Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rok produkcji to 2007 a nie 2008 jak twierdzi sprzedawca. Francuz - dowiedz się jak mocno uszkodzony był przy sprowadzeniu. Manual zgodnie z VIN.


VIN: WBAUD91010PZ08583

Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m-pakiet-ID6DUeyd.html

Opublikowano
Ok, dzięki. Rok i kraj pochodzenia właśnie po sprawdzeniu też mi się nie zgadzał, na plus że skrzynią zgodnie z VINem (swoją drogą ciekawe, że dekoder VIN źle pokazuje). Mam do niego stosunkowo nie daleko, więc może w weekend podjadę i obejrzę
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,


Prosiłbym o Waszą opinię o tym aucie. Warto się wybrać czy coś odstrasza na pierwszy rzut oka?


https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e87-130-dla-fanatyka-marki-przebieg-oryginalny-CID5-IDLnmz1.html?reason=observed_ad&isPreviewActive=0&sliderIndex=5


Znalazłem też ogłoszenie poprzedniego właściciela:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-130i-i8288813875.html


Z góry dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i się pospiesz bo ludzie polują na ten model...
Opublikowano

Pojechałem, obejrzałem, kupiłem :)


Raport bimmer-check i moje amatorskie ogledziny nie znalazly nic powaznego. Oby tak pozostalo :)


Dzieki za pomoc w podjeciu decyzji!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1czka w 3.0i, piekna sprawa :cool2: Tak jak nie widze sensu n52 w e90, tam sa znacznie lepsze, mocne diesle, tak uwielbiam n52 w 1er...Zniose jego bolaczki bo jest unikatowe.
Opublikowano
Korzystajac z okazji zapytam. Tam jest zainstalowany jakis dolot performance. Czy trzeba kupowac do niego specjalny filtr powietrza? Czy zwykly wystarczy? A moze trzeba go myc okresowo jak filtry kn?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1czka w 3.0i, piekna sprawa :cool2: Tak jak nie widze sensu n52 w e90, tam sa znacznie lepsze, mocne diesle, tak uwielbiam n52 w 1er...Zniose jego bolaczki bo jest unikatowe.

A co tam z nimi nie tak w 1er? Biorą olej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma sensu o tym pisac. Wszystko juz zostalo napisane w innych dzialach odnosnie n52.
Opublikowano

Cześć, Jestem tu nowy, ogólnie przymierzam się do kupna E87 118i lub 120i od 129 KM do 150KM, z racji, że jestem trochę laikiem w tych sprawach która opcja będzie najrozsądniejsza waszym zdaniem ? Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak wygląda z żywotnością tych silników ? Ktoś z Was może się pochwalić doświadczeniami z tymi silnikami ?

Zależy mi na tym żeby silnik był trwały i żwawy, jeśli chodzi o LPG to chciałbym w przyszłości taką instalację zamontować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 1er to chyba tylko m47 gwarantuje że sie zaraz nie rozsypie, z resztą różnie bywa... a benzynki potrafią wygenerować spore koszta...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jest tak zle w prelci 118i/120i, ogarnac rozrzad, uszczelniacze zaworow, wycieki oleju i bedzie jezdzic.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z takich dziwnych pomysłów to mi się spodobało :

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-135i-306km-m-pakiet-ID6DTFlY.html#gallery-open


Ma ktoś do niego blisko żeby rzucić okiem ? To że dostał z przodu to wiem . Zresztą to USA więc niebitych nie opłaca się przywozić . Chociaż błotniki i lampy wyglądają na nie ruszane . Plus do tego N54 czyli rozleci się w drodze 200 km do domu albo 2 dni później . Chociaż może seria pojeździ . Pomijam załatwienie papierologii żeby tym wogóle gdzieś wyjechać .

Opublikowano

Co Ty chcesz od tego silnika ,dobry motur. Awaryjne jest wszystko co jest dookoła silnika czyli osprzęt ,ale bez przesady.

Użytkuje już ok. 50k km i nigdy nie miałem wypadania zapłonu ,nadmiernej konsumpcji oleju ,żadnej awarii przez którą musiałbym wzywać pomoc czy nawet trybu awaryjnego.

