Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

czy może ktoś coś powiedzieć na temat tych ogłoszeń

http://allegro.pl/show_item.php?item=6208209595#9aff3174d0

 

zamierzam kupić coś do 82k w kombi

nie znam się za bardzo na co zwrócić uwagę,a wiem że forumowicze bardziej oblatani w tym temacie niż ja

do tej pory jeżdziłem e39,ale niestety żona przypaliła przodem,i h.. strzelił moją lalę

także byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie,podpowiedzi i opinię

Opublikowano

naprawdę żona,ale ogólnie to się cieszę bo jest powód by zmienić auto,a tak to chyba by lala do śmierci jeżdziła,9lat jednym autem to i tak długo

fakt,że bez kredytu się nie obędzie,bo zastanawiałem się nad czymś tańszym do 30k,ale po dłuższej refleksji doszedłem do wniosku,że za tą cenę to kupię max 2005

i raczej tym pare latek nie pojeżdzę,więc coś młodszego

Opublikowano

A i za 80k f10-tki dobrze wyposażonej i zadbanej też nie kupisz.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

ogólnie to nie potrzebuję max wypasu,ale żeby golas to też nie był

skóra,navi itp :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale brak ksenonu to już porażka...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena czyni cuda, zapytaj jak mocno dostala bo za taka kase to nie kupisz auta w calosci. za ponad 80 tysi to mozesz kupic auto nie bite z poczatku produkcji czyli 2010. Popatrz sobie ile kosztuja takie auta na zachodzie. A co do tego egzemplarza to nic nie ma oprocz automatu. Bez xenonu i te beznadziejne zwykle fotele....
Krzysztof
Opublikowano
Nie są wcale takie beznadziejne. Beznadziejne to mogą być w 3er/4er gdzie wyglądają jak taborety i niewiele lepiej się w nich siedzi. W F10 są całkiem wygodne.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Moderatorzy
Opublikowano

W F10 bez ksenonu są zaślepki ;) Tu nie ma ksenonów.

Pochodzi z Holandii i dlatego taka cena.

Generalnie wersja "Venus" po leasingu.

 

Fahrzeug Spezifikation

WBAXB91060DW46614

Gedruckt am 26.05.2016 11:35

 

Fahrgestellnummer WBAXB91060DW46614

km-Stand (Zentraldaten) 176.294 km

Modellbezeichnung 525D XDR XB01

Produktionsdatum 20.01.2012

Baureihe / Motortyp F11 / N47T

Anzahl Schlüssel 2

Farbe A17 havanna metallic

Schlüsselsystem CAS4

Sonderausstattungen / Nachrüstungen Sonderausstattungen

01CA Selektion COP relevanter Fahrzeuge

01CB CO2 Umfang

01CC Auto Start Stop Funktion

01CD Brake Energy Regeneration

0230 Zusatzumfang EU-spezifisch

0255 Sport-Lederlenkrad Airbag

0258 Bereifung mit Notlaufeigenschaften

02K1 BMW LM Rad V-Speiche 236

02PA Radschraubensicherung

02TB Sport-Automatik Getriebe

0302 Alarmanlage

0320 Entfall Modellschriftzug

0386 Dachreling

0423 Fussmatten Velours

0431 Innenspiegel automatisch abblendend

0441 Raucherpaket

04AT Interieurleisten hochglänzend schwarz

04U2 Fahrerlebnisschalter inklusive ECO PRO

0508 Park Distance Control (PDC)

0548 Kilometertacho

0606 Navigationssystem Business

0644 Vorbereitung Handy m. Bluetooth

0698 Area-Code 2 für DVD

06AA BMW TeleServices

06AB Steuerung Teleservices

06FL USB-/Audio-Schnittstelle

06VC Steuerung Combox

0843 Leistungsreduzierung

0868 Sprachversion niederländisch

0877 Entfall Überkreuzbedienung

0886 Bordliteratur holländisch

08KA Dummy-SALAPA

08S3 Automatische Verriegelung beim Anfahren

08SC Freischaltung Telematik länderspez.

08TF Aktiver Fussgängerschutz

08TL Dummy-SALAPA

08TN Tagfahrlicht über Lichtmenü einstellbar

08V1 Hinweisschild

Opublikowano
a według szanownych forumowiczów, wjakiej cenie powinienem patrzeć auta,bo na otomoto do 90k jest pare sztuk,tylko niewiem na co głównie zwracać uwagę przy przeglądaniu ofert sprzedaży :mad2: ,może ktoś coś podpowie,jak pisałem wcześniej,bez kredo się nie obędzie,a chcę kupić samochód na ładnych parę latek,nie musi być mega wypasu,a niestety jestem zwykłym zjadaczem chleba,który ciężko zapier..... zz granicą jak parę milionów polaków,więc nie chciałbym kupić jakiejś skarbonki w którą na początek trzeba włożyć 10-20k,poprostu liczę na życzliwą pomoc,jakieś rady na co zwracać uwagę itp,z góry dziękuję wszystkim życzliwym
Opublikowano
czy jak ktoś pisze,zgadzam się na sprawdzenie auta w serwisie to jest ok?czy raczej większość tak pisze :?:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Prawie wszyscy piszą "zgadzam się na sprawdzenie w ASO" ale część z nich szybko wycofuje się jak próbujesz się umówić :)
Opublikowano
czy ktoś może ma pojęcie ile takie sprawdzenie w aso kosztuje,czy lepiej najpierw do dreya się kierować?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie najpierw DRAY :cool2:
Opublikowano
a czy drey sprawdzi też pod kątem dzwona,czy to już gdzie indziej trzeba uderzyć

 

Najpierw poszukaj sobie kogoś kto Ci przedstawi historię tego samochodu. Uwiarygodnisz wtedy sprzedawcę bądź nie. Jak coś się nie będzie zgadzać to z marszu daj sobie spokój. Jak nikogo nie znajdziesz to zostanie Ci DRAY. Bez poznania historii nie jedź oglądać bo szkoda na to Twojego czasu.

