Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no, wywalić tyle kasy za 118d z serii E to jakieś nieporozumienie ;) przecież to nie jest jakaś kosmiczna technologia te auta najgorsze co może spotkać to wymiana silnika za 7-8 koła; łańcuch teraz to już nie takie duża koszta (resztą sporo używanych będzie go miało zrobione), reszta napraw nie wali już tak bardzo po kieszeni jeżeli się oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że BMW jest trochę droższe w utrzymaniu niż np Volkswagen. Reszta jak amory, zawieszenie, klocki, tarcze, żarówki, akumulator itd to już koszty eksploatacyjne mogą się trafić i przy przebiegu 70 jak i 170 tysięcy.

 

Co do automatu to wydaje mi się, że spokojnie są w stanie przejechać więcej niż sama buda ;) cypisek, Ty nie masz jeszcze do sprzedania fajnego 120d w automacie :)?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Diesel z automatem OK ale przy przebiegu 80-100k km nalotu :)

Jakos nie bardzo sobie moge wyobrazic wczesnego N47 przy 200tys przebiegu z automatem ktore nie bedzie wymagac 6-7 tys PLN kosztow.

 

Np. ten by mi pasowal jak bym mial wziasc pod uwage cypiska zdanie.

 

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-1ser-Bmw-118D/vhc:car,ms1:3500_3_,frn:2007,ful:diesel,mlx:90000,ger:automatic_gear/pg:vipcar/248441519.html

 

Problem tylko w tym ze kosztuje tyle co seria 3 F30 :)

 

 

To zobacz sobie ile będzie kosztowało sprzęgło + dwumas w manualu które tez trzeba będzie zmienić. Tyle samo co regeneracja skrzyni a automat jest milion razy lepszy. Miałem 4 lata 120d w manualu wiec nie pisze bajek.

Opublikowano

Sprzęgło i dwumas to naprawa która opanowali już mechanicy w kraju nad Wisła.

Oczywiście ze jak kupisz automat od świadomego użytkownika jak randall to nie będziesz miał kłopotów ze skrzynia.

Problem tylko w tym ile mamy takich cypisko-randalowych aut na rynku :lol:

Osobiście wole 6 biegowa skrzynię i dwumas niż automat w którym ktoś zapomniał wymienić olej 4 raz.

Automat to super sprawa ale tylko jak masz auto od nowego lub prawie nowego dlatego pisałem wcześniej o przebiegu.

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety dwie furtki, auto niesprzedawalne albo za grosze, taki rynek mamy :(
Opublikowano
Sprzęgło i dwumas to naprawa która opanowali już mechanicy w kraju nad Wisła.

Oczywiście ze jak kupisz automat od świadomego użytkownika jak randall to nie będziesz miał kłopotów ze skrzynia.

Problem tylko w tym ile mamy takich cypisko-randalowych aut na rynku :lol:

Osobiście wole 6 biegowa skrzynię i dwumas niż automat w którym ktoś zapomniał wymienić olej 4 raz.

Automat to super sprawa ale tylko jak masz auto od nowego lub prawie nowego dlatego pisałem wcześniej o przebiegu.

 

 

To wg ciebie jaki wiek albo przebieg samochodu z automatem dyskwalifikuje go z dalszej eksploatacji??? Tak nawiasem mój znajomy jeździ E39 i aktualnie nalatał 469tyś i.... o dziwo skrzynia się do tej pory nie wysypała. To albo zmień tok swojego myślenia i nie wpier...alaj ludziom baraniny albo weryfikuj dobrze swoje wypowiedzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem 4 lata 120d w manualu wiec nie pisze bajek.

Nawet nie pruboj pisac bajek bo Kumaty Wujek nam wystarcza...

Jedyne co jest powaznego w jego postach to tylko nick...

Opublikowano

Widze ze moje dwa ulubione trolle forumowe wpadly :lol:

Ukaniu 220-250tys km to wartosc graniczna dla skrzyn ZF ktore nie byly serwisowane od poczatku.

Im wiecej auto jezdzilo po miescie lub z duza predkoscia po autostradzie tym predzej skrzynia wymaga naprawy.

Idealny przebieg dla uzywanego automatu to 80-100tys nalotu wtedy istnieje szansa ze mozesz uratowac jeszcze skrzynie zanim zacznie sie sypac.

Autka z automatem kupione po kobietach,mlodziezy czy mieszkancach gor to duze ryzyko naprawy skrzyni.

