Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

2.0 D - różne moce (n47d20) - 118d, 120d

Nikt nie wspomina o koszcie wymiany rozrządu, który w tym silniku jest z tyłu, od strony skrzyni, przez co koszt wymiany sięga 4-5 tys zł. A przy okazji rozrządy w tych silnikach są wadliwe i trzeba je wymieniać już przy małych przebiegach. Wszystkie egzemplarze, które oglądałem, miały rozrząd natychmiast do wymiany (hałasował), co zniechęciło mnie finalnie do zakupu diesla (+5 k do ceny auta). Jednak podobno te diesle są wytrzymalsze od benzyny (cóż, mój przykład chyba to potwierdza) i poza tym rozrządem nie ma większych problemów (tyle, że trzeba szukać nowszych silników, po 2009 r z końcówką symbolu "c", czyli n47d20c - one są jakoś poprawione)

 

ja mam N47D20C, gdy kupowałem miał nieco ponad 80kkm, teraz ma 115kkm, do 180 kkm bez wymiany łańcucha spokojnie pojeżdżę a potem sprzedam, jak kupować to wyłącznie ze sprawdzonym przebiegiem i historią i jak najniższym przebiegiem choć można kupić i egzemplarz mający ponad 200kkm byle by był już po wymianie łańcucha

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam N47D20C, gdy kupowałem miał nieco ponad 80kkm, teraz ma 115kkm, do 180 kkm bez wymiany łańcucha spokojnie pojeżdżę a potem sprzedam, jak kupować to wyłącznie ze sprawdzonym przebiegiem i historią i jak najniższym przebiegiem choć można kupić i egzemplarz mający ponad 200kkm byle by był już po wymianie łańcucha

A to auto to bylo sciagniete?-bo jesli tak to zakup auta z takim przebiegiem to jak wygrana w totka...

Ktory masz rok tego auta?

Jestes pewny ze siedzi w nim jeszcze fabryczny rozrzad?

Masz jakis pewny sposob na sprawdzenie przebiegu i historii swerwisowej?

Wrzuc tu foto swojej ksiazki serwisowej zobaczymy czy nie budzi zastrzezen .

Widzisz wlasnie dlatego ze jak ktos zobaczy ponad 200 tys nalotu to juz ciezko sprzedac takie auto a jak jest cofniety licznik i dorobiona historia to juz jest ok.

Opublikowano
ja mam N47D20C, gdy kupowałem miał nieco ponad 80kkm, teraz ma 115kkm, do 180 kkm bez wymiany łańcucha spokojnie pojeżdżę a potem sprzedam, jak kupować to wyłącznie ze sprawdzonym przebiegiem i historią i jak najniższym przebiegiem choć można kupić i egzemplarz mający ponad 200kkm byle by był już po wymianie łańcucha

A to auto to bylo sciagniete?-bo jesli tak to zakup auta z takim przebiegiem to jak wygrana w totka...

Ktory masz rok tego auta?

Jestes pewny ze siedzi w nim jeszcze fabryczny rozrzad?

Masz jakis pewny sposob na sprawdzenie przebiegu i historii swerwisowej?

Wrzuc tu foto swojej ksiazki serwisowej zobaczymy czy nie budzi zastrzezen .

Widzisz wlasnie dlatego ze jak ktos zobaczy ponad 200 tys nalotu to juz ciezko sprzedac takie auto a jak jest cofniety licznik i dorobiona historia to juz jest ok.

 

 

auto z uderzonym tylnym prawym błotnikiem, szkoda parkingowa bez naruszenia wahacza, koła itp... wszystkie szyby fabryczne, zrobiony w listopadzie 2014 roku w Polsce, zrobiony bardzo dobrze, znam osobę która go robiła, przebieg 100% real, wybór jest prosty - albo decydujesz się na kupno kręconego albo "milionera" albo auto z niskim przebiegiem realnym i akceptujesz żebył mniej lub więcej trafiony, innego wyboru nie ma chyba że sam sprowadzasz i koszty i cena się nie liczą, innego wyboru nie ma.

http://www.fotem.pl/data/e273a26d90267ca67b81e49b60b.jpg

 

dalej jeden serwis poza ASO /z wpisu do książki serwisowej/ 06.06.2015 - 77420 km z wymianą oleju i filtrów

następnie moje serwisy w Luzinie w BMW A. Kwiatkowski

01.04.2016 - 91011 km serwis olejowy, filtry, olej skrzynki rozdzielczej + ogólny przegląd

08.12.2016 - 106752 km serwis olejowy, filtry, klocki tył + ogólny przegląd

Obecny przebieg 116000 km z hakiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No Ok.

W twoim przypadku nie ma mowy o falszywym przebiegu itd...

Tylko taki szczegulik.Kupiles autko 4- ro letnie.W takich autach sie nic nie kombinuje bo wszyscy je jeszcze serwisuja w ATU ze wzgledu na gwarancje tylko gdyby kazdy forumowicz mogl sobie pozwolic na taki rocznik to jakie tematy by byly na forum?

Schody sie zaczynaja gdy kupujesz starsze auto np.2008 wtedy juz bardziej trzeba ufac oczom ogladajac auto niz ksiazce serwisowej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Jestem nowy na forum. Jakoś nie mogłem znaleźć działu przywitań. Więc piszę pierwszego posta tutaj.

Zamierzam kupić E87 z silnikiem diesla. Trochę już poczytałem tu na forum i w innych miejscach o tym modelu.

 

Rozglądam się też na różnych stronach, szukając odpowiedniego dla mnie egzemplarza.

Mógłbym Wam podać dwa linki do ofert, które mnie interesują i prosić o ewentualną ocenę tych aut?

 

Mam nawet VIN jednego z nich i wpisałem go w podany przez Was link do odkodowania, ale nie za wiele rozumiem z tego, co było tam napisane. ;-)

Oto te linki:

 

https://www.olx.pl/oferta/bmw-1-e87-lift-wyposazona-CID5-IDkX4Me.html#864ce33f67

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-seria-1-2-0-diesel-lci-automat-bardzo-dobrze-utrzymana-ID6yUZ1t.html#dda48761b6

Opublikowano
Nr 2, Eeeh, 2010, automat, przebieg ideał pod Polaka i co najważniejsze bezwypadkowy i to wszystko ze Szwajcarii, gdzie auta droższe niż w DE
Opublikowano

Czyli warty zainteresowania ten z Kielc?

A jak ten z Częstochowy?

 

Choć wydaje mi się, że ten gościu z Kielc się trochę pomylił, bo napisał kod silnika 120, a w rzeczywistości jest 118 i nie 142 KM, tylko 143.

Więc czy to świadoma ignorancja sprzedającego, czy jakaś pomyłka (czyt. ściema?).

Opublikowano
Każdy jest warty obejrzenia na żywo nawet taki, który śmierdzi wałkiem na kilometr
Opublikowano
Każdy jest warty obejrzenia na żywo nawet taki, który śmierdzi wałkiem na kilometr

 

Może to i fakt... W takim razie będę sprawdzał....

Czy Waszym zdaniem warto wynająć gościa z autotesto, czy tym podobne..., aby sprawdzić auto, które jest dosyć daleko od miejsca zamieszkania?

Opublikowano
Każdy jest warty obejrzenia na żywo nawet taki, który śmierdzi wałkiem na kilometr

 

Może to i fakt... W takim razie będę sprawdzał....

Czy Waszym zdaniem warto wynająć gościa z autotesto, czy tym podobne..., aby sprawdzić auto, które jest dosyć daleko od miejsca zamieszkania?

 

a ile kasują?

Opublikowano
Każdy jest warty obejrzenia na żywo nawet taki, który śmierdzi wałkiem na kilometr

 

Może to i fakt... W takim razie będę sprawdzał....

Czy Waszym zdaniem warto wynająć gościa z autotesto, czy tym podobne..., aby sprawdzić auto, które jest dosyć daleko od miejsca zamieszkania?

 

a ile kasują?

 

Szczerze mówiąc, to tak dokładnie nie wiem, ale wydaje mi się, że coś koło 300 zł.

Opublikowano

 

Szczerze mówiąc, to tak dokładnie nie wiem, ale wydaje mi się, że coś koło 300 zł.

 

 

wydaje mi się że od 500 0do 700 zł, 300-400 to kasują ASO za ścieżkę diagnostyczną

Opublikowano

witam w sobote jade po moj pierwszy samochod :D nie bralem pod uwage bmw nie znam sie wcale na nich tzn juz coraz bardziej ;)

wiec tak cudo jakie znalazlem to 118d z 2011 (luty) roku pakiet M sport przebieg 60.000 mil wymieniony lancuch rozrzadu 2 tysiace mil wczesniej (800 funtow) na gwarancji swierze opony (7 miesiecy) radio profesional bez nawigacj 2 wlasciciel cena ustalona na 6500 myslicie ze sie oplaca? na co mam sprawdzac szczegolnie uwage przy kupnie dzieki z gory w sobote jade po nie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na skrzynie/dwumasę zależy czy mt czy at oraz resztę układu przeniesienia napędu, na stan wtryskiwaczy, dpf, turbinę, bo to najdroższe elementy. Sprawdzić czy nie jest po jakimś wypadku, co lakierowane i jak. Ciężko Ci będzie jak nie znasz się na bmw i nie sprawdzisz go z komputerem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam,

