Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forumowiczow,

 

Chcialbym poprosic o pomoc w zinterpretowaniu wynikow testu Servotronica z INPY, oraz kilku bledow ktore byc moze maja zwiazek.

 

Generalnie objaw jest taki ze czasami wspomaganie chodzi troche ciezej, a czasami lekko. Wzialem wiec INPE i sprawdzilem status Servotronic, i oto co wyszlo:

http://images76.fotosik.pl/617/a6515d393c6ca9aamed.jpg

 

Podczas przyspieszania wszystkie te wartosci spadaja, przy czym ta trzecia juz przy okolo 80km/h jest na czerwonym polu ponizej wartosci "2", a dwie powyzej caly czas utrzymuja sie na czerwonym polu powyzej maksymalnej wartosci.

 

Znalazlem do tego blad w module Steering Column:

http://images76.fotosik.pl/617/a86a65a250413a73med.jpg

 

Jako ze w opisie bledu jest cos i jakichs "Klemen", to sprawdzilem status i wyszlo:

http://images76.fotosik.pl/617/e1cadb232147fc21med.jpg

 

Blad generalnie dotyczy (tak ja rozumiem) czujnika skretu, wiec sprawdzilem status i jest jakis maly offset (wartosc "!-1"):

- Kola prosto:

http://images77.fotosik.pl/617/81aa231fce1e6297med.jpg

- Skret 360st:

http://images76.fotosik.pl/617/60424cc3e233bb36med.jpg

 

Do tego wszystkiego jest jeszcze blad z DTC:

http://images76.fotosik.pl/617/eb2e44f61e08beccmed.jpg

 

I jeszcze ze skrzyni biegow:

http://images77.fotosik.pl/617/56173b25b4b80ad6med.jpg

http://images78.fotosik.pl/617/c0d587229b7f9291med.jpg

 

Wiec na podstawie tych obrazkow powyzej, czy ktos z kolegow moglby mi podpowiedziec co i jak bardzo jest nie tak i gdzie najlepiej rece wlozyc zeby naprawic? Na wszystkich tych bledach widze ze wartosc napiecia sa jakies niskie, ale nie wiem czy to ma zwiazek oraz czy faktycznie jest za malo "V", bo np. ten blad z DTC pokazuje ze jakies napiecie bylo 13,7V ale nie wiem czy to akumulatora czy sygnal i ile ma byc itd, no i tez blad wystapil podczas dluzszej trasy i duzej predkosci wiec zakladam ze akumulator w tym czasie nie mial problemow z dostarczaniem pradu.

 

Z gory dziekuje za podpowiedzi

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te zrzuty ekranu jakieś niewyraźne, przynajmniej na komórce.

Servotronik często siada przy słabej baterii lub niskim ładowaniu (normalnie ca. 14,7V)

Podrzucę Ci rheingold-a to spróbujesz zrobić inicjację. Instrukcje też Ci wkleję.

 

Co do innych błędów też moga być spowodowane słabym ladowaniem.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Wielkie dzieki speed1211! To czekam na wiadomosc.

 

PS. Fatycznie na komorce slabo te obrazki wygladaja ;)

 

Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapomniałem że to nie do servo robiłem opis, to był EGR,

Teraz z głowy Ci nie powiem ale chyba trzeba wejść w karoserie, coś z hydraulik i serio i nacisnąć na ABL ale przed trzeba błędy zczytac.

Za tydzień będę mieć dopiero PC.

 

PS.

Części --> Czynności --> Karosserie (Chassis) --> i chyba serwo

 

 

http://i60.tinypic.com/muk742.jpg

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.