Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a i czy wspomaganie kierownicy powinno byc twarde ? tzn nie obraca sie tak lekko jak np w volkswagenie passacie po 2005
" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano

cześć,

 

jeżeli kierownica jest delikatnie przestawiona to możliwe, że coś było robione przy przekładni kierowniczej / maglownicy i/lub tylko zmiana końcówki drążka. osoba, która ustawiała zbierzność mogła delikatnie krzywo ustawić i użtak jest (jest to kwestia ponownego ustawienia - koszt ok 50PLN)

Może też tak być, że auto wg. wskazań komputera musi mieć tak zbierzność ustawioną, ale mogło dostać jakiegoś strzała i krzywo wg normy już będzie - to jest najgorszy scenariusz.

Przekładnia powinna chodzić lekko i nie powinno jej słychać. na włączonym silniku na postoju wykonuj bardzo energiczne ruchy kierownicą w zakresie ok 2cm i postaraj się wsłuchać w jakieś stuki dochodzące z przekładni ewentualnie wyczuj na kierownicy te stuki.

W serwisie napewno wiedzą jak znaleźć usterke maglownicy. Zwróć może jeszcze uwagę na śruby mocujące błotniki są na górze pod maską i w pionie za drzwiami kierowcy i pasarzera - zobacz czy nie są jakoś inaczej pomalowane. Ja akuram mam czarny kolor, a śruby są do połowy maźnięte, a do połowy jest jasny podkład nadwozia. Waro również zwrócić uwagę na mocowanie amortyzatorów w kielichach jest możliwość ustawiania kątówsprawdź czy śruby przypadkiem nie były przykręcone 1mm-2mm w innym miejscu.

Na prostej drodze rozpędź się na 3 bez trzymania kierownicy i również bez trzymania kierownicy zacznij dość intensywnie hamować - jeżeli auto nie poleci to będzie dobrze.

Do przebiegu auta z zagramanicy podchodź sceptycznie, gdyż wszyscy wiemy co ludzie robią z szafami i komputerami, ale w serwisie powinni stwierdzić, czy było coś majstrowane :norty:

jak będziesz potrzebował jakieś podpowiedzi to pisz.

pozdro

Opublikowano

tzn zakup zagranica. ale ja tu mieszkam. wiec koles co sprzedaje to auto mieszka 30km dalej. sprawdze wszystko jak tylko moge.

wczoraj np robilem mocne skrety na prostym asfalcie zobaczyc jak sie trzyma. czuć ze zawieszenie sportowe. nic nie stuka. powiedzialem ze musza mi to sprawdzic z kierownica czemu tak jest troche skrecona. podniosa mi auto do gory i sprawdze wszystkie miejsca ktore ewentualnie mogly byc naprawiane. zaraz ide do ubezpieczalni spytac czy to auto mialo jakies wypadki juz.

 

jesli chcecie mozecie go tutaj zobaczyc.

 

http://www.autoscout24.es/Details.aspx?id=166681062

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano
troche dużo 15.000E -> 61.500PLN felgi nie są orginalne, zobacz jeszcze zakończenia "rogi" zderzaków, czy idelanie siępasują z błotnikami czy nie odstają. Jżeli nie był mocno bity i Ci się podoba to bierz i się ciesz razem z nami :mrgreen:
Opublikowano
felgi są oryginalne z bmw. jeżeli był by bity nawet nie oglądałbym się za takim autem. ceny tych aut z tym przebiegiem i rocznikiem wahaja sie miedzy 12 a 19 tys euro. zalezy od stanu i pakietow.
" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano
Witam. mam okazje kupic BMW 118d z 2005roku z przebiegiem 55000 tys. pakiet M. felgi 18 calowe . sportowe zawieszenie i siedzenia.

Parę uwag do oferty na mobile.de, generalnie sprzedający kit ładuje w opisie:

Pakietu M wskazywany egzemplarz nie ma, ani zewnętrznego ani wewnętrznego.

Felgi nie od BMW serii 1, są to repliki felg M ze starej trójki i nie wyglądają mi na 18 cali ale może są, cena za felgi chyba z kosmosu :)

Alcantara na fotelach, kolejna ściema,

Audio HiFi, kolejny kit bo do HiFi ma być radio Professional CD a nie bidne Business CD jak na zdjęciach.

Sprzedawca strasznie zmyśla w opisie pytanie dlaczego?

URGE VENDER - pilna sprzedaż. Interesujące, że ktoś kupuje ekonomicznego diesla żeby jeździć po 12 tyś km na rok.

Ja poszukałbym innego egzemplarza.

 

Moim celem nie było krytykowanie, tylko zwrócenie uwagi na to co ja zauważyłem.