 

Co do sprawdzenia w ASO to kosztuje to przynajmniej u mnie w Warszawie 860zł i jest to kompleksowa usługa, która obejmuje:

 

1. Sprawdzenie stanu blacharskiego czyli powłoki lakieru

2. Sprawdzenie mechaniki czyli zawieszenie, amortyzatory, ewentualne wycieki i ogólny stan podwozia. Dodatkowo sprawdzą Ci jak ich zdaniem pracuje silnik i skrzynia, ale tylko na podstawie tego co widzą. Krótko mówiąc czy dobrze zmienia biegi i równo pracuje.

3. Diagnostyka komputerowa czyli odczytanie błędów z modułów.

 

Co do punktu pierwszego to oni tylko zrobią pomiar w kilkudziesięciu punktach i tyle. Każdy kto trochę ogarnia w jaki sposób u nas sprzedaje się samochody wie, że takie badanie niewiele wnosi. Wystarczy, że sprzedawca wstawi elementy w kolor i samochód staje się bezwypadkowy. W ASO nie mierzą grubości lakieru na konstrukcji. Ewentualnie jak wyraźnie będzie widać, że coś było robione to powiedzą, że są ślady ingerencji, ale oni nie są w stanie stwierdzić jak poważne. Generalnie jak ktoś dobrze zrobił samochód to jego dzwon nie będzie do wykrycia i tyle w temacie. Lakier sobie sam sprawdzisz miernikiem za 100zł, aby mierzył aluminium też, bo w F10 mamy sporo aluminium ;)

 

Co do mechaniki nie dyskutuję, bo tutaj ogarniają bardzo fajnie temat.

 

Diagnostyka to podpięcie i sprawdzenie błędów Istą D i tyle. 10 minut i po wszystkim.

 

Ogólnie dostajesz ładny plik kartek gdzie masz napisane bardzo wiele rzeczy odnośnie samochodu. Niestety gdyby wyszły potem poważne problemy to i tak nic z tym nie możesz zrobić i zostajesz z kłopotami sam.

 

Jak dla mnie najlepiej zabrać ze sobą kogoś ogarniętego kto zajmuje się BMW i zna się na F10. Tylko wtedy będziesz musiał i tak podjechać do jakiegoś warsztatu, żeby wrzucić samochód na podnośnik. Jednym problemem jest sprawdzenie bezwypadkowości samochodu, a drugim stan jego silnika czy skrzyni. W tym budżecie raczej nastawisz się na przebiegi pod 200tyś. Co prawda wcale nie jest to dużo, ale to już taki okres gdzie kilka elementów eksploatacyjnych może być do wymiany. Oczywiście to jest normalna sprawa i nic w tym dziwnego.

 

Jedyne co można doradzić to szukać samochodu, który był solidnie serwisowany a nie serwis LongLife co 30tyś km. Olej w skrzyni też wypada zmienić a to też kosztuje niemało.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

no wreszcie ktoś konkretnie mi coś podpowiada

dzięki mariusz040

a ponawiając pytanie odnośnie dzwona to gdzie uderzać :?:

i czego można się spodziewać przy takim przebiegu,co może się spier...... w pierwszej kolejności,oczywiście nie proszę o wróżenie z fusów,tylko jakieś sugestie,żeby być przygotowanym w razie co,a nie gęba rozdziawiona,paluszek w buzię i płacz :cry2:

Opublikowano
a i jeszcze pytanko do mariusz040,gdzie w wwa byś polecał sprawdzenie w serwisie bo pisałeś ,że 860pln kosztuje,ja jestem z wyszkowa i mam po drodze auto rawski w markach
Opublikowano

Odnośnie dzwona do kogoś kto te samochody składa albo wie jak od początku do końca wszystko wygląda :) tak by wiedział gdzie jest konkretna śrubka czy kołek. Każda oznaka użycia nieoryginalnych śrubek/wkrętów czy kołków to oznaka że była jakaś ingerencja i wato to zweryfikować. To jest niby głupota, ale zapewniam Ciebie, że znaczna większość podczas składania samochodu nie zwraca na to uwagi. Patrząc na ten konkretny samochód ja myślę, że on dzwona nie miał. Mimo wszystko mi się nie podoba ze względu na wyposażenie. To jest niby F10, ale ja bym wolał poczekac i dołożyć niż kupić takie. Jeżeli Ci to nie przeszkadza to sprawdź historię i jedź obejrzeć ;)

 

@Ja najczęściej sprawdzam w Inchcape na Prymasa Tysiąclecia. Moim zdaniem poziom jest wszędzie podobny jeżeli chodzi o tę kwestię. Nie znam Rawskiego niestety :(

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.