Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

LPG to nie łyknie jeśli byś kiedyś planował to po jeden.

Co do reszty w zasadzie nie ma co narzekać jedynie może troszkę moc mała a nie lepiej rok może 2 starsza a 2.0 120i ? Przed 2007 rokiem założysz nawet LPG z tego co pamiętam

Opublikowano (edytowane)
Popraw link, felgi nie oryginalne, kierownica wytarta, komentarze za tym sprzedawca nie przemawiaja na jego korzysc. Spr auto na bmw.check i bedziesz wiedzial czy sie tym autem interesowac. Edytowane przez Madey1992
Opublikowano

sory juz poprawilem,

Dzieki za hinty.

Felgi nie oryginalne bo jak wyszla z fabryki to pewnie na kolach stalowych bo po rozkodowaniu VINu nie ma wzmianki o alusach - ktos sobie dokupil alusy - to akurat mi nie przeszkadza.

Zwroce uwage w realu na kierownice.

Ale przebieg wydaje sie byc realny. Ostatni zarejestrowany w serwisie to 164tys. a wystawiona jest jak 185tys.

 

Na co jeszcze zwrocic uwage ?

 

Pozdro

Tomek

Opublikowano

i tu jest maly problem bo zona nie chce starszego :)

Mowisz ze ten silnik z LPG nie wspolpracuje ? Czy masz na mysli ze duzo slabszy bedzie ?

Opublikowano
jeśli się nie mylę to od 2007 roku silniki z oznaczeniem N szły już na bezpośrednim wtrysku paliwa czyli koszt instalacji w granicach 5 tys zł i pali około 70 do 80 % gazu i 20/30 % benzyny jednoczesne. Sprawdź w tym przypadku który silnik tam siedzi bo rok 2007 to takie pogranicze pojawiały się obie wersje w tym roczniku
Opublikowano

no w VINie jest:

Series / Engine type E87 / N45T

Czyli [BAD] blada jest bezposredni wtrysk ?

Opublikowano
najprościej będzie podaj dokładną moc tego auta ? 115 czy 122 konie ? tym 116 wpisanym w aukcji bym sie nie sugerowal byś może pomylił z modelem 116i ale nie koniecznie. Ale skoro poliftowa czyli 122 konie a co za tym idzie bezpośredni wtrysk.
Opublikowano

no niby poliftowa bo tak podaje VIN ale ma 116kucy:

 

VIN: WBAUE11010PZ48208

Type code: UE11

Model: 116I (EUR)

E-F-R series: E87 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 1

Type: SH

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N45T

Displacement: 1.60

Power: 85 (116 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: EAAT - STOFF ELEKTRA/AN

Prod.date: 2007-04-30

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S4AK Interior trim finishers silver

P7RP Advantage package

S8SP Control unit COP

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S530 Air conditioning

S548 Kilometre speedo

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

 

Czyli co nie ma bezposredniego wtrysku, pomimo ze poliftowa ? Bo nie widzie tez opcji power reduction.

Opublikowano

Witajcie,

 

Szukam F20/21 z silnikiem 1.6 136km. Znalazłem ładną sztukę z 2012 roku. Tylko pytanie mam o ten silnik. Gość powiedział, że było wymieniane cały dolot z trubo, ponieważ na zimnym stukała blaszka od zaworu w turbo. Zostało to zrobione w ASO BMW na gwarancji. Po wymianie auto zrobiło jakieś 15 tyś km.

 

Czy to jest jakaś wada, że znowu to zacznie stukać?

 

Co myśleć o tym silniku, krążą o nim legendy, ale podobno po 2011 już jest dopracowany i specjalnie się nie sypie. Pytanie czy jest sens w ogóle pchać się w auto z tym motorem?

 

Dzięki,

pozdrawiam

Opublikowano
Juz sie troche dowiedzialem, w jedynakch lci w 2007 montowali 2 silniki 1.6, ten 116km i ten 122km. Oba sa na bezposrednim wtrysku. Ponoc ten 116km jest mniej awaryjny - ponoc bo nie moglem tej informacji zweryfikowac.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cena ciężko powiedzieć czy dobra :) Ale co do tych 2x turbo to bym się zastanowił opinie są dość pomieszane. Bez problemu 220 KM wydmuchasz z silnika 177 Koni za cene do 1000 zł więc nie wiem czy warto ryzykować te 2x turbo. Ale to tylko moja opinie :)
Opublikowano
Jeśli zależy ci na jedynce wiadomym jest, że lepszą opinią cieszą się diesle przed liftem czyli max 163 konie. Z których zrobisz około 295/205 koni. Pytanie czy chcesz się bawić w przyszlości w chipa. Ale jeśli masz do wydania ponad 40 tys zł to głupotą było by kupować jedynke przed 2007 rokiem skoro stać Cię na nowszą. A może benzyna 125i ?? Lub klasyk 3.0d ale wtedy 330d lub 530d
Opublikowano
Moze powiem tak: chcialbym wydac max do 40k na auto pewne nie jakiegos ulepa i zeby "jakos" jezdzilo. Nie nastawiam sie na to by go modzic a raczej miec przyjemnosc z jazdy i posiadac fajne ladne auto
Opublikowano

e90 wydaje mi się spoko alternatywą dla 1 coup bo jak sam mówisz seria 5 jest jednak znacznie większa i "masywniejsza"

Zależy Ci na ropie czy benzyna też jest brana pod uwagę ? Jeśli benzyna to tylko, benzyna bez LPG !

Co do silnika 123d musiał byś poszukać jakiś sprawdzonych opinii bo słyszałem, że nie są to zbyt udane konstrukcje ale na ile to prawda ? Jakiś posiadacz 123d musiał by się wypowiedzieć ale wiadomo każdy swoje będzie chwalił :D

powiem tak ja mam 163 KM i moim zdaniem w e87 to wystarczające osiągi do sprawnego poruszania się. Po mieście żwawe a w trasie oszczędne chociaż o tam idzie się wyszaleć, przy dobrym wietrze udało mi się zamknąć zegarek więc jak na 2.0d prędkości zawrotne ( dodam, że mówimy o seryjnych motorach )

 

Osobiście jednak gdybym teraz zmieniał auto nastawił bym się bardziej na wygodę może nie taką super jak w seriach X ale np seria 5. Seria 1 jest dość ciasna w środku. Jeśli jesteś młodym człowiekiem i szukasz auta na kilka lat bez wożenia dzieci i reszty rodziny to jak najbardziej wystarczy lub jako 2 auto w rodzinie owszem.

Ja nie narzekam bo jak mówiłem należę jeszcze do młodych posiadaczy i w zasadzie jeżdżę tylko we dwoje. Kolejnym autem jednak obowiązkowo będzie coś bardziej przestronnego.

Opublikowano
witam serdecznie, poszukuje jakiejs godnej 1ki. czy ktos moze ogladal/zna ten egzemplarz?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-123d-204km-2008r-coupe-m-pakiet-idealna-ID6yESOz.html#0e0160ed47

pozdrawiam

 

Oglądałem u tego sprzedającego inny egzemplarz (też jedynka, tylko e87 polift). Auto stało na jednej z myjni w krakowie, jak twierdzi sprzedający to samochód jego kolegi, tak samo jak ten, który oglądałem tylko ten podobno innego kolegi:) Auta stały w sumie w czymś bardziej przypominającym garaż/warsztat, a myjnia była obok. M pakiet był tam raczej dokładany. Ogólnie auto wypucowane (w końcu myjnia), ale nie przyglądałem się mu tak dokładnie bo tak jak mówie zainteresowany byłem tym drugim. Jednak nie zdecydowałem się na niego m.in z powodu przebiegu. Udokumentowany był tylko przez pierwsze dwa lata gdzie gość robił po około 50k rocznie, a przez następne jak nie udokumentowany to wychodziło chyba niecałe 10k (dokładnie już nie pamiętam), podobno ten sam właściciel takie przebiegi robił, a cena też była dość wysoka. Co prawda zapewniał mnie o potwierdzeniu przebiegu z ASO gdzie był wymieniany rozrząd ale to było tylko zczytane z kluczyka w tym momencie, a nie żadna dokumentacja. Widzę, że ogłoszenie dalej wisi, co prawda zszedł z ceną, tak samo w przypadku tego, którym jesteś zainteresowany, na początku też chyba chciał więcej.

Opublikowano
Ja bym w tej kasie dwa razy się nie zastanawiał i brał 123d (nie mówię, że to konkretnie). Miałem dwa 118d 143 konie, jeździłem 120d 177 koni, teraz mam 123d na nowych wtryskiwaczach jakieś 220 koni i spokojnie go pociągnę w przyszłości na 280. Dzięki dwóm turbinom (jedna pracuje na dolnych obrotach, druga na wyższych) masz pochytany prawie cały zakres obrotów, a spalanie diesla - niejedna o 100 koni mocniejsza turbobenzyna (przednionapędowa) musiała się już ze mną napocić paląc przy tym dwa razy tyle co moja ;) mega dynamiczny silnik, niskie spalanie, ogromny potencjał jeżeli chodzi o moc. A bolączki? Nie licząc dwóch turbin te same co ogólnie w silnikach N47 :) polecam, nie będziesz zawiedziony!
Opublikowano
na 280 koni bym nie liczył raczej nie jest to już zbyt bezpieczny zabieg bez wymiany sprzęgła nie wytrzyma takiego momentu obrotowego i będzie się ślizgać na 100%
Opublikowano
Są takie projekty i tu na forum i na zagranicznych ;) trzeba się oczywiście liczyć z wymianą wtryskiwaczy na wydajniejsze (co już zrobiłem), dpf out i IC większy, ale powyżej 270 spokojnie można wyciągnąć. Kwestia wzmożonej eksploatacji podzespołów po chipie jest bardzo indywidualna i zależna od świadomości kierowcy/stylu jazdy/kondycji samochodu. Z resztą, ja tu mówię o wrażeniach z jazdy na stock 118/120/123d nikt mu nie każe chipować, aczkolwiek ktoś wcześniej ten temat poruszył to i w tej kwestii coś dodałem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.