Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Polecam historię serwisową tego samochodu - dużo przydatnych informacji.

 

Numer podwozia WBAVR91080A096885

Kod typu VR91

Typ 320I OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N43

Pojemność skokowa 2.00

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor PLATINBRONZE METALLIC (A53)

Tapicerka STOFF/LEDER CITRUS/ANTHRAZIT (FFAT)

Data prod. 2007-11-07

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2HBA LM RAEDER RADIALSPEICHE 160 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 160

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ACA EDELHOLZAUSF. PAPPEL MASER Wer. dr. szlach. topolowy rys. słojów

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

P735A BASICPACKAGE Basic Package

S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Business/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Pakiet nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Samochód w serwisie ostatni raz był przebiegu 121003 km w lutym 2014 roku po naprawie silnika (była wymieniana uszczelka pod głowicą). Po odbiorze z serwisu zrobił przez dwa lata 130 km. Obecny przebieg 121136 km. Podobno stał wymeldowany przez te dwa lata.

Sam sobie odpowiedź czy chcesz samochód, który stał dwa lata nie ruszany po naprawie silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cała historia jest jeszcze ciekawsza:

 

17.04.09 - 31 581 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, czujnik położenia walka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu

29.01.10 - 49 605 km - płyn hamulcowy, kontrola pojazdu, uzupełnienie płynu do spryskiwacza

22.04.10 - 53 396 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, dysze spryskiwacza reflektorów

14.04.11 - 67 776 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, świece zapłonowe, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, apteczka, czujnik niskiego ciśnienia, diagnostyka komputerowa pojazdu, klocki hamulcowe tył, olej i uszczelka w skrzyni biegów

12.10.11 - 78 794 km - wtryskiwacze kpl, świece zapłonowe, cewki zapłonowe, diagnostyka i programowanie pojazdu, siłowniki tylnej klapy bagażnika

14.12.11 - 81 349 km - świece zapłonowe kpl, wtryskiwacze x 2, cewki zapłonowe x 2, diagnostyka i programowanie pojazdu

23.12.11 - 81 624 km - zawór hydrauliczny w bloku silnika, diagnostyka komputerowa pojazdu

30.03.12 - 84 119 km - wtryskiwacze kpl, cewki zapłonowe kpl, świece zapłonowe, diagnostyka i programowanie pojazdu, wiązka silnika

11.04.12 - 86 813 km - sonda nox, diagnostyka komputerowa pojazdu

15.10.12 - 97 313 km - wymiana silnika (nowy), uszczelki, śruby, elementy technologiczne, cewki zapłonowe kpl

23.01.14 - 121 007 km - uszczelka pod głowice, uszczelka pokrywy głowicy, śruby głowicy, diagnostyka komputerowa pojazdu

 

 

Auto ma do wykonania akcję serwisową na sprawdzenie pompy vacum.

Opublikowano
Nowy silnik :norty: a potem uszczelka..... to jakiś przeklęty egzemplarz :mrgreen:
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

I teraz kup Pan sobie BMW z bezpośrednim wtryskiem... powoli się utwierdzam że albo stary silnik pośredni albo nic... KURIOZUM 3 razy wymieniane wtryski???!!! one nie kosztują 100zł za szt... to nie jest odosobniony przypadek te wtryski zdychają po 50tys jak nie szybciej

Z e90 po 2007/08 to nie wiadomo co brać z silników...

Opublikowano
I teraz kup Pan sobie BMW z bezpośrednim wtryskiem... powoli się utwierdzam że albo stary silnik pośredni albo nic... KURIOZUM 3 razy wymieniane wtryski???!!! one nie kosztują 100zł za szt... to nie jest odosobniony przypadek te wtryski zdychają po 50tys jak nie szybciej...

