Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wyglądał następująco, jadąc wyskoczył błąd DRIVER AIRBAG FAULT i ogólny SAFETY SYSTEM (kontrolka poduszki na liczniku)

W ISTA-D błędy:

0094CA SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 1, too low

0094D5 SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 2, too low

 

http://i769.photobucket.com/albums/xx338/mareksokol/ddddd_zps2sa8lnrr.jpg

 

Kasowanie błędów nic nie dawało

Na forach nic oprócz jednego gdzie gość mając to samo wymieniał SZL ale mi to nie leżało, koszty, czas itp

 

Napisze Wam teraz jak to naprawić bez ruszania niczego

 

Potrzebujemy działający WinKFP i robimy moduł SZL jak w poniższej instrukcji

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=266798

Przekodowujemy go nic nie zmieniając w NCS

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=260787

Oraz musimy zresetować czas systemowy, najszybciej ISTA-D w funkcjach serwisowych

Usunąć błędy i po problemie

 

Pzdr

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

A ja musiałem wymienić moduł SZL.

Wszystko poszło ok wraz z wpisaniem VIN podczas aktualizacji WinKFP.

Niestety nie mogę zrobić pliku NCS-em. Po SG Codiren wyskakuje błąd niezgodności pliku SZL_08. Podczas odczytu ecu jest 07 a w dummny jest juz 08. Jak zmienie koncówke podczas Read Ecu na 08 to przechodzi dalej czy to w Dummy czy też w notatniku ale nadal wali błędem przy SG Codierung.

W Iscie i Tool32 próbowałem reset czasu systemowego i cały czas źle.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem wyglądał następująco, jadąc wyskoczył błąd DRIVER AIRBAG FAULT i ogólny SAFETY SYSTEM (kontrolka poduszki na liczniku)

W ISTA-D błędy:

0094CA SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 1, too low

0094D5 SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 2, too low

 

http://i769.photobucket.com/albums/xx338/mareksokol/ddddd_zps2sa8lnrr.jpg

 

Kasowanie błędów nic nie dawało

Na forach nic oprócz jednego gdzie gość mając to samo wymieniał SZL ale mi to nie leżało, koszty, czas itp

 

Napisze Wam teraz jak to naprawić bez ruszania niczego

 

Potrzebujemy działający WinKFP i robimy moduł SZL jak w poniższej instrukcji

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=266798

Przekodowujemy go nic nie zmieniając w NCS

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=260787

Oraz musimy zresetować czas systemowy, najszybciej ISTA-D w funkcjach serwisowych

Usunąć błędy i po problemie

 

Pzdr

 

 

Ukłony w Twoją stronę.I to na kolanach.Wsxystkiego dobrego życzę.K,

Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Problem rozwiązany.

Po aktualizacji WinKfp VIN i sterownik nadal waliło błędem czasu systemowego.(błąd był właśnie na SZL)

Należy przy pomocy Tool32 wchodząc w SZL odnaleść opcję FG Schrieben i tam wpisać VIN

Później Ista D i po zczytaniu błędów wejść w w plan kontrolny i zrobić "reset czasu systemowego"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.