Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów :D

jak w temacie , szukam ładnej zadbanej E82 ale juz widzę ,że jest to jednak wyzwanie... obejrzałem kilka igiełek i każda ma złamany czubek...

na co zwrócić dodatkowo uwagę w tym modelu z tą wersją silnikową?

Może ktoś z kolegów użytkowników coś podpowie o tym nadwoziu i silniku?

..a i kiedy właściwie był ten lift i co on w ogóle obejmował?

Bardzo proszę o kilka słów od siebie? :D

Lubię jak diesel objeżdża benzynę, to miłe...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozwalaja mnie opisy typu, model 2005 rok produkcji 2004. Niby co się w e87 zmienilo pomiędzy 04 a 05...dodatkowo, siedzenia komfort...juz bym nigdzie nie jechal bo cała reszta tez pewnie zmyslona.
Opublikowano

Cześć kolego , znalezienie idealnego e82 123d będzie dużym wyzwaniem :D

Z autopsji wiem e82 w prowadzeniu trochę gorsze od e87 e81 , poza tym reszta ok

Na co zwrócić uwagę przy zakupie , to raczej na wszystko od rozrządu przez pompę i wtryski po turbosprężarki ( ale to jest niezwykle trudne do sprawdzenia )

Ja raczej szukam auta z jakimiś uszkodzeniami przynajmniej wiem (teoretycznie ) jaki jest powód sprzedaży , nie wierzę w super oferty mały przebieg bezwypadkowe nic do zrobienia i dobra cena :oops:

Pozdrawiam i nie stresuj się bo może zejść na takich poszukiwaniach nawet i pół roku :D

Silnik N47 jak dbasz o olej i paliwo nie jest zły ( większość uszkodzeń rozrządu powstaje w wyniku przedłużonego interwału wymiany oleju zalecanego przez producenta )

W tym silniku olej wymieniamy max co 10 tyś ( ja wymieniam co 5 tyś ale to już moje wybory )

Paliwo dobrej jakości i wszystko powinno śmigać choć w 123d przy przebiegach powyżej 150tyś możesz się liczyć z uszkodzeniem pompy wtryskowej ona jest dość wysilona i po takim przebiegu często pada.

Rozrząd koszt ok 3000,-zł i spokój duszy :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Dzięki za wszelkie rady i podpowiedzi.od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem e87 118d w automacie i z mega bogatym wyposażeniem. Mam nadzieję że będzie dzielnym kompanem. Pozdrawiam.
Opublikowano

Witam,


Zastanawiam się nad zakupem BMW 1 z silnikiem 2.0 benzyna 2009r, który teoretycznie powinien mieć 170km, natomiast rzekomo w DE został "zblokowany" na 122 km i po sprawdzeniu VINu wychodzi ta mniejsza moc.

Czy istnieje możliwość podniesienia tej mocy do nominalnej bez większych ingerencji ?

Opublikowano

wersja 116i, silnik N43B20A, poj. 2000 cm3, 90kW


to z tym "zablokowany" to niezłe :P

 


Czy istnieje możliwość podniesienia tej mocy do nominalnej bez większych ingerencji ?

nie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co ile wymienia sie mniej więcej wtryskiwacze i rozrzad w n43 143km ten silnk dalej cierpi na problemy z uszczelniaczami zaworów?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdy silnik cierpi na problemy z uszczelniaczami, w silnikach z vvt, z racji budowy, jest to bardziej widoczne.
Opublikowano
Dzięki za wszelkie rady i podpowiedzi.od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem e87 118d w automacie i z mega bogatym wyposażeniem. Mam nadzieję że będzie dzielnym kompanem. Pozdrawiam.

Witam :)

Jak się sprawuje? :)

Opublikowano
Witam. Żona chce zmienić sobie samochód i wybrała BMW 1 z silnikiem 2.0 170KM koniecznie 3d proszę o opinię na temat tego silnika ( kosztowne naprawy, itp) oglądaliśmy już 5 aut i nic nie wpadło konkretnego w oko poza tym :

https://m.olx.pl/oferta/bmw-120-lift-bogata-wersja-xenon-nawigacja-prywatnie-CID5-IDsJM8J.html?position=1&page=3

 

Przy tym przebiegu jak oczywiście prawdziwy, zakładam że do wymiany może być rozrząd, ja wymieniałem przy 165tys, poza tym stadardowo nox, cała lista na co zwrocic uwage jest gdzieś na forum, ale co do samego silnika , mam 2.0 143km, to jak narazie złego słowa nie powiem. Delikatnie zaczyna odzywać sie dwumas albo coś z nim związane, ale mam już na liczniku 186tys. Poza tym wymieniałem jeszcze nox i kilka drobiazgów.

0e1de3693c7c5abemed.jpg
Opublikowano
Dzięki za wszelkie rady i podpowiedzi.od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem e87 118d w automacie i z mega bogatym wyposażeniem. Mam nadzieję że będzie dzielnym kompanem. Pozdrawiam.

Witam :)

Jak się sprawuje? :)

 

Oj super!! Mocy pod dostatkiem, automat daje dużo frajdy jak się nigdy nie miało (tzn szybko sie człowiek do wygody przyzwyczaja), zawieszenie przyjemnie twarde. Co prawda Żona mniw teraz niezbyt często za kółko wpuszcza ale i tak się ciesze, że cierpliwie taki egzemplarz wyszukaliśmy.

Opublikowano

No to masz fajnie :D

Ja (tak jak mam w opisie) nie mam BMW, nigdy nie miałam ale od zawsze chcę mieć! :8)

Model ten powstał prawdopodobnie na moje potrzeby :lol: bryła jest idealna! Niestety, tak jak się ogólnie przyjęło, jako matka polka, nie mam wiedzy na tematy związane z mocą i przerobem, nie znam się na silnikach i na tego typu ustrojstwach. Ale... żeby jakoś przekonać męża do beemki, muszę wykazać się wiedzą choćby podstawową :wink: stąd też moja obecność na tym forum :)


Będę tu zaglądać i starać się dowiedzieć jak najwięcej o tej serii, a Wam życzę samych pozytywnych doznań podczas eksploatacji!

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poza wygladem, 1ka jest autem ktore prowadzi sie rewelacyjnie. Jezdzilem wieloma beemkami ale moj ideal to 120d 177ps m sport. Auto bardzo szybkie, na autostradzie w DE polecila 250 :shock: , zwinne z przepieknie rozlozonym srodkiem ciezkosci. Osobiscie uwielbiam serie 1. :D
Opublikowano

Czy możecie mi napisać czym różnią się modele "1" sprzed i po liftingu? Jest jakaś tabela porównawcza?

Nie wiem czy tu mogę pisać o tych sprawach, może jest już jakiś wątek w tym temacie, ale dopiero uczę się tego forum i jeszcze błądzę :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poza wygladem, 1ka jest autem ktore prowadzi sie rewelacyjnie. Jezdzilem wieloma beemkami ale moj ideal to 120d 177ps m sport. Auto bardzo szybkie, na autostradzie w DE polecila 250 :shock: , zwinne z przepieknie rozlozonym srodkiem ciezkosci. Osobiscie uwielbiam serie 1. :D

 

Im dłużej mam 1er tym dłużej mi się podoba, z pozostałymi argumentami zgadzam się bez zastrzeżeń ;)

Moim idolem jestem 125d, po programie powstaje oszczędny i całkiem szybki prawie hothach ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.