Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby benzyna jest ok ale rozrząd daje ciała. Czy to wszystkie egzemplarze taj mają?

Wszystkie auta tak maja-BMW nie jest wyjatkiem

Z góry dzięki chce kupić auto żeby jezdzilo a nie stało.

Do roku 2003 byly takie auta - po tym roku wszystkie maja jakies bolaczki ktore utrudniaja zycie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś mi napisze jaki silnik mam kupić w e87 żeby był "bezawaryjny"?i czy taki istnieje wogule w tym modelu?

Każdy diesel, który jest zadbany, dobrze jakby nie miał astronomicznego przebiegu, zarówno m47n2 jak i n47 (tu trzeba pamiętać o rozrządzie), wiadomo, że przed zakupem trzeba sprawdzić kondycję osprzętu, ponieważ tani nie jest a są ludzie, którzy twierdzą, że jak jedzie i nic nie świeci się na desce to jest wszystko ok. 120i 170km jeździ bardzo przyjemnie, ale może być problematyczne, choć z reguły kończy się na wymianie wtryskiwaczy, ewentualnie nox-a i jest ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wszystkie auta tak maja-BMW nie jest wyjatkiem

nie wszystkie, "paskowe" nie dość że są wytrzymalsze od łańcuchowych to 4x tańsze w eksploatacji

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co masz tam takiego tańszego? N47 118d to swietne auto, wymieniony rozrząd, pasowe, akumulator. wtryski elektromagnetyczne hulają do 300kkm. A spalanie pisząc twoją nomenklaturą 4x mniejsze od paskowych :) ponadto kultura i głosność pracy bije na łeb starsze diesle...
Opublikowano

4x tańsza wymiana rozrządu, o to mi chodziło i nie odnosiłem się do twojej wypowiedzi tylko do wypowiedzi o tym, że wszystkie auta tak mają, nie tylko BMW, z czym się nie zgadzam. Poza tym rozmieszyłeś mnie że N47 to świetny silnik, znam świetniejsze, takie w których po 100 tys km nie trzeba wymieniać łańcucha rozrządu, nie trzeba wymieniać koła pasowego wału itp... kultura pracy? znam silniki ze znacznie lepszą kulturą pracy. Prawda jest taka że BMW jest wielokrotnie przereklamowane.


BMW żeruje na dawnej renomie rzędowych szóstek co jest już historią, obecne silniki to szmelc nie lepszy od wieśwagenów, francuskie HDI są znacznie lepsze


o jakim spalaniu 4x mniejszym od paskowego piszesz? Gdzie ja to napisałem? Jak się czepiasz to się czepiaj rzetelnie a nie jak dzieciuch, który nie ma żadnych argumentów i czepia się jak rzep psiego ogona


tak samo pojechałeś z tym rozrządem u braci Fąfara, zapytaj ich ile kasują za N47 z xdrive, na pewno nie 2600 jak swego czasu pisałeś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego czas zmienić forum na citroenowe... 2600 kosztuje rozrzad u nich . I nie mam na myśli niszowych xdrive których lata 10% po naszych drogach...
Opublikowano

jeśli piszę, że do mojego N47 xdrive w mojej okolicy rozrząd kosztuje ponad 4 tys zł to nie pisz mi proszę, że koło Wrocławia kosztuje 2600 bo jak sam widzisz to nieprawda a za N47 bez xdrive kasują 2950 zł, tak jest na alledrogo oraz telefonicznie udzielili takiej samej odpowiedzi. Być może ty masz u nich rabat, ja nie mam


co do e87 bo o tym temat, nie jest ani jakościowo czymś wybitnym, ani komfortu tu nie ma, ani pojemne to nie jest, silniki takie sobie, same zalety, fakt - niektórzy to lubią, inni nie, każdy ma prawo do swobodnej oceny. Wiem, że boli, gdy ktoś krytycznie pisze o marce, którą się ślepo kocha, ale taka jest prawda.


co do zmiany forum to pozwól że sam będę o tym decydował

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koło Wrocławia kosztuje 2600 bo jak sam widzisz to nieprawda a za N47 bez xdrive kasują 2950 zł, tak jest na alledrogo oraz telefonicznie udzielili takiej samej odpowiedzi. Być może ty masz u nich rabat, ja nie mam

Poczekaj jeszcze trochę z wymianą to może i 3500,- będzie kosztowało.

co do e87 bo o tym temat, nie jest ani jakościowo czymś wybitnym, ani komfortu tu nie ma, ani pojemne to nie jest, silniki takie sobie, same zalety, fakt - niektórzy to lubią, inni nie, każdy ma prawo do swobodnej oceny.