 

PS: Za taka cenę mogę Ci sprzedać moją 120d z 2005 z jasną sport. skóra, xenonami i zabudową car audio :)

Opublikowano
Witam. mam okazje kupic BMW 118d z 2005roku z przebiegiem 55000 tys. pakiet M. felgi 18 calowe . sportowe zawieszenie i siedzenia.

Parę uwag do oferty na mobile.de, generalnie sprzedający kit ładuje w opisie:

Pakietu M wskazywany egzemplarz nie ma, ani zewnętrznego ani wewnętrznego.

Felgi nie od BMW serii 1, są to repliki felg M ze starej trójki i nie wyglądają mi na 18 cali ale może są, cena za felgi chyba z kosmosu :)

Alcantara na fotelach, kolejna ściema,

Audio HiFi, kolejny kit bo do HiFi ma być radio Professional CD a nie bidne Business CD jak na zdjęciach.

Sprzedawca strasznie zmyśla w opisie pytanie dlaczego?

URGE VENDER - pilna sprzedaż. Interesujące, że ktoś kupuje ekonomicznego diesla żeby jeździć po 12 tyś km na rok.

Ja poszukałbym innego egzemplarza.

 

Moim celem nie było krytykowanie, tylko zwrócenie uwagi na to co ja zauważyłem.

 

PS: Za taka cenę mogę Ci sprzedać moją 120d z 2005 z jasną sport. skóra, xenonami i zabudową car audio :)

 

widzę, że napisałeś w większości co ja chciałem, ale wolałem aby Serwis BMW w Hiszpani to przekazał, ale jeżeli już to dołożę więcej

- podkładka pod zderzakiem nie jest w kolorze,

- brak wielofunkcyjnej kierownicy,

- zawieszenie jest normalne na pierwszys rzut oka,

- to nie jest alkantara (zwykły materiał),

- klamki nie w lakierze,

- brak parktronika,

- radio bizness

- cena KOSMOS!

jednym słowem sprzedawca troche ściemnia, ale tak jak napisałem wcześniej jedź do ASO BMW i porozmawiaj z serwisantem podaj mu cenę, jaką chce sprzedawca i będziesz miał czarne na białym.

 

Za tą cene naprawde możesz mieć NIEZŁĄ FURĘ!

 

Ja też mogę sprzedać za taką cenę

2005r 97.000 km, xenon, automatyczne wycieraczki, półskóra, 2.0d 163KM, radio Proffesional CD (HiFi) aluminiowe wstawki we wnątrz, wielofunkcyjna kierownica, duża navi, klimatronik dwustrefowy, ori felgi 16' nerki całe pokryte chromem, podświetlane klamki, kolor czarna perła i wiele innych dodatków :)

 

wszystkiego dobrego,

Opublikowano
żeby było śmieszniej, sprzedawca twierdzi, że to wersja na cztery koła, czyli pewnie 118xd:) Ogólnie całe to ogłoszenie wygląd bardzo podejrzanie...
Opublikowano

hmmm. ja tym autem jeździłem 5 razy. i nie mam mu nic do zarzucenia.

"Alcantara na fotelach, kolejna ściema," no fotele akurat sa z pakietu M maja dużo regulacji a także elektrycznie sterowane od trzymania bocznego.. fajnie uciska.

mam wszystkie dokumenty skopiowane od tego auta. w papierach wyraźnie pisze 118D M. może manual ? a może M pakiet.

jutro wrzucam go na komputer BMW zobaczymy co sie tam pokaze.

klamki sa w lakierze może ktoś tu nie dowidzi :D podniose sobie to auto jutro i dobrze wyogladam. w ubezpieczalni takze powiedza mi czy kiedykolwiek wlasiciel auta mial wypadek tym samochodem i czy wzywal lawete.

 

ja wiem ze 15 tys sie wam wydaje duzo. ale duzo patrze na ceny aut tutaj i polsce. i roznica niestety jest odczuwalna. nowe auto w Polsce mozna kupic taniej niz tu. ale nie pojade specialnie po auto do polski.

