Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 250
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Was is das?

 

zdjecia i opis nowego X3 (G01) :D

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam

 

@habzimierz : potrzebujesz tlumaczenia artykulu ?

 

Panowie !

Przetlumaczylem tekst ale tylko w miare moich mozliwosci ….

Nie jestem specjalista ani tlumaczem - w artykule wystepuja zwroty z wielu roznych dziedzin

i to wszystko poprwnie polaczyc stylistycznie w jezyku polskim ….. masakra. :duh:

 

Ponadto wystepuja w artykule zwroty lub pojecia ktore jeszcze nie wystepuja w jezyku polskim

np. vernetzte Dynamiklicht ( dynamiczna zmiana swiatel sterowana przez siec )

albo Vorausschaufunktionen auf Navi- und Sensorbasis

( rozne funkcje beda sie zmieniac w zaleznosci od polozenia pojazdu (Navi ) lub innych sensorow.

 

Jezeli ktos ma zastrzezenia , chce poprawic lub pomoc w tumaczeniu to chetnie :

prosze pisac na PW ( Prywatna Wiadomosc )

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW X3 (2017) Mehr Technik, mehr Power

BMW X3 (2017) więcej technologii, więcej mocy

 

Der SUV-Markt boomt, und die Konkurrenz wird härter. 2016 erscheint der neue Audi Q5, BMW muss mit dem X3 nachziehen. Er soll ein Jahr später mit modernster Technik und starken Motoren punkten.

Na rynku SUV jest boom, a konkurencja jest coraz mocniejsza (twarda). W 2016 pojawi się nowe Audi Q5, BMW musi z X3 dorównać . On musi rok później z najnowocześniejszyą technologią i mocnymi silnikami zbierać punkty.

 

Der X3 steht schon im eigenen Haus mächtig unter Druck. Von unten kratzt der erstaunlich erwachsene X1, von oben spielt jetzt auch der neue X5 die Vierzylinder-Trumpfkarte. Doch der neue X3 (Entwicklungskürzel G01) schöpft aus dem Vollen. Das liegt an der neuen Plattform CLAR ("Cluster Architecture"), die zuvor schon vom neuen BMW 5er genutzt wird. Das verhilft zu 100 Kilogramm weniger Gewicht und mehr Innenraumlänge. Eine neu konstruierte Sitzanlage sorgt außerdem für höhere Variabilität und besseren Komfort.

 

X3 jest już we „wlasnym domu“ pod ogromną presją. Od dołu ociera niesamowicie dorosły X1, z „góry„ ,zagrywa nowy X5, czterocylindrowym - atutem . Ale nowy X3 (kryptonim rozwojowy G01) wywodzi się z nieograniczonych zasobów. Wynika to z nowej platformy CLAR ( "Cluster Architecture"), która jest wcześniej używana przez BMW w serii 5. Przyczynia się to do zmniejszenia masy o 100 kg i większej długości wnętrza. Nowo zaprojektowane fotele ( siedzenia ) zapewniają również większą wszechstronnosc i lepszy komfort.

 

Ein Dreizylinder ist für den neuen X3 nicht vorgesehen. Als gesetzt gelten die neuen Zweiliter-Diesel und die mit den Vierzylindern verwandten neuen Dreiliter-Sechszylinder. Bei allen Motoren steigt die Leistung gegenüber den Vorgängern um mindestens 15 PS. Um Sprit zu sparen, wird es künftig mehr zweiradgetriebene Varianten geben. Neu im Programm ist der ab 2017 verfügbare X3 xDrive M40i mit dem 360 PS starken Dreiliter-Biturbo-Reihensechszylinder. Ein Jahr später erwarten wir den X3 M mit 431 PS, dessen Motor erst 2014 im M3 und M4 Premiere feierte.

 

Trzycylindowy ( silnik) nie jest przewidziany dla nowego X3. Napewno, nowe dwulitrowe diesle i spokrewnione z cztero- cylindrowymi nowe trzy- litrowe sześciocylindrowe silniki . We wszystkich silnikach wzrasta moc w porównaniu ze swymi poprzednikami co najmniej 15 KM. Aby zaoszczędzić paliwo, będzie wkrótce więcej wersji napędzanych na dwa koła. Nowością w programie jest dostępna od 2017 X3 xDrive M40i z 360 KM trzy- litrowym twin-turbo sześciocylindrowym (rzedowym) . Rok później oczekujemy X3 M z 431 KM, silnik ktorego premiera byla w 2014 roku w M3 i M4 .