Co jest wybitnego w e84? Ani więcej miejsca, ani jakość lepsza, prowadzenie gorsze a jeszcze trzeba za to słono dopłacić. E87/81 prowadzi się rewelacyjnie, oczywiście sprawne, idealne do miasta, bo do tego zostało stworzone a pojemne jest e61.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W pełni się z tobą zgadzam, e84 to nic szczególnego, tak samo jak wiele modeli BMW. będąc na etapie kupna chciałem coś lekko podwyższonego z napędem 4x4 z racji miejsca zamieszkania i kiepskich drog, chciałem Tiguana ale wybór padł na X1 bo w mojej ocenie miał ładniejsza linię i ładniej nakreślone linie kokpitu. Co do miejsca to w kabinie jest go więcej niż w e87.


Niedawno sam szukałem e87 dla żony ale po wielu testach i oględzinach temat porzuciliśmy, są lepsze auta w tej klasie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nie wykorzystujesz możliwości zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego (rwd) to faktycznie rozglądaj się za inną marką, bo jakość wykonania bmw po 2003/4/5r. jest dyskusyjna w większości przypadków. Ja często wybieram krętą trasę zamiast autostrad (swoją drogą często stoi się tam w korkach), bo dlatego właśnie jeżdżę staruszkiem jakim jest e46.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam szukam dla żony e87 na dojazdy do pracy dzienne przebiegi około 50-60 km. Jaki silnik jest godny polecenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2.0d w każdej postaci.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
dawcia02 słąby silnik do BMW to słąby pomysł :D Auto ma fajne właściwości jezdne a ze słabym silnikiem ich w ogóle nie wykorzystasz... To mniej więcej tak jak kupować Volvo s silnikiem forda bez sensu...

 

Wiem coś o tym.. :duh: 1er/1.6 benzyna. Kupowałem, jak swoje pierwsze BMW i tak się "napaliłem", że cały zakup trwał krócej, niż robienie zakupów w osiedlowym sklepie :D . Całej reszty ( oprócz silnika ) nie żałuję do dziś, bo auto doposażone (fabrycznie ) super :D

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano

Cześć wszystkim.

Jestem w trakcie poszukiwań ciekawego egzemplarza i potrzebuję Waszej porady. Chodzi przede wszystkim o wybór silnika. Na wstępie odrzuciłem 116i (zarówno 1.6 i 2.0), a także zraziłem się do 118i i 120i. Obejrzałem kilka egzemplarzy i w zasadzie każdy miał wycieki, błędy valvetronica, a do tego osiągi mnie nie przekonały (zapewne uszkodzone valvetroniki się do tego przyczyniły). Z tego powodu zacząłem się rozglądać za dieslami (chociaż jestem zwolennikiem silników benzynowych). Znalazłem w okolicy kilka sztuk godnych uwagi z silnikiem N47. Znam typowe problemy N47 czyli przede wszystkim kiepski rozrząd, koło pasowe czy klapki w kolektorze ssącym. Tych potencjalnych problemów jestem świadomy, jednak przeraziły mnie informacje o pękających blokach silnika, albo konieczności wymiany wału korbowego. Czy są to częste przypadki? Czy ten silnik to faktycznie "śmietnik" jak niektórzy sugerują? Dodam, że sztuki które mnie zainteresowały mają około 150kkm (co oczywiście będę starał się zweryfikować). Z góry dziękuję za pomoc i cenne informacje. :) :) :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N47, silnik fajny. Nie spotkalem sie nigdy z peknietym blokiem dlatego napisze, pierwsze slysze. Usterki walu, bardzo bardzo marginalne, osobiscie nigdy sie z tym nie spotkalem, zdazaly sie, podobno, tylko gdy strzelal rozrzad. Kolo pasowe jest tanie. Problem klapek praktycznie nie istnieje. 118d nie ma ich wcale.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie co trzeba sprawdzić w 1.6i z 2006r w silniku? na co zwrócić uwagę przy podłączeniu komputerem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hehe tak wiem, ale jeżeli wchodzi w grę benzyna wiem że to nie najlepsze silniki. To który motor wybrać do jedynki? 2.0? przed liftem? czy po? czy 1.6 po lifcie? który będzie najmniej awaryjny z silników benzynowych. Pomińmy brak mocy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2.0 n46 a jak nie boisz się wydatku związanego z wtryskiwaczami i nox'em to 2.0 n43.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ja mam jedynke z silnikiem 2.0 143km n43 i odpukać nie jest taki awaryjny jak o nim pisza. Jeżdze autem od ponad roku, zrobiłem 30k km i poza wymiana rozrządu i noxa, za 300zł kupiłem uzywke, to nic wiecej sie nie dzieje. Raczej to kwestia eksploatacji tego silnika, unikać okazji, szukać sprawdzonego auta i bedzie jezdzić.
0e1de3693c7c5abemed.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.