moje ale wlasnie takie cos mam. Do tego poprzedni wlasciciel mia jakies dziadowskie xenony tylko nazekal bo mu palilo przetwornice

http://i49.tinypic.com/2mnqdcz.jpg

  • 3 lata później...
Opublikowano

witam


Drodzy koledzy..posiadam bmw od 10 lat..wczesniej e91..teraz e60 z 10.2008..


pomóżcie


na światłach...czy to mijania czy długich..auto bez xenonów..mam niskie napiecie..


na mijania..bo to dla mnie istotne..mam..


na wlaczonej stacyjce..11.5

czyli w miare ok..spadki po przewodach..i akumulator..


natomiast jak odpalam auto mam ok..10.3V


wypinałwm juz czujnik zmierzchu na szybie..


resetowalem Lm..moduł świateł..


do tego tez go podmienilem..i jest to samo..


na aucie ladowanie 14.6V ...a na światłach mniejsze



bo ok..dlugie. 11.8V..mijania ok. 10V


czemu nie mam 14.6V..


na bezpiecznikach..14.6V..gdzie to ginie..


ciezko sprawdzic przy module..piny..



błagam..


niech ktoś sprawdzi u siebie..miernikiem przy żarówce.



pozdrawiam


Marcin

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Strasznie to napisałeś. W czym masz problem? Spada ładowanie po uruchomieniu świateł? Do ilu? Nie masz błędu klemy ibs? Sprawdzałeś w ogóle błędy w całym aucie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

byłem..w euforii..błędów brak.

ibs..regulator napięcia..i modół świateł..

sa podmienione...i bez zmian.


jedyne błędy to od czujnika smrodu auc...i dodatkowej pompy elektrycznej..od wody..


Ladowanie jest ok 14.6V


na swiatłach mijania po zapłonie 11.6V

po odpaleniu spada na 10.3V..obie lampy tak samo.

na długich nieco lepiej.

żarówki H7 w obu.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Cześć.

Chcę kupić BMW E60 4.4 V8 2005 r.

Po odpaleniu silnika w temperaturze otoczenia -1 stopni po rozkręceniu wentylatora od ogrzewania kabiny na kilka chwil przygasało światło w kabinie i trochę nierówno zaczął jakby pracować silnik, choć obroty nie falowały.

Co to może być?

Proszę o rady.

Arkadiusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.