Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

W roczniku 2006 i 118d i 120d to ten sam silnik - m47n2 - różnice pomiędzy 118d i 120d są na poziomie podzespołów i oprogramowania. Także i jeden i drugi ma te same bolączki. Po 2007 masz silnik n47 (także w obu wersjach - 118d i 120d) i tam są inne bolączki niż w m47n2.

Odpowiadając na pytanie co lepiej wybrać - 120d, bo mocniejszy (ale raczej też egzemplarze będziesz miał droższe).

Opublikowano
Bolączki ma każdy motor. Ale czy są to częste usterki? Wolałbym diesla ale jeśli mam mieć z nim często problemy to wolę pomyśleć nad benzyną zamiast się denerwować po zakupie :)
Opublikowano
to co kolega napisał powyżej to racja.... jesli szukasz m47 to moge powiedziec ze najmniej awaryjne sa te ktore sa na turbinie garetta (wersja bez dpf) mitsubishi podobno lubi sie zatrzec... najwazniejsze kupić zadbane.. !!
Opublikowano
Szczerze to ja jestem bardziej za e90 tylko dla dziewczyny jest trochę za duże. Ale jeśli nie znajdę ciekawej oferty z e87 to rozejrzę się za e90 320 lub 325. Oczywiście diesel. Chociaż też z tego co czytam to silniki 2.0 jakieś tam wady mają :) Czas pokaże
Opublikowano
Wg. Mnie kolego głupio piszesz.. Bez obrazy ale nie ma silnika bez wad.. Każde auto się zużywa. I coś trzeba robić.. Najwięcej zależy on tego jak był eksploatowany
Opublikowano

Może tak to napisałem ale nie o to mi chodziło ;) Wiem, że każdy silnik ma wady ale jak słyszę często pada sprzęgło, skrzynia itp (to tylko przykłady) to się z góry martwię. Teraz jeżdżę volvo z 98r i co chwilę coś się działo i mając jechać w trasę byłem cały w stresie. Tyle szczęścia miałem, że auto się zepsuło dzień przed wyjazdem koło domu a nie na autostradzie. Liczę się z naprawami bo to normalne, jednak dzięki temu tematowi dowiedziałem się np. żeby szukać bez DPF a to cenna informacja :)

 

BTW. SIlnik bez BDF ma tą samą emisję spalin (euro4)? Wydaje mi się, że tak ale wolę zapytać :) Przepraszam za moją niewiedzę jednak to pierwsze nowsze (przynajmniej dla mnie) auto, które mam zamiar kupić.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Może to co napiszę nie będzie cieszyło właścicieli BMW ale mam dwie jedynki i to w mniej awaryjnej benzynie 1.6 i 2.0 dodatkowo znajomy ma trójkę z 2.5 benzyną. Oprócz tego różne inne auta głównie japońskie. I porównując te wszystkie auta to silniki BMW delikatnie mówiąc nie wypadają dobrze a dosadnie to DNO. Podobno kiedyś były bardzo dobre ale takie teraz nie są. Auta te maja wiele zalet ale silniki do nich nie należą. Oczywiście każdy powie zależy od modelu i eksploatacji. Ale traktując porównanie sprawiedliwe czyli zadbane BMW z zadbanym innym autem oraz zmęczone BMW z zmęczonym innym autem to niezawodność silnika i osprzętu wypada na niekorzyść BMW. Żeby nie było że zniechęcam to na pocieszenie dodam że w innych kategoriach wygrywa BMW:)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Może to co napiszