Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W tej cenie to szukaj 120i przedliftowej lub sprawdzonego diesla m47.

 

Absolutnie nie pchaj się w poliftowe benzyny n43. Na dobrego poliftowego diesla n47 za małą gotówką dysponujesz.

 

zapytam z ciekawości - jaką trzeba dysponować gotówką na sensowne N47? Moim zdaniem nie da się tego jednoznacznie określić i stwierdzić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie..2600,- to cena z częściami, ale tak jak pisałem: każdy robi jak uważa i może płacić 4k :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam

Mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu 1 ki.

 

http://allegro.pl/bmw-f20-116i-136km-m-pakiet-individual-voll-i6989336967.html#thumb/3

 

Znalazłem cos takiego. Czy przy tym przebiegu i cenie to warto, czy lepiej odpuścić ? Jak z żywotnoscią tych silników ?

 

Auto stoi w świdnicy, znacie jakiegoś mechanika żeby w razie zakupu pojechać z nim na sprawdzenie ?

 

Pozdrawiam

 

Maciek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://allegro.pl/bmw-f20-116i-136km-m-pakiet-individual-voll-i6989336967.html#thumb/3

 

Auto stoi w świdnicy, znacie jakiegoś mechanika żeby w razie zakupu pojechać z nim na sprawdzenie ?

 

Pozdrawiam

 

Maciek

Jak chcesz dobrze sprawdzić to daj znać, jestem ze Świdnicy, pisz na pw lub dzwoń 782-784-200.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

 

Patrzylem na to ogloszenie. Co moge powiedziec.

1. NA pewno to nie jest mpakiet. Wymieniona jedynie kierownica i gałka na M. Dla porownania zobacz na moja jedynke.

2. Duzy przebieg, czy wiarygodne ze nie wymieniał nic poza podstawami, moze tak, ja w swojej przy 165tys wymienialem rozrząd, moze wczesniej ktos wymienił. Trzeba było by sie przejechac, zobaczyc jak silnik chodzi.

 

Ogolnie jedynke polecam, ten silnik mimo swoich bolaczek też. Cichy dynamiczny, przy wyzszych obrotach jak na taka pojemnosc przyjemny dzwiek.

Pozdrawiam.

0e1de3693c7c5abemed.jpg
Opublikowano
1. NA pewno to nie jest mpakiet. Wymieniona jedynie kierownica i gałka na M.
To że nie ma mpakietu to wiem, ogólnie samochód po rozmowie ze sprzedającym wypadł słabo

także prawdopodobnie ten egzemplarz sobie odpuści. Podzielisz się informacją ile kosztowała cię wymiana rozrządu i czy robiłeś komplet czy tylko sam napinacz? Czy wymieniałeś profilaktycznie czy już dawał jakieś oznaki zużycia?

Opublikowano
Po zakupie auta wymienilem tylko napinacz i podstawy, świece olej itd. Po zmianie napinacza poprawil sie naciag lancucha co mozna bylo zauważyć delikatnie naciskajac. Wczesniej sie poddawal. Po jakis 5tys musialem.wymienic rozrzad bo dawal znaki zuzycia. Bylo slychac w okolicy lancucha taki metaliczny dzwiek. Po diagnozie okazalo sie ze łańcuch byl rozciagniety, a nowy napinacz wysuniety do maximum. Z tego co pamiętam to.nawet przestawione byly fazy rozrzadu. Koszt na ori czesciach z robota (diagnoza +naprawa ) jakoes mysle 4tys. Moze mniej. W moim poscie opisalem jak przebiegla naprawa i opis usterek przez mechanika. Dokładny kosztorys moge podac na pw. Pozdrawiam.
0e1de3693c7c5abemed.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2.0d. W tym budżecie 118d z początku produkcji i dość sporym pewnie przebiegiem, lepsze to niż 116i z 3 razy mniejszym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś ktoś podpowie na temat tej 135i :

Jest tansza o tysiaka od najtanszej w calych niemczech skad zostala sciagnieta a gdzie koszty transportu przerejestrowanie i zarobek?

Jak nie masz daleko to jedz ogladnac ale badz czujny

Opublikowano
Nie obraź się ale nigdy za taką kasę nie kupił bym serii 1 ..... Nie lepiej seria 3 lub nawet 5 ? Nieco starsza ale nawet w podstawowym wyposażeniu zwykle bogatsza wersja ( seria 5 )
Opublikowano

Serię 3 już mam. Teraz dla żony szukam właśnie 135i e82 z nadzieją że da mi pojeździć czasami. Mam daleko żeby obejrzeć dlatego zbieram informację na forum. Może już ktoś ją oglądał?

Starsza niestety jakoś nie podejdzie, bo zależy mi na n55 zamiast n54.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panie i Panowie uczciwa oferta, moje 123d (270 koni na bi-turbo z PERUN Turbo) na sprzedaż :( wystawione było dotychczas jako sprawne i takie też było, niestety ostatnie 1.500 km przyniosło znaną w silniku z oznaczeniem N47B awarię, czyli pęknięcie aluminiowego bloku silnika objawiające się szybkim ubytkiem płynu chłodniczego (co około 500 km). Auto sprawne w pełni jeździ. Do wymiany goły słupek (najlepiej na N47D - te bloki są wzmocnione i poprawione), cała reszta osprzętu (turbawy od Peruna, kolektor, wtryskiwacze, a przede wszystkim rozrząd są świeże i do przełożenia - mają raptem 15 tyś km). Pomagam w temacie naprawy, daje namiar na dwa zaufane warsztaty które to ogarną rzetelnie po dostarczeniu silnika (Częstochowa i Kraków), oraz jeden który robi to door-to-door i sam załatwia silnik. Więcej informacji udzielę telefonicznie :) auto bardzo doinwestowane, ostatnio to się śmiałem, że 3/4 osprzętu tam jest nowe i jak ma się coś zepsuć to chyba tylko silnik... Więcej informacji:

 

viewtopic.php?f=5&t=332935

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-e81-123d-270-koni-502nm-biturbo-zaproponuj-swoja-cene-ID6yXlgZ.html

Opublikowano
wspolczuje :( roboty kupa i tu taka zdrada ;( jeszcze w dodatku ja swoje 120d sprawne sprzedalem w podobnych pieniadzach :( bedzie ciezko.... ale jakbys Ic chcial sprzedac :) jestem w kolejce :)
Opublikowano

No Bartek frustracja jest, szczególnie, że tak jak mówisz sporo serca i czasu poszło, sam z resztą widziałeś i pomagałeś ;) ale co dawał i w sumie nadal daje frajdy taki mały szatan, szczególnie przez te turbawy hybrydowe, to odrobinę łagodzi sytuacje. Wieczorna przejażdżka zmniejsza frustracje ;) Liczę, że ktoś będzie chciał przejąć ten projekt i się cieszyć dalej, tam jest jeszcze potencjał na więcej przy okazji nowego słupka możnaby pokombinować z wydajniejszą pompą i kto wie, może i 300 koni by pękło. Albo zostawić tak jak jest i gwarantuje, że banan z twarzy nie schodzi, a spalanie na poziomie rodzinnego diesla ;)

 

Cena oczywiście do negocjacji w dół, rozważę tak naprawdę każdą propozycję racjonalną.

 

Dzięki w każdym razie, jeżeli nie będzie zainteresowania do końca roku niewykluczone, że powyciągam co cenniejsze graty i wróce do serii, wtedy będę dawał znać :) będziemy w kontakcie, daleko nie mamy, jakbyś chciał zobaczyć jeszcze "jak to jedzie" przed sprzedażą dawaj znać :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.