Kilka wycieków i kilka błędów. Ogarnięte w garażu w kilka godz.


A ten egzemplarz to jakiś sztrucel ,zwróć uwagę na odstające dzwi z lewej strony. Już nie mówiąc o przodzie.

Za dobre 135i trzeba zapłacić ,a nie ma nic droższego niż tanie BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To tylko taka opcja moja była . Podejrzewałem że trup na części w końcu import zza wielkiej wody . W sumie stwierdziłem że jest z tyłu za mały i ogólnie to malutki sedan . Może w kierunku e90 pójdę jednak . Szkoda że nie było tego w HB tylko dopiero w F20 dali .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bylo w HB, bo to auto specyficzne, po co komu 306koni i miejsce dla dzieci z tylu w tak malym aucie? To ze z usa nie znaczy ze trup. Trzeba sprawdzic. Wszystkie dane, jak historia wypadkowa jest lepiej udokumentowana, niz rodzynkow z DE, dla przykladu. Sam ostatnio sciagalem 330e z usa i do wymiany lampa i blotnik, tyle a auto jest jak nowe, z San Diego.
Opublikowano

135i to gokart do zabawy. Miałem okazję przejechać się x lat temu i to jest świetna zabawka - niska masa ,świetny układ kierowniczy ,responsywność... Ale w momencie kiedy zjechałem na wyboistą drogę stwierdziłem że to nie jest auto na Polskie drogi ,tak twarde zawieszenie doprowadziłoby mnie szybko do reumatyzmu.

Jeśli sprawiło na mnie wrażenie zwykłe 135i to jak dopracowane musi być 1M


Do niedawna byłem źle nastawiony na auta z USA ,ale brat przytargał leciwe F10 535i z Florydy(lekka szkoda, nic groźnego)

i jestem pod wrażeniem ,mimo tylu lat zero korozji ,wszystkie elementy z łatwością dają się odkręcić i ściągnąć. Nie trzeba walczyć w przeciwieństwie do naszych Europejek.

Na kolejny plus to:

-interwały olejowe co ok. 15k km

-pełna historia

-częstsze akcje serwisowe niż w Europie

-bogato wyposażone egzemplarze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie. Stan aut z tych cieplych rejonow, powala, sa doslownie jak z fabryki. 135i prowadzi sie lepiej niz e92. 1M to juz zupelnie, auto odjechane.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To poszukam dalej . Z tyłu dorosłe osoby czasem pakuję . Także mogą mieć ciasno .No i kompletnie nie dłubane .


Trochę cenowo przestrzał w górę ale taki konfig może być . No może bez szyberdachu . Raz że nie lubię dwa że zbędna masa nie tam gdzie trzeba .

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-dkg-full-dodatkow-nowe-hamulce-opony-itp-ID6E84Oh.html?

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

My dream residence could be very one of a kind from the usual house. i would love to introduce it to you if you are interested in it. 

the shape of my dream residence like a strawberry; the roof if inexperienced, and walls are crimson. 

let’s enter my dream house and look around: it consists of a dwelling-room, a observe-room, a bed room, and a bathroom. the wall of the bedroom is covered with mink, so that i'm able to sleep with a candy dream and sense extra at ease. there are lots of factors in my house ----which includes computers,televisions, telephones, tables, beds, and so on. of path, the cost of my dream residence may be very huge, too. 

how can make my dream come real? we can understand it most effective by our hard operatingn。

virtual phone

Opublikowano

Dzień dobry.

To mój pierwszy post na tym forum. Mam możliwość zakupu 118d od córki mojej koleżanki ale ona nie bardzo umie mi nawet powiedzieć jakie to auto ma wyposażenia a co dopiero czy silnik z oznaczeniem N47 czy M47. Jedyne co wie to, że w zeszłym roku wymieniła kompletny rozrząd za 5.000 zł. Rocznik 2007, przebieg 160.000 km. Czy ktoś z Was ma możliwość sprawdzenia tego auta po numerze VIN? Interesuje mnie jakie ma to auto dodatkowe wyposażenie i czy auto było objęte jakimiś akcjami naprawczymi i do kiedy było serwisowane w ASO (o ile w ogóle było).

Będę wdzięczny za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.