 

BMW X3 M in Planung

Die annähernd gleiche PS-Palette ist für den Nachfolger des X4 (G02) vorgesehen, der angeblich schon im Juli 2018 auf den Markt kommt, was die Laufzeit des aktuellen Autos auf ungewöhnlich knappe vier Jahre verkürzen würde. Im Gegensatz zum X4 soll der nächste X3 ab Ende 2019 auch als Plug-in-Hybrid vom Band rollen. Mit 220 PS und 385 Nm dürfte der Doppelherz-X3 die Grenze von 50 g CO2/km locker unterschreiten. Vollgetankt und mit vollen Akkus darf mit einer Reichweite von 550 km gerechnet werden. Geladen werden die Lithium-Ionen-Akkus entweder an der Steckdose oder später induktiv und damit kabellos.

 

BMW X3 M w planowaniu

Prawdopodobnie podobny zakres KM przewidziany jest w następcy X4 (G02), który rzekomo wchochodzi już w lipcu 2018 roku na rynek, co skróciłoby czas trwania cyklu producyjnego obecnych samochodów na niezwykle krotkie cztery lata. W przeciwieństwie do X4, następny X3 będzie toczyc sie od końca 2019 roku z taśmy rowniez jako plug-in hybrid. Z 220 KM i 385 Nm z podwójnego serca X3 łatwo osiagnie granice poniżej 50 g CO2 / km. W pełni zatankowany i z naładowanymi akumulatorami można oczekiwać zakresu 550 km. Akumulatory litowo-jonowe bedą ladowane albo przez gniazdka elektryczne lub później indukcyjnie, a więc bezprzewodowo.

 

Gestensteuerung und Einparken auf Knopfdruck

Auch im neuen X3 bringt BMW einen Mix aus Touchpad-Controller, mittigem Touchscreen, zweitem Monitor im Sichtfeld des Fahrers, optionalem Head-up-Display sowie erweiterter Sprach- und Gestensteuerung. Ebenfalls mit an Bord sind Einparken auf Knopfdruck, diverse Vorausschaufunktionen auf Navi- und Sensorbasis sowie das vernetzte Dynamiklicht.

Sterowanie gestami i parking na „ przycisk“

Rowniez nowy X3 przynosi BMW mieszankę ze sterownika touchpada, centralnego ekranu dotykowego, drugiego monitorza przed kierowcą, opcjonalny HUD (Head-up-Display ) oraz wieksza kontrola głosem i gestami. Również na pokładzie są parkowanie na „przycisk“ , rozne funkcje dzialajace na podstawie nawigacji i bazie czujnikow oraz „polączone siecią“ „dynamiczne światła“.

 

Anders als der X5 bleibt der kleine Bruder der einteiligen Heckklappe treu. Die Scheibe lässt sich separat öffnen, gegen Aufpreis öffnet die Klappe wie bisher elektrisch, auch auf eine Fußbewegung unterm Stoßfänger hin. Es bleibt zwar bei nur zwei Sitzreihen, aber dafür können die Fondsitze gegen Aufpreis in Höhe, Länge und Lehnenneigung verstellt werden. Das Abdeckrollo verschwindet bei Nichtgebrauch in einer Aussparung im Kofferraumboden. Das auf Wunsch eingebaute Panoramadach besitzt eine deutlich größere Öffnung, eine doppelte Entlüftungsstellung (vorn/hinten) und einen zweiten Windabweiser als Schutzmaßnahme gegen Staudruck.

 

W przeciwieństwie do X5 mały brat pozostaje przy jednoczęściowej klapie tylnnej. Szyba może być otwierana oddzielnie, za dopłatą tylna pokrywa otwiera sie elektrycznie tak jak w poprzedniku, reaguje rowniez na ruch stopą pod zderzakiem tylnym. Pozostają dwa rzędy siedzeń, jednak tylne siedzenia można regulować : wysokość, długość oraz kąt oparcia za dodatkową opłatą. Pokrywa roller znika, gdy nie jest w użyciu w zagłębieniu w podłodze bagażnika. Wbudowany opcjonalny dach panoramiczny ma znacznie większy otwór, podwójne odpowietrzanie (przód / tył) i drugi deflektor jako ochroniacz przed nadmiernym cisnienieniem.

 

Verbesserte Aerodynamik

An der Verkehrsfläche des X3 ändert sich nach dem Modellwechsel kaum etwas. Radstand, Höhe und Breite legen geringfügig zu. In Verbindung mit Sechszylindermotoren sind 19-Zöller und größere Bremsen Serie, zusätzlich zur xLine wird wieder ein M-Sportpaket angeboten. Die Front steht aufgrund der neuen Fußgängerschutz-Bedingungen etwas aufrechter im Fahrtwind als bisher. Zu den auffälligsten Aerodynamik-Maßnahmen gehören die Entlüftung der vorderen Radhäuser, die ungewöhnlich hohe umlaufende hintere Abrisskante und der markante Dachspoiler. Die seitliche Sicke auf Höhe der Türgriffe ist künftig in einem Stück durchgezogen.

