Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Problem dość częsty a nie znalazłem podobnego do mojego. Może ktoś coś wie i doradzi?

 

Mianowicie, Podczas jazdy nagle zapala się EML i kontrolka trakcji.. auto zamula, szarpie przerywa. Gdy zgaszę silnik i odczekam chwile (z 2-3min), ponownie odpalam silnik i wszystko jest ok. Kontrolki gasną, jest moc itd. Kwestia tego typu, że dzieje się to w losowych sytuacjach. Na razie w ciągu miesiąca, w którym zrobiłem z 1000km zdarzyło się to z 3 razy. Za każdym razem tak samo się to objawiało i naprawiało.

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

 

PS. Nie wiem czy tak ma być, ale przy włączeniu zapłonu gaśnie EML i ASC, przy odpalaniu silnika włącza się na chwile kontrolka ASC po czym od razu gaśnie

 

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Opublikowano

podepnij pod komputer miałem te same objawy jak miałem zawalony silnik krokowy dodatkowo mi sie zacinał gaz bo była przepustnica zanieczyszczona po czyszczceniu jak ręką odjął z tym ze to mogą być też inne przyczyny

Z zaswiecaniem kontrolki podczas startu i po starcie silnika to wporządku tak ma być

Opublikowano
dodatkowo mi sie zacinał gaz bo była przepustnica zanieczyszczona

 

zapomniałem dodać, że przy dodawaniu gazu z niskich obrotów (tak około 1500rpm) potrafi sobie przerwać, szarpnąć

o takim zacinaniu mówisz ?

Opublikowano
Nie poprpstu jak jechałem z stała prędkością powiedzmy 3.5 tysiąca obrotów i wciskałem sprzęgło to obroty silnika spadały dopiero po około 5 sekundach pomalutku musisz wpiąć komputer inaczej nie postawisz diagnozy skąd jesteś ? Ja jestem z okolic Mielca moge wpiąć interfejs i postawić diagnozę jak masz duzo drogi to szukaj na miejscu
Opublikowano
No to mi tez obroty bardzo powoli spadają. Jestem z Wrocławia.. Wiec kawał drogi... Będę musiał gdzies podjechać, chyba ze znajdzie sie tutaj ktos z interfejsem w okolocach.
Opublikowano
Najprościej to zacznij od wyczyszczenia przepustnicy bo i tak jej się należy a jak zmian nie będzie to się baw w jeżdżenie za diagnozami.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze prościej to sprawdź klemy czy są dobrze dokręcone do akumulatora. Podczas jazdy wpadniesz w dołek, prądu na chwilę braknie i dzieję się jak się dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.