Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak w tytule, jakim momentem dokręcać korek spustowy? Jutro będę to robił a po natrafieniu na wpisy że śruby pekały wole użyć klucza dynamometrycznego. (E39 520i 1998r)
Opublikowano
Spokojnie. To nic wielkiego. Poczujesz opór lekko mocniej dokrec z wyczuciem i będzie ok. Daj tylko nową podkładkę bo ona się wygina raz i raczej nie powinno się jej 2 razy używać
Opublikowano

Pierwszy raz jak zmieniałem olej to ukręciłem korek. On jest pusty w środku, żeby w razie co można było wykrętakiem wykręcić to co zostanie. Jak koledzy wyżej radzą. W zestawie z filtrem masz podkładkę miedzianą i ona się lekko sprasowuje przez co uszczelnia i nie trzeba na "chama" dokręcać korka.

 

edit

Znalazłem momenty w książce "Sam naprawiam" na stronie 313:

Moment dokręcania korka z gwintem M12 kluczem o rozwartości 17 mm - 25 Nm, z gwintem M18 - 30 Nm, z gwintem M22 - 60Nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.