Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na zegarach wyswietlaja mi sie nastepujace błedy...

 

http://images33.fotosik.pl/367/af20e223e4cac7c0m.jpg

http://images25.fotosik.pl/274/14da97cdebd86b2dm.jpg

 

Czy ktoś wie, co moze byc ich przyczyna ?

Szczegolnie mnie interesuje to z batterieschalter auf OFF...

 

Dodam ze nie dziala mi radio, navi, zegar, i inne multimedia....

 

A jak z tym jade do serwisu to maja co rusz nowe pomysly i wszystko chca wymieniac...

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a czy to nie jest odpowiednik batterieschlüssel ( komunikat z e38) czyli rozładowana bateria w kluczyku?????

 

co prawda der Schalter to włącznik, ale jakoś tak mi się nasunęło.

 

sprawdź - koszty w sumie żadne.

 

 

No chyba że dotyczy to akumulatora i jego osprzętu????

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wrzuc sobie w settings język angielski i stanie się światłość :wink:

 

Tak na oko nie mam pojecia co to moze byc, ale z niemcami rozmawiam po angielsku więc szans na to że wydedukuje coś bez tej zmiany raczej nie ma.

Opublikowano
Sprawdz położenie przełącznika w bagażniku pod prawym boczkiem na górze.

 

Dzieki bardzo!!, pomogło :) a jestes w stanie mi powiedziec od czego był ten przełącznik ?

 

Dodam ze radio i inne multimedia dalej nie działaja.. ale powstała diagnoza w serwisie ze to czytnik Navi DVD...

 

I kolejne pytanie dołącze do tego... Jak zmienic ten język w zegarach...

W iDrive juz mam na angielski...

Opublikowano

Tego przełączniaka używa się wtedy gdy zamierzasz pozostawić pojazd na dłuższy okres na postoju, tj. kilka dni, tygodni, ma on za zadanie zminimalizować pobór prądu odbiorników w spoczynku, nawet niektóre całkiem odłączając, coś jak tryb transportowy.

 

Wydaje mi się że zmieniając język w menu przez i-drive zmienia się również na zegarach, jutro sprawdzę jak to jest.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby przetłumaczyć błąd z INPy FEHLER LINSENHEIZUNG. Kod błędu 2437 hex. Gdzie można znaleźć opis tych błędów i co on może oznaczać?
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Żółta kontrolka w kształcie silnika- zapla się od czasu do czasu tzn. np raz na dwa tygodnie i po kolejnych np dwuch rozruchach silnika nie pojawia się wiecej. Niestety instrukcja obsługi nie rozpisuje się na ten temat zbyt wiele. "Lampka ostrzegawcza zapala się. Pogorszenie składu spalin. Należy jak najszybciej zlecić kontrolę samochodu."- to cytat. Czy komuś przydarzyła się podobna historia??? Jeśli to kontrolka składu spalin to może przyczyną jest gorszej jakości benzyna??
Opublikowano

przyczyn może być wiele

od złej jakości paliwa po uszkodzone sondy lambda

dlatego najlepiej jak zrobisz tak jak pisze w instrukcji czyli poddasz auto pod komputer i wtedy powinno sie cos wyjasnić

Opublikowano
Dzieki za odpowiedz. Czy komputer wykryje bład nawet jeśli kontrolka w danej chwili się nie pali? Zapala się tak jak pisalem dosyć rzadko i na krótko.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Auslass oznacza, że chodzi o czujnik wałka wylotowego, czyli dwa wlotowe masz już z głowy. Omawiane czujniki muszą się znajdować gdzieś tam od góry przy pokrywie głowicy. Nie podałeś wersji silnika, zupełnij informację i może ktoś znający się na siódemkach wskaże dokładnie umiejscowienie czujnika.
Opublikowano
Tego to ja już nie wiem, musi się ktoś bardziej kumaty wypowiedzieć. Ze mną możesz podyskutować o dieslach :D
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

WITAM!czy ktos moze mi pomoc,a mianowicie mam problem z bmw jest to silnik n62,auto nie pali na wszystkich cylindrach,tzn w zaleznosci raz pracuja raz nie,strzela z rury i filtr powietrza,i oczywiscie swieci sie zolta kontrolka silnika...

po podpieciu pod kompa,wyswietlil sie blad 27 BB....CDKANWS-NOCKENWELLENSTEUERUNG AUSLASS-VANOS 0, jest to cos z walkiem wylotowym rozrzadu,nadmienie tez ze pierwsza diagnoza byla,ze padl ktorys z czujnikow polozenia walka rozrzadu.oczywiscie wymienilem, przemienialem i wraz to samo.... :(

CO to moze byc?co ten blad dokladnie oznacza?jaka moze byc usterka?co robic?bardzo prosze jesli ktos ma troche wiedzy z tym tematem zwiazana o ujawnienie szczegolow....

serdecznie dziekuje!!!pozdro!!!