 

 

Koltin randall kupil nowe auto ale ty tego nie wiesz bo wtedy jeszcze jezdziles golfem po forum wieswagena :shock:

MADE IN PRL
Opublikowano
Widze ze moje dwa ulubione trolle forumowe wpadly :lol:

Ukaniu 220-250tys km to wartosc graniczna dla skrzyn ZF ktore nie byly serwisowane od poczatku.

Im wiecej auto jezdzilo po miescie lub z duza predkoscia po autostradzie tym predzej skrzynia wymaga naprawy.

Idealny przebieg dla uzywanego automatu to 80-100tys nalotu wtedy istnieje szansa ze mozesz uratowac jeszcze skrzynie zanim zacznie sie sypac.

Autka z automatem kupione po kobietach,mlodziezy czy mieszkancach gor to duze ryzyko naprawy skrzyni.

 

 

Koltin randall kupil nowe auto ale ty tego nie wiesz bo wtedy jeszcze jezdziles golfem po forum wieswagena :shock:

 

dla ciebie powinien być dodatkowy dział zatytułowany bajki i opowiadania, moglibyśmy sobie czytać twoje wymysły np na poprawę humoru...

Opublikowano

 

 

To wg ciebie jaki wiek albo przebieg samochodu z automatem dyskwalifikuje go z dalszej eksploatacji???

 

pewnie sam wiesz że tego nie da sie ocenić po wieku, jednemu wytrzyma 300-400kkm a innemu 150, wszystko zależy od tego, jak poprzedni właściciel/-e/ kochali swoje auto :D

 

Tak nawiasem mój znajomy jeździ E39 i aktualnie nalatał 469tyś i.... o dziwo skrzynia się do tej pory nie wysypała. ..

 

tak jak cytat wyżej, kolega ma w Touranie 320 kkm nalatane w DSG i chodzi od nowości a iinemu przy 80kkm zacznie szarpać i sie sypać, nie ma reguły. Ja w swojej e84 mam manual ale wolałbym automat ale w czasie gdy kup;owałem nie znalazłem odpowiadającego egzemplarza.

 

Jakos nie bardzo sobie moge wyobrazic wczesnego N47 przy 200tys przebiegu z automatem ktore nie bedzie wymagac 6-7 tys PLN kosztow.

 

to nie takie trudne, znam egzemplarze z N47D20A majęce +/- 300kkm z fabrycznym rozrządem

Opublikowano
Widze ze moje dwa ulubione trolle forumowe wpadly :lol:

Idealny przebieg dla uzywanego automatu to 80-100tys nalotu wtedy istnieje szansa ze mozesz uratowac jeszcze skrzynie zanim zacznie sie sypac.

Stan skrzyni oceniasz na oko??? Skąd możesz wiedzieć jak samochód był wcześniej eksploatowany, może ktoś dbał serwisował na czas i takiej skrzyni nic nie dolega to co chcesz w niej ratować ja się pytam. Serwisujesz takie skrzynie że się tak na tym znasz.

 

Jak chcesz to ci pokaże samochód ze skrzynią ZF który aktualnie nalatał 300tyś i olej nie był zmieniany nigdy i jeździ a skrzynia pracuje jak należy!

Opublikowano

Tak oceniam na ucho , kolor,zapach oleju oraz jego strukture.

Kluczowym jest jazda probna i czas w ktorym skrzynia zmienia poszczegolne biegi.

Jesli auto ma ok 100tys nalotu to mozna jeszcze idealnie przeplukac skrzynie i ja tym uratowac.

Tam gdzie nie ma dipsticka a auto przeszlo jazde proba olej ocenia sie po zdjeciu misy olejowej i szczatkow ktore wypadna na sito.

Po przebiegu 200 tys km awaria skrzyni automatycznej pojazdu z niewiadomego zrodla jest niemal pewna w kazdej marce pojazdu a nie tylko w BMW.

OD razu tez rozpoznaje takich uzytkownikow jak ukanio :lol:

Ich sie wystrzegam najbardziej tak jak i aut poflotowych.

A bez zartow to aut z przebiegiem powyzej 150tys nalotu nie kupuje w jakiejkolwiek konfiguracji czy to z automatem czy skrzynia manualna.

Jesli juz jednak trafia sie awaria skrzyni i nie jest spowodowana softem,olejem,wyciekiem to szukam drugiej na podmianke.

Remont skrzyni przekracza zazwyczaj 3x cene uzywanej z rozbitka.

 

1.jpg 2.jpg 3.jpg 1.jpg

galeria allegro

MADE IN PRL
Opublikowano

W tej cenie nie kupisz dobrej jedynki po lifcie.

