Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Czasami, bardzo rzadko gdy dość mocno przycisnę pojawia mi się taki błąd:P3264 Masa lub objętość przepływu powietrza zbyt niska z powodu uszkodzenia czujnika. Przechodzi wtedy w stan awaryjny i informuje mnie o ograniczonych osiągach. Po wyłączeniu auta i ponownym uruchomieniu zachowuje się normalnie. O co może chodzić, o jaki czujnik chodzi? Czy może być powodem podniesienie mocy? Myślę,że tuning był odpowiednio zrobiony, gdyż robiłem u dziqska :) Edytowane przez ArtPol74
Opublikowano

Lepszym sprzętem wyszły jeszcze dwa:

4BDA

4BDC ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4BDA Kraftstoff Vorfoerderdruckregelung

paliwo cisnienie przed regulacja cisnienienia

 

4BDC Niederdruck-Regelung Kraftstoff

regulacja niskiego cisnienie paliwo

 

Moga byc rozne przyczyny np:

- zapchany filtr paliwa

- odpowietrzanie zbiornika paliwa zepsute lub zatkane

- nieszczelne przewody paliwowe, zatkane lub mocno zagiete

- elektryczna pompa paliwowa - zepsuta

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
Wielkie dzięki Andrzeju. Filtr mam wymieniony, przejrzę resztę ale oprócz opisanego zdarzenia innych niepokojących objawów nie mam.Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam

 

.... wpisalem twoje bledy " 4BDA, 4BDC " w wyszukiwarke ...... i znalazlem : sorry ze po rosyjsku ale nic innego nie ma :cry2:

 

http://www.bmwclub.ru/index.php?threads/oshibki-dde-4bda-4bdc.796967/

 

https://www.drive2.ru/l/9666466/

 

"tlumaczenie automatyczne"

 

В продолжении темы с очисткой сажевого фильтра.

Как видно из заголовка в блоке DDE весят две ошибки, которые после стирания сразу же высвечиваются опять!

Как следствие не удается запустить принудительный прожиг сажевого фильтра. По результатам диагностики требуется замена датчика давления/температуры топлива (низкого давления) и топливный насос низкого давления (в баке). Ошибки висят уже около года, нареканий в работе топливной системы нет.

Может у кого была такая проблема? почитал форум обе ошибки уходили после замены датчика. Единственный датчик не магистрали низкого давления — это подводящий трубопровод к топливному насосу (позиция 10). Данной позиции в большом городе в наличии нет! Заказал из столицы)

 

Kontynuując temat czyszczenia filtra cząstek stałych. Jak widać z tabelki w DDE ważą dwa błędy, które po usunięciu natychmiast wyświetlane ponownie! W efekcie, nie można rozpocząć nagrywanie wymuszonego filtr cząstek. Zgodnie z wynikami diagnozy wymaga ciśnienia Wymiana czujnika temperatury / paliwa (niskiego ciśnienia) oraz pompę paliwa niskiego ciśnienia (w zbiorniku). Błędy powiesić przez około rok, dolegliwości w układzie paliwowym nie jest. Może ktoś ma jakiś problem? Czytam forum dwa błędy w lewo po wymianie czujnika. Jedyny czujnik jest linia niskiego ciśnienia - przewód zasilający do pompy paliwa (pozycja 10). Ta pozycja w duzym mieście nie jest dostępna ! Zamówiliśmy ze stolicy)

 

Как и ожидалось, замена трубки решила проблему!

Zgodnie z oczekiwaniami, wymiana słuchawki rozwiązała problem!

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
Jeszcze raz dzięki. Ten przewód z zaworkiem(chyba)a może to właśnie czujnik, z drugiego linku, to gdzieś na polskich forach mi się przewinął, gdy szukałem coś na ten temat. Hm z rosyjskim trochę mi zejdzie :wink: mimo,że pochodzę z czasów kiedy to był drugi ojczysty język :D
Opublikowano
Cholera...ale wydaje mi się że u mnie nie ma filtra cząstek stałych. Choć niektórzy mówią,że za rzadko przedmuchuję auto :D tzn.że rzadko daję mu w pi... :shock:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam

...ale wydaje mi się że u mnie nie ma filtra cząstek stałych

 

BMW X5 3.0d E70 SAV Europa M57N2 luty 2007 ma !

 

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E70/Europe/X5_3.0d-M57N2/feb2007/browse/exhaust_system/catalyser_diesel_particulate_filter/

 

 

i masz tez tak samo jak ten rosjanin ? Przewód dopływowy paliwa Nr. 10 => 13 53 7 806 960

 

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E70/Europe/X5_3.0d-M57N2/feb2007/browse/fuel_preparation_system/fuel_lines/

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
To teraz Ci nie odpowiem...jutro wjadę na kanał i przeglądnę wszystko...ale dałeś mi zagadkę :D Gdy po Vinie wpisuję w bmwstore to taki przewód mam.
Opublikowano
Przewód paliwowy niby wygląda tak samo. Co do filtra...hmm, według tej strony co podałeś to czasem nie jest albo filtr cząstek stałych, albo katalizator wstępny? :shock: Z zewnątrz, puszka to puszka, nie poznam co to jest. Wg. opisu różni się tylko...numerem i wagą :D A wg. innej strony z częściami jest tych numerów jeszcze więcej.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Późno to późno ale napiszę...wszystko samo wróciło do normy. Najprawdopodobniej auto musiało się przestawić na nową mapę wtrysku po podniesieniu mocy :D Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.