 

co do opisu na na stronie autoscout. smiem twierdzic ze wlasciciel nie jest fanem motoryzacji o czym sam mi powiedzial. dobrze wiedzialem jakie auto bede ogladal i z ciekawosci spytalem o moc i pojemnosc. i on twierdzil ze to 1.8. hehe.

zawieszenie nie wiem czy jest standardowe.

moj ojciec w Vw Jetta ma sportowe zawieszenie obnizane 15mm. a i tak to od bmw jest twardsze.

dodam jeszcze ze auta sprzedawane na rynku hiszpanskim zawsze roznia sie wyposazeniem. tak samo w niemczech sa pakiety ktore nie sa dostepne w PL lub w Hiszpani. wczesniej interesowalem sie VW gdy moj ojciec kupowal JEtte. Model ktory on posiada a raczej wyposazenie nie jest dostepne w PL. dlatego moze byc tak ze te felgi w 2005roku znajdowaly sie w katalogu. dziekuje. i czekam na wiecej opinni. pomagacie mi wkoncu ;)

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano

jasne jesteśmy od tego aby pomóc :)

 

powiedz szczerze ile widziałeś tych BMW E87? mam wrażenie, że to jest pierwsza i troche się zabardzo na nią najarałeś. No i tu właściel powiedział prawdę jest to 1.8 Kolega dobrze napisał o tych felgach - tu masz wszystkie, jakie były montowane w E87 http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=UG51&mospid=48925&hg=36&fg=15

staram się wyłapaść wszystkie szczegóły i powiem szczerze, że ani podkładka pod przednim zderzakiem nie ma lakieru jak i klamki również. Świadczy to ubogim wyposarzeniu.

Fotele są te "lepsze" i to wszystko.

Co któryś weekend jeżdzę na handel z różnymi autami i znam sztóczki "handlarzy" powiem więcej jak to robię ...ja taki kupiłem i się wogóle nie znam - myślę, że wiesz o co chodzi.

Szkoda mi Ciebie i dlatego odpisałem na wiadomość, ale Ty i tak wiesz lepiej. Jedź do serwisu BMW i tam wszystko Ci powiedzą...

Mam nadzieję, że nam odpiszesz co Ci ustalili.

 

PS

nie widzisz, że coś jest nie tak?

- krzywa kierownica - nie wierzę, że przy przebiegu 50.000km ktośwymieniał końcówki drążków;

- tylny zderzak jest cały w lakierze, a przód?

w BMW jest coś takiego w kompie jak historia błędów, które wszystkie możesz zobaczyć i przy jakim przebiegu wystąpił.

patrz na właściciela czy zabardzo nie przybliża się do serwisanta w trakcie diagnozy :cool2:

 

pozdrawiam,

Opublikowano

oczywiscie ze ma silnik 2.0.

 

 

wiec tak. mam za duzo watpliwosci. gadalem z kolesiem przez telefon. mial mi zadzwonic zebym przyjechal na przeglad. a tu wreszcie mowi mi ze po przegladzie.

mowi ze jutro mozemy jechac zobaczyc zbierznosc. oczywiscie ostatni przeglad w autoryzowanym serwisie robil przy 26 tysiacach. reszte w innym. spieszy sie strasznie ze sprzedarza a pozniej mowi mi ze nie ma ekonomicznej potrzeby sprzedawac go.

 

jutro sie z nim spotkam o 8 rano i powiem ze jak chce go sprzedac to ja rozdaje karty. jedziemy 100km dalej do autoryzowanego serwisu i jezeli wszystko bedzie w porzadku zaplace za serwis. jezeli nie on bedzie musial zaplacic za to ze mnie oszukal. to zbyt duzo kasy dla mnie zeby pozwolic sobie na takie bledy. a jak cos nie pasi to powiem mu zeby sprzedal komus innemu.

 

w serwisie gdzie robil przeglad widzialem wczoraj takie same bmw tyle ze srebrne i z normalnym wyposazeniem. moze warto go zobaczyc. w dodatku gwarancja.

jedym slowem jestem wkur....ony bo jak ja kupuje auto to ma isc po mojej mysli.

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano
hmmm. ja tym autem jeździłem 5 razy. i nie mam mu nic do zarzucenia.

"Alcantara na fotelach, kolejna ściema," no fotele akurat sa z pakietu M maja dużo regulacji a także elektrycznie sterowane od trzymania bocznego.. fajnie uciska.

mam wszystkie dokumenty skopiowane od tego auta. w papierach wyraźnie pisze 118D M. może manual ? a może M pakiet.

 

ja wiem ze 15 tys sie wam wydaje duzo. ale duzo patrze na ceny aut tutaj i polsce. i roznica niestety jest odczuwalna. nowe auto w Polsce mozna kupic taniej niz tu. ale nie pojade specialnie po auto do polski.

Tak ma wyglądać M Pakiet, wrzucam Ci ofertę z Hiszpanii może sobie podjedziesz i obejrzysz :) Cena prawie identyczna a auto rok młodsze, ździebko inaczej wygląda i ma oryginalne felgi M.

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=v1ie34hg4qcw

Ceny samochodów w Hiszpanii są porównywalne z tymi w Polsce, gość dał Ci jakaś kosmiczną cenę za mułowatego 118d.