 

W tym konkretnym egzemplarzu zapytaj sprzedającego o rozrząd, czy był wymieniony, czy ma na to potwierdzenie i kiedy.

 

Poza tym kupować jedynkę z tymi okropnymi pokrętłami do klimy manualnej...

Opublikowano
A ile ma kosztować najsłabszy diesel z 2007 roku który nie ma nic poza kolorem i multifunkcyjną kierownicą? Nie mówię, że ten konkretny egzemplarz jest ok, ale nie popadajmy w skrajności.
Opublikowano
...ale nie popadajmy w skrajności.

 

Przeglądnij choćby mobile.de, prywatne ogłoszenia, najlepiej te nowe i poszukaj przynajmniej po zdjęciach zadbanych egzemplarzy. Później dodaj (lub nie) opłaty, tłumaczenia, zarobek handlarza i plus minus wyjdzie Ci cena sprzedaży auta w Polsce.

Tutaj mam na myśli auto sprowadzone w całości :) Może interesują Cie inne :mad2:

Opublikowano

Mi sie podoba ten egzemplarz tyle ze ma nastukane 249tys przebiegu a to raczej duzo jak na bmw serii 1 z silnikiem N47.

Dlatego taka niska cena.

 

A ile ma kosztować najsłabszy diesel z 2007 roku który nie ma nic poza kolorem i multifunkcyjną kierownicą? Nie mówię, że ten konkretny egzemplarz jest ok, ale nie popadajmy w skrajności.

 

Ma podgrzewane fotele,tempomat , skorzana kierownice oraz alu felgi ,schowek na kokpicie,tylne szyby elektryczne,parktronic

DPF :)

MADE IN PRL
Opublikowano
Czyli nic jak na bmw :)

 

Jak to jest nic to moja E87 jest "mega maxi NIC" bo nie ma tego co wymienilem w tej niebieskiej :)

Jedyne co ma lepsze to silnik M47 i 165tys nalotu.

MADE IN PRL
Opublikowano
A ja się pytam gdzie są moderatorzy tego forum!!! Czytać się nie chce tych Waszych pierdół
  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie zgłaszajcie nam takich trolli to będziemy ich mądrości usuwać i banować. Nie jesteśmy w stanie na bieżąco wszystkiego czytać.
Opublikowano

Panowie /i Pnie jeśli są/ chciałbym od was uzyskać kilka odpowiedzi dotyczących tego egzemplarza z silnikiem N43, szukam nowego auta dla żony,;

- jakie średnie spalanie motoru N43 przy jeżdzie 80% trasa

- awaryjnośc N43, trwałość rozrządu przy założeniu, że pokazany egzemplarz ma oryginalny przebieg

- jak to jest z tym valvetronic-iem?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-118i-oplacony-serwis-szyberdach-bezwypadkowy-ID6yMS8j.html

Proszę o pomoc zamiast przekrzykiwania się nt. kto jest większym trolem forum :idea:

Opublikowano
Panowie /i Pnie jeśli są/ chciałbym od was uzyskać kilka odpowiedzi dotyczących tego egzemplarza z silnikiem N43, szukam nowego auta dla żony,;

- jakie średnie spalanie motoru N43 przy jeżdzie 80% trasa

- awaryjnośc N43, trwałość rozrządu przy założeniu, że pokazany egzemplarz ma oryginalny przebieg

- jak to jest z tym valvetronic-iem?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-118i-oplacony-serwis-szyberdach-bezwypadkowy-ID6yMS8j.html

Proszę o pomoc zamiast przekrzykiwania się nt. kto jest większym trolem forum :idea:

Widzisz jak to jet na forum, jak już oczekujesz sensownej porady to nagle cisza, nikt nie ma nic do powiedzenia.

Nie wiem czy te informacje będą dla ciebie interesujące, nie dawno sprzedałem moje 118i ale w wersji 129 koni z silnikiem N46 i powiem że bardo sobie chwaliłem tą jednostkę. U mnie spalanie średnio wychodziło ok 8.4 litra na 70% miasto i 30% trasa. Jeżeli chodzi o awaryjność nie miałem większych problemów poza pompą vacuum, która zaczynała hałasować i spod jej uszczelnienia wydobywał się olej który kapał na rozgrzany katalizator co powodowało nieprzyjemny zapach spalonego oleju. Rozrząd wymieniony był przy przebiegu ok 84 tyś, nie hałasował wszystko było ok.

Valvetronic w porządku żadnych niepokojących objawów, ogólnie byłem bardzo zadowolony z samochodu. P.S auto sprzedane z przebiegiem 108tyś...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.