na wstępie witam wszystkich. Zwracam się do Was z prośbą o poradę/ pomoc w doborze silnika. Od jakiegoś czasu szukam auta- drugie auto w domu BMW 1-znalezienie dobrego egzemplarza graniczy z cudem, ale że cuda się zdarzają to nagle pojawiło się parę ciekawych opcji. Auto pod kątem lakierniczym jestem w stanie sprawdzić, natomiast bardziej interesuje mnie mechanika i jej awaryjność. Wybór jest między 116I 115KM 2005rok (przebieg 210kkm- trochę słaby ten silniczek) oraz 116i n43b20 122KM 2009 rok (przebieg 170kkm-z mocnymi papierami na autentyczność). Ten drugi robi dobre wrażenie, ale jak zacząłem czytać o n43 to włos zaczął jeżyć się na głowie. Koledzy, czy ten silnik to faktycznie taka padaka- bo chyba mniej awaryjny jest starszy 115km? Czy faktycznie cewki, wtryski, noxy, rozrząd sprawia aż takie problemy w n43? Czy może jest tak, że n43b20 sprawia aż takie problemy, a n43b16 jest jednostką mniej awaryjną? Bo jeśli tak to w tej sytuacji zastanawiam się nad jakimś dieslem m47 lub n47 bo chyba problemy te same, części tańsze, a radość z jazdy większa - szczególnie w m47 163km. Ostro wertuje fora, ale trudno zebrać info o n43b20-chyba za dużo tego nie ma.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaraz właściciele pb będą chwalić 116i a właściciele kopciuchów będą zachwalać 120d..i temat wyląduje w koszu. Prawdą jest to, że 116i nie jedzie i jest problematyczne, n43 dodatkowo jeszcze, idealnym rozwiązaniem jest znalezienie zadbanego m47, ale takich jest mało, więc koło się zamyka i lepiej kupić kie :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wlasciciele 4-cyl benzyniaków chyba sie nie odezwą bo po prostu nie ma czego chwalić...
Opublikowano
heh...kie odpuszczę, ma być bmw. Stwierdzam , że jak mam za nieco ponad 9s do setki ładować się w n43 to już lepiej władować się w m47 lub n47 (najlepiej po wymianie rozrządu). Przynajmniej dynamika i elastyczność na lepszym poziomie,a koszty utrzymania tak mi się wydaje, że na podobnym lub niższym poziomie. W sumie nie miałem pb od 15 lat...
Opublikowano
jezeli piszesz ze diesel jest elastyczny... tzn warto sprawdzic na czym polega elastycznosc w silniku.. douczyc sie i wiecej glupot nie pisac.... wchodz w n47 w automacie. uzywalem m47 i uzywam n47 i Nka lepsza uzywam tez M57 i uwazam ze n47 to swietny silnik.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam M47N 150 KM w e46 oraz N47 143KM w jedynce. M47 nie ma szans. N47 jest pod każdym względem lepszy. Od osiągów po hałas silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat hałas m47 ma przyjemniejszy, jak dla mnie :) ale oba brzydkie przyrownujac do m57
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oba są do tyłka, ale N47 jest dużo cichszy przynajmniej mój:) Tak jak już nie raz tu pisałem, jak kupowałem M47N to się naczytałem, że to najgorszy silnk od BMW, pękające wały, dziury w tłokach, awaryjny i ogólnie syf. Po 6 latach czytam, że jest polecany :D postanowiłem więc sprawdzić kolejny NIE polecany N47:) Jak na tę chwilę oba silniki są dla mnie super.
Opublikowano

cypisek21....czy mógłbyś rozwinąć bo nie kumam o co Tobie chodzi w tym małym wycinku Twojej wypowiedzi...

"jezeli piszesz ze diesel jest elastyczny... tzn warto sprawdzic na czym polega elastycznosc w silniku.. douczyc sie i wiecej glupot nie pisac...."

pzdr.

Opublikowano

silnik diesla nie jest elastyczy.

Przeczytaj definicje elastycznosci silnika.

Diesel sztywny jak dzik w karku. dlatego wlasnie najlepiej diesla kupowac z automatem.

Opublikowano

Diesel z automatem OK ale przy przebiegu 80-100k km nalotu :)

Jakos nie bardzo sobie moge wyobrazic wczesnego N47 przy 200tys przebiegu z automatem ktore nie bedzie wymagac 6-7 tys PLN kosztow.

 

Np. ten by mi pasowal jak bym mial wziasc pod uwage cypiska zdanie.

 

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-1ser-Bmw-118D/vhc:car,ms1:3500_3_,frn:2007,ful:diesel,mlx:90000,ger:automatic_gear/pg:vipcar/248441519.html

 

Problem tylko w tym ze kosztuje tyle co seria 3 F30 :)

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.