Skocz do zawartości

n42b18 e46 problem z moca, zamula do 3tys obrotow.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam mały problem chodzi oto ze strasznie słabo zbiera się moje bmw n42b18 do 3tys obrotów,później jest trochę lepiej ale nie jest to samo co wcześniej.na kompie brak błędów,czy to może być jakaś nieszczelność??jak tak to gdzie szukać??i czy jest tez możliwość ze przez przeplew tak muli??na 4biegu przy 60km/h pedał w podłogę i spalanie pokazuje 16l.proszę o poradę.pozdrawiam
Opublikowano
A Spala ci olej? Moze przestawiony zaplon? Z silnika nie slychac dziwnych dzwiekow? jak obroty na jalowym? Dolegliwosci moze byc wiele. Sam mialem z tym problemy ze byl wlasnie mulowaty do 3 tys obrotow i byl przestawiony zaplon+ wymiana rozrzadu lyzwa sie juz rozlatywala+ nie mowie ze 6mc wczesniej robilem glowice uszczelniacze prowadnice itp.
Opublikowano
witam silnik chodzi ok obroty trzyma rowno bez najmniejszych problemow oleju nie lyka.a moze to byc przyczyna cos ze sprzeglem?pozdrawiam
Opublikowano
Raczej nie. :) Polecam podjechac do jakiegos konkretnego mechanika ktory zajmuje sie bmw + tym modelem bo nasze fury z tym silnikiem sa specyficzne :) Wiem cos o tym przerabialem wielu mechanikow lecz w koncu trafilem na tego jednego po 1 wizycie i odstaniu auta u niego 2 dni jestem zadowolony z auta nareszcze :) Mialem to samo tak jak mowilem wczesniej byl mulowaty lapal dopiero od 3 tys. przestawiony zaplon mialem
Opublikowano
przestawiony zaplon tzn?

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Podepnę się pod temat, wprawdzie mam n42b20, ale budowa silnika jest ta sama.

Auto jeździ jakby miało połowę mocy, powyżej 3tys jest trochę lepiej, ale też szału nie ma.

Tutaj filmik z dis'a jak zachowują się vanosy pod obciążeniem https://www.youtube.com/watch?v=FkFyHK6DYCM&feature=youtu.be

2.5tys km temu została wymieniona pompa oleju, problemy zaczęły się 1tys km temu. Łańcuch jest mocno napięty. Jak w dis'ie uruchomiłem testy vanosów, to nic się nie zadziało.

 

W komputerze są 2 błędy:

2781 - camshaft sensor inlet

2731- camshaft control inlet - vanos

 

Jakieś sugestie?

 

 

****EDIT****

 

przyczyna:

pęknięty ślizg łańcucha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.