Do tych samych wniosków doszedłem jakiś czas temu, dlatego wybór padł na stary M54. Bo auto ma jeździć a nie stać na warsztacie :cool2:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Byłem, zobaczyłem, kupiłem :)

 

Więc tak po krotce, to że dwa lata stał nie dyskwalifikowalo samochodu dla mnie, istotniejsze dla mnie było to że: auto jest 100% bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne tak samo jak lampy itp. Powłoka lakiernicza zachowana w idealnym stanie co nie oznacza malowania gdyż czujnikiem centymetr po centymetrów był sprawdzany i ani grama szpachli nie ma środek auta nie zniszczony reasumując wizualnie samochód na 6;) co do stanu technicznego na początku miałem wątpliwości co do kopcenia lecz nie było ono obfite i po przejechaniu 3 km ustalo później wróciłem bez problemu autem do domu (340km) i na następny dzień żadnego kopcenia nie stwierdziłem. Ponadto byłem u swojego mechanika który również auto ocenił na 5+ tak więc śmiało mogę powiedzieć że dokonałem dobrego zakupu a to że stał czy silnik miał wymieniony jak dla mnie to nie wada a wręcz przeciwnie :) pzdr temat do zamkniecia

Opublikowano

Gratuluje zakupu ;) Może feler tej sztuki już się wyczerpał i będzie długo służyła...

Podpinałeś go pod komputer?

Co w końcu z tymi fotelami te wstawki beżowe to jest oryginał?

Dlaczego samochód po wymianie uszczelki stał 2 lata? Jak to właściciel tłumaczył bał sie go? Może naprawa, wymiana uszczelki jednak nie pomogła i stąd to kopcenie?

Pytałeś co się z samochodem działo że po 23tys km wymieniana jest uszczelka?

Masz faktury za te wymiany łącznie z silnikiem ciekawi mnie ile kapusty człowiek wybulił za tą kolorową historie serwisową ;)

Zmień w opisie "Moje Bmw" to jednak nie jest 520 ;)

Opublikowano
Więc tak co do tapicerki to poprzedni właściciele zajmowali się na codzień mieli firmę szyjaca tapicerki samochodowe i jak zamówili auto w salonie to już szykować dla niego owe tapicerki, auto stało faktycznie dwa lata gdyż jeździła nim kobieta która po owych akwariach "obraziła się" i nie chciała już jeździć a gościowi żal było sprzedać auto że względu na doinwestowanie lecz wkoncu sprzedali i trafił się mnie. Pod komputer Beatke podpialem i błędów brak przebieg adekwatny do licznika tak więc jest wszystko ok. Dziś wymieniłem olej filtry itp choć mechanik mówił że zużycia po nich nie widać:) jeszcze czeka mnie wymiana oleju w skrzyni dyferencjale i można gonić :) dziś nabrała efektu na wyglądzie bo wymieniłem alusy z 16 na 17 :))
Opublikowano

To niezły folklor kupić samochód w salonie i zmieniać tapicerkę :D i to jeszcze z koślawymi przeszyciami. Może najzwyczajniej ktoś czymś poprzecinał zaplamił i podmienił...

Nie kumam mieć nowy silnik z nie wiedzieć czemu nową uszczelką i nim nie jeździć 2 lata. Masz w nicku jocker to może dlatego zaryzykowałeś dla mnie to byłby hazard :D

Racja felgi na których stał to okrutne kasztany też bym zmienił.

za 10tys km odgrzeb temat i pochwal się że wszystko gra:)

Opublikowano

Witamy w dziale technicznym!

 

taki angielski humor. :) Ja też zawsze idę "pod prąd"

Opublikowano

Gratulacje w takim razie! Będę obserwował czy faktycznie taka dobra sztuka jak piszesz.

 

Ale te tapicerki bym wymienił i to u innego tapicera niż kupiłeś ;).

Opublikowano
tapicerka na zywo wyglada fajnie wiec nie chce nic z nia robic bo ogolnie mi sie podoba jakbym mial cos wymieniac to ta "blazerke babcina" no te alla drewno to porazka totalna ale juz rozpoczalem poszukiwania oryginalnychj norych kokpitow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.