Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć :)

Pozwoliłem sobie odkopać ten temat, ponieważ mam zamiar w najbliższym czasie sprawić sobie właśnie "jedynkę".

Celuję w zakup 120d 143 KM ewentualnie 120d 177 KM. Mój budżet to maksymalnie 40 tyś. Stąd wysuwa się pytanie czy w takiej kwocie znajdę E87 z navi, xenonami, i pakietem M w miarę dobrym stanie tzn. bezwypadkową. Czy jest to realne?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

Z chęcią też przyjmę wasze uwagi na temat tych silników itp.

Opublikowano

Oczywiście że sie da kupic do 40 tys , sam szukalem i nawet myślałem już aby dołożyć i kupić model ff lecz trafiła się wczoraj w okolicy i kupilem z navi ,limited http://allegro.pl/show_item.php?item=6038261637

Maska i tylną klapą malowana o czym zostałem poinformowany , rozrząd zmieniony , cena zbita Jeszcze o 3 tys i zobaczymy co dalej będzie . na pewno igielki nie kupisz ale nie skreslaj samochodu jeśli miał malowany element,jeśli jest to dobrze to wsystsjo gra i powodzenia ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie,

 

chciałbym się Was poradzić co do zakupu BMW serii 1 2005-2010.

Budżet 30-40tyś

Kredyt przyznany a ja nadal szukam :mad2:

 

Jestem młody i nie ukrywam, że szukam auta ze sportowym charakterem, czym więcej M tym lepiej. :P

Oglądałem już kilka jedynek

 

 

1. 118d czy 120d, wersję ze słabszym silnikiem można wyrwać z 2010r natomiast 120d 2008, czy ewentualna zmiana mapy na 120 da przyjemność z jazdy czy dużo braknie do fabrycznej 120?

2. Strasznie napaliłem się na skóry oraz idrive - komputer z joystickiem, bajery wgl. warte swej ceny? egzemplarze bez są znacznie tańsze.

3. Będę bardzo wdzięczny za polecenie konkretnego auta. :cool2:

Edytowane przez pniesiek
Opublikowano

1. 118d po programie lepiej jezdzi niz fabryczne 120d, ale wiadomo 120d bys zrobil na 200+. Jezeli sie zastanawiasz nad 118d czy 120d to wybierz taki ktory bedzie poprostu w lepszym stanie technicznym, chyba ze mocno chcesz 120d to pole masz ograniczone.

2. Co do skory zawsze mozesz ja sobie pozniej dokupic i w inne bajery doposazyc. Patrz na stan auta i przebieg mocno zweryfikuj. Kolega Dray ci pomoze. Idrive fajna opcja, aczkolwiek da sie bez niej zyc, jak sie trafi egzemplarz to brac.

Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nie warto jezdzic za autem kilka set kilometrow, poszukaj auta z okolicy z wojewodztwa, w ogloszeniach i przez tel bedzie cacy, a jak pojedziesz to go obejrzysz 10 min. Jezeli nie ma warto poczekac na konkretne ogloszenie.

 

Ps: o 123d zapomnij w tym budzecie, bo sie przejedziesz.

Opublikowano

Witam :)

 

Zwracam się do Was z ważnym pytaniem,czy w kwocie 25 tyś zł da się znaleźć 120d w dobrym stanie ? Na allegro jest sporo dobrze wyglądających 120 w roczniku 2005/6 z przebiegami rzędu 180-240tyś km. Wersje 163km,często z xenonem,grzanymi fotelami i lepszym radiem.Warto interesować się takimi egzemplarzami i nie bać się poważnych awarii po zakupie ? Czy lepiej dołożyć ? (jeśli tak to ile).

 

Mam 23 lata,jeżdżę głównie po mieście i kilka razy w roku trasy 300-500km.Obecnie jeżdżę a3 8l i stoję przed zakupem nowego auta,nie chcę jednak kolejnego a3 8p,które w tej cenie również mogę znaleźć. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie spróbowanie czegoś nowego,a akurat zawsze chciałem spróbować BMW.