Pierwsza z brzegu 120d z 2005 roku z Hiszpanii http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=ly4tnazmssbr

 

Ja osobiście nie widzę sensu brania 122 konnego diesla ze sportowym zawieszeniem i sportowymi fotelami. Co z tego, jak ze świateł objedzie Cie gość na rolkach :)

Jeśli ma wyglądać a mniej jeździć to M Pakiet plus felga wygląda fajnie, na pewno zrobisz szał na hiszpańskich chicas :)

Opublikowano
oczywiscie ze ma silnik 2.0.

 

w takim razie i tylna klapa była zmnieniana... albo sam emblemat.

od wieków jest tak, że BMW określa swoje silniki i serie w 3 cyfrach

 

118d - seria 1 silnik 1.8diesel

120d - seria 1 silnik 2.0diesel

330d - seria 3 silnik 3.0diesel

545i - seria 5 silnik 4.5benzyna

 

w takim razie co oznacza emblemat na tylnej klapie? i co oznacza emblemat 120d - czym się rówżni od 118d?

Opublikowano

zeby nie bylo watpliwosci polecam zajzec do wikipedi. 118D to silnik 2.0 122 po lifcie juz 143

 

wrocilem wlasnie z serwisu BMW. przypatrzylem sie calemu autu.

 

felgi nie sa orginalne ale maja homologacje i sa wpisane w dowod rejstracyjny.

spękany lekko lakier tylny zderzak z prawej strony.

ogolnie wydaje mi sie ze bylo cos malowane w tym aucie.

sprawdzono zbierznosc i zostala ustawiona dobrze. takze kierownica juz jest prosto.

oski są proste co wykazał komputer. pod spodem wszystko okej poza rdzewiejacym spawem na osi. spaw jest fabryczny. ale to ponoc normalne w 5 letnim aucie.

ogolnie to pare obdardz i wydaje mi sie ze cos tam bylo malowane. w serwiscie BMW stwierdzono ze wszystko jest okej. ale to koledzy sprzedawca i serwisant. takze ostatecznie. bede zbieral kase i sobie kupie nowa 118 albo 120 w M packu. Biala ewentualnie VW Scirocco. minus taki ze 6 miesiecy jeszcze musze odkladac

http://www.autoscout24.es/NewMarketDetails.aspx?id=151335091

 

http://www.autoscout24.es/NewMarketDetails.aspx?id=169236915

 

a z aut ktore mi pokazywaliscie to ladne sa ale nie chce nic z przebiegiem powyzej 100 tys. chce auto ktore bedzie jezdzilo przynajmniej 5 lat dluzej

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano

118D 143km albo 122 silnik 2.0

120 163km albo 177 o ile sie nie myle.

 

dla przykladu dodam ze ogladalem kiedys tam bmw 320i 170km i na dodatek silnik 2.2

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano

jedno pytanie do tych co maja jedynki. po paru latach jak wyglądają śrubki pod podwoziem te które trzymają osłonę od silnika. macie je lekko podrdzewiałe ?

patrzylem tez na te pod maska które trzymia błotniki. lekko z nich farba schodzi ale nie wyglądają na malowane. ogólnie cały przód wygląda na nietykany pod maska...oryginalne spawy. hiszpanie nie dbaja o auta. chodzi tu o lakier.. zadrapania lekkie wgniecenia. wiecie jak w Pl mowia ze sprowadzane auto z hiszpani albo z francji to napewno niezadbane...

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano
jedno pytanie do tych co maja jedynki. po paru latach jak wyglądają śrubki pod podwoziem te które trzymają osłonę od silnika. macie je lekko podrdzewiałe ?

patrzylem tez na te pod maska które trzymia błotniki. lekko z nich farba schodzi ale nie wyglądają na malowane. ogólnie cały przód wygląda na nietykany pod maska...oryginalne spawy. hiszpanie nie dbaja o auta. chodzi tu o lakier.. zadrapania lekkie wgniecenia. wiecie jak w Pl mowia ze sprowadzane auto z hiszpani albo z francji to napewno niezadbane...

 

dobrze, że zrezygnowałeś z tego auta :)

śrubki troszke rdzewieją, jeżeli mają startą powłokę anty korozyjną. Farba schodzi pod maską ze śrubek - oznaki, że były odkręcane. Nie ma mozliwości, aby farba samoczynnie się zdzierała..

pozdrawiam

Opublikowano
powiem wam ze tez szukalem uzywanej 118d i koniecznie w automacie, po ogladnieciu kilku "zadbanych" egzemplarzy z bliska - kupilem nowa, wiec polecam ci duzo cierpliwosci i kup z naprawde pewnych rak i daj nawet wiecej, co w przyszlosci pozwoli ci zaoszczedzic nerwy i kase u mechanikow albo zrob jak ja i poprostu kup nowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.