Opublikowano (edytowane)
WITAM!czy ktos moze mi pomoc,a mianowicie mam problem z bmw jest to silnik n62,auto nie pali na wszystkich cylindrach,tzn w zaleznosci raz pracuja raz nie,strzela z rury i filtr powietrza,i oczywiscie swieci sie zolta kontrolka silnika...

po podpieciu pod kompa,wyswietlil sie blad 27 BB....CDKANWS-NOCKENWELLENSTEUERUNG AUSLASS-VANOS 0, jest to cos z walkiem wylotowym rozrzadu,nadmienie tez ze pierwsza diagnoza byla,ze padl ktorys z czujnikow polozenia walka rozrzadu.oczywiscie wymienilem, przemienialem i wraz to samo.... :(

CO to moze byc?co ten blad dokladnie oznacza?jaka moze byc usterka?co robic?bardzo prosze jesli ktos ma troche wiedzy z tym tematem zwiazana o ujawnienie szczegolow....

serdecznie dziekuje!!!pozdro!!!

 

Opis błędu dotyczy nie czujnika wałka rozrzadu a nastawnika Vanos. Problem może być z elektrohydraulicznym zaworem sterującym Vanosem lub uszkodzeniem mechanicznym samego Vanosa. Sam zawór można sprawdzić poprzez zamianę miejscami zaworów (są takie dwa na każdy rząd cylindrów.

Edytowane przez Marcus 1959
Opublikowano

witam.tak tez myslalem...? tylko pozostaje mi jedno pytanie,skoro odlanczam kostke z silniczka nastawnego(tego co reguluje fazami rozrzadu) to ten rzad pracuje rowno i odwrotnie,pytanie tylko czy jesli jeden vanos jak sie uszkodzi to wlasnie powoduje zamieszanie na calym silniku i czy mozliwe za akurat dwa na raz mogly sie uszkodzic?chodzi mi tylko o to ze na kazdej (valce) lub tez (stronie silnika)sa oddzielne vanosy...prawda?to wydaje mi sie ze powinna tylko jedna strona zle dzialac,skoro jest uszkodzenie jednego vanosa,a tu sie dzieje ze jedna i druga nie funkcjonuje normalnie.

dziekuje za informacje w poniedzialek bede sprawdzal...pozdrawiam serdecznie!

Opublikowano

niestety wymienilem vanosy ale tylko po jednej stronie

i wraz jest to samo,wyskakuje ten sam blad

27BB CDKANWS - Camshaft control outlet-VANOS0

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 156704 km

Engine speed (nmot) 720.00 /min

rel. air filling (rl) 20.25 %

Engine temperature (tmot) 88.50 degrees C

Supply voltage (ub) 13.47 V

Signal or value below threshold

Test conditions fulfilled

Error present now, but not yet stored (debouncing phase)

Error would not cause a warning lamp to light up

diagnose active

Cyc. flag actived

Error code: 27 BB 42 05 00 00 01 28 4C 84 12 1B B6 8F FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

-------------------------------------------------------------

plus jescze wypadanie zaplonu na kilku cylindrach...

czy moze byc winna druga strona tzn.te vanosy?

jeszcze dodam ze kiedys mi mechanik pomylil kostki na vanosach,to tylko jedna strona zle pracowala.a tu jedna i druga zle pracuje :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie wiem skąd Wy takie auta i takich mechaników bierzęcie, ale niech reka Boska chroni przyszłych nabywców takich wynalazków.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie wiem skąd Wy takie auta i takich mechaników bierzęcie, ale niech reka Boska chroni przyszłych nabywców takich wynalazków.

 

A twoje auto to się kolego nigdy nie zepsuło? Skończ pierdzielić głupoty jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia w temacie. Auta nie widziałeś nie widziałeś w jakim jest stanie to nie komentuj.

Problem leży w jakiejś pierdole elektrycznej ale nikt nie potrafi powiedzieć gdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.