 

Pozdrawiam :wink:

Opublikowano

W temacie bolączek poszczególnych wersji zostało już dużo napisane na forum - wystarczy poszukać. Z tego co ja naprawiałem w swoim 120D z 2004r. od przebiegu 200 tys do dzisiaj czyli do około 320 tys to:

1) sprzęgło kompletne + dwumas - ok 3000 zł (siada przeważnie w okolicy 200 - 250 tyś i u mnie się to sprawdziło)

2) Amortyzatory tył - ok 1000 zł

3) rolki napinające pasek, pompa wody, regeneracja alternatora,

4) jakiś przekaźnik w skrzynce rozdzielczej - 300 zł i 3 dni u mechanika

reszta to materiały eksploatacyjne. Mój ma pewny przebieg, nie był bity i nie chipowany. To jak zwykle zależy. Możesz trafić na skarbonkę, która doprowadzi cię do płaczu albo tak jak ja na mało awaryjny egzemplarz. Ogólnie uważam że jedynka jest raczej mało awaryjnym samochodem który daje dużo frajdy - ale pamiętaj - mierzysz w auto które ma 10 lat. Cudów bym się nie spodziewał.

Opublikowano
Do 25k można spokojnie znaleźć w dobrym stanie 120d przed liftem tylko trzeba się uzbroić w cierpliwość i szukać. Jeżeli jesteś w stanie coś dołożyć to przy 30k można już myśleć o po liftowej 120d
Opublikowano

Czyli sugerując się przebiegami na allegro w tej kwocie to lepiej w zapasie przygotować te 3 tyś na dwumas.

 

Z reszty kosztów to wygląda zupełnie normalnie, oczywiście jak to auto z takim rocznikiem wiadomo,że może coś wystąpić.Natomiast patrząc realnie to w kwocie jaką dysponuje szukając ciekawego auta dającego fun z jazdy 120 wypada bardzo ciekawie i szczerze to ciężko znaleźć mi coś innego. A3 jeździ mi się dobrze,ale jednak czuć przy lekko dynamicznej jeździe przód to raz,dwa to w kwocie do 25tyś a3 8p najlepiej szukać 1.9tdi bo 2.0 to kiepski pomysł.Dynamiką 163km w 120d,a a3 1.9 105 km to też będzie spora przepaść.

 

Jeżdżę po mieście ale mam do niego ok 20-25km ponieważ mieszkam poza nim,pracuję i studiuję w mieście i codziennie dojeżdżam gdzie lepiej sprawdza mi się diesel.

Opublikowano

Wracam do korzeni i znów kupuję BMW , zanim jednak to zrobię potrzebuję Waszej pomocy :)

 

Wybór padł na serię 1 i pojawia się pytanie o silnik :

 

czy jest jakiś którego powinienem unikać ?

 

( kiedyś wpakowałem się w 525tds i oczywiście uszczelka pod głowicą padła :mad2: , więc wolałbym uniknąć felernych silników )

Jakieś spostrzeżenia na co zwrócić uwagę kupując auto ?

 

Zależy mi na silniku ekonomicznym, więc coś do 2litrów

Opublikowano
Jak robisz odcinki po conajmniej 40 km i rocznie jakies 20k wez diesla najlepiej przedliftem, a jak mniej to polecam 2l benzyna bo mniej awaryjna niz 116i. Jak kupisz auto z niepewna historia to oczywiscie masz wieksze ryzyko ze bedzie sie cos dziac, aczkolwiek nie ma co sie bac diesla, jak dbasz tak masz.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jako nowy członek forum mam właśnie pytanie odnośnie wyboru silnika. Poczytałem trochę na innych stronach, tutaj na forum i już głowa rozbolała. Poszukuję najlepiej benzyny i tutaj zaczyna się problem. Auto jakie mam zamiar kupić to przedział 2005-2006r. Benzyna 1.6 115km z tego co czytałem miała jakieś problemy fabryczne już na początku ale niby była akcja serwisowa. Benzyny 2.0 trochę się obawiam, że mnie zje, a gazować jakoś mi się nie widzi auta. Liczę na jakąś konkretną odpowiedź, który z tych 1.6 benzyna jest faktycznie mniej awaryjny, ponieważ wiem, że liczy się też w jakim jest stanie ale jednak i tak to jest ważne dla mnie. Po prostu nie chcę też kupić takiego, że się będzie błyszczał, a silnik się będzie sypał, bo ma jakieś wady.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Byla akcja serwisowa na napinacz rozrzadu i zostala zla slawa a prawda jest taka ze historie o dozywotnim lancuchu rozrzadu to juz legenda...

Wez jakas tabletke na ten bol glowy i szukaj fajnej sztuki...

Wymieniaj rozrzad jak bedzie go slychac lub jak przeskoczy albo okresowo co 100 tys i po problemie - taka wymiana to koszty jak w kazdym przecietnym samochodzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.