 

Poprawiona aerodynamika

W obrysach X3 zmienia sie niewiele. Rozstaw osi, wysokość i szerokość zwiększa sie nieznacznie . W połączeniu z sześciocylindrowymi silnikikami są 19-stki i większe hamulce seryjnie, dodatkowo xLINE sport Pakiet M zostanie ponownie zaoferowany. Przòd jest ze względu na nowe warunki ochrony pieszych bardziej pionowy do wiatru niż dotychczas. Wśród najbardziej zaskakujących środków aerodynamicznych są odpowietrzania przednich nadkoli, niezwykle wysoki obwod tylnego spoilera i uderzający spojler dachowy. Zgrubienie poprzeczne na poziomie klamek jest przeciągane w przyszłości w jednym kawałku.

Pozdrawiam Andrzej
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
26 czerwca premiera G01
:nienie:

 

prosze ,podaj wiarygodne zrodlo tej informacji.

 

Pdodukcja rusza we wrzesniu 2017 Spartanburg (South Carolina) - USA :D

 

Premiera w DE w pazdzierniku 2017

 

http://www.bimmertoday.de/2017/03/27/bmw-x3-2017-marktstart-fur-den-g01-deutschland-im-oktober/

 

http://www.autobild.de/artikel/bmw-x3-2018-vorschau-technik-preis-5198454.htm

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W poniedziałek na stronie BMW będziesz miał streaming.

 

DZIEKUJE :D ..... tak wiec do poniedzialku 26.June, 15:30 CEST / 09:30 EST.

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
Ale ugrzecznili z wyglądu X3.. jak tak wygląda wersja M to zwykłą boję się już oglądać.. to już Hyundai Tucson ma ciekawszą i dynamiczniejszą stylistykę
Opublikowano

Wygląd ? kwestia gustu....

Środek , jakość użytych materiałów w poprzedniku nie była zła , design też się broni oczywiście w nowej piątce znacznie nowszy i wszystko ładniejsze OK.

Ale dla mnie najważniejsze pytanie czy coś zmienili w standardowym układzie kierowniczym czy nadal trzeba kręcić jak w traktorze.

Do lekkiej poprawy też hamulce w podstawowych wersjach i jakość nagłośnienia lub montaż Subwoofera w bagażniku w opcji HI FI (jakość nagłośnienia HIFI słabiutka a brak basu z tylnej części nadwozia nie do zaakceptowania :( )

Wówczas pojazd ideał.

8 5oo km uszkodzony EGR - wymiana na gwarancji !!!! Trzaski w drzwiach przednich od strony pasażera do sprawdzenia.(Drzwi naprawione obluzowana mata wygłuszająca). Wymiana zaworu EGR na gwarancji, Wymiana chłodnicy EGR na gwarancji.

To na tyle problemów wszystko działa poprawnie.Przebieg 106 000 km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym wolał by poprawili niezawodność... bo niezawodność F25 porównując z XC60 czy Q5 była obok skali...

 

Zgodzę się z przedmówcą o "jakości" zestawu HiFi i drodze hamowania (zbyt długa jak na auto ze stajni BMW)... natomiast co do materiałów to już nie. VW GOLF w wersji Highline ma (miejscami) lepsze materiały, nie mówiąc o spasowaniu... i tu jest miejsce na poprawe dla G01.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

BMW X3 G01 (2017) / Vorstellung / Details / Sitzprobe / Interieur / Exterieur

 

 

 

2018 BMW X3 M40i (M Sport)

 

 

 

SUV : ALL NEW 2018 BMW X3 l World Premiere in Spartanburg, South Carolina, USA

 

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ktoś napisał na forum autkultu:

Poprzednik był o niebo ładniejszy, przód wygląda teraz jak azjatycka podróbka X3, a tył lekko "podjeżdża skrzyżowaniem audi a3 z koreańskim suvem.

 

:D

 

Bardzo trafne podsumowanie. Dobra robota inżynierowie BMW - zbudowaliście X1 na sterydach...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

dla zainteresowanych : Katalog/Lista cen LISTINO PREZZI NUOVA BMW X3 (G01) Pdf - j.wloski

 

od 26.06.2017 mozna zamawiac :8)

 

https://giornaledelnuovo.com/wp-content/uploads/2017/06/Listino_prezzi_BMW_X3_G01_dal_01.08.17.pdf

 

http://fs5.directupload.net/images/170627/2bl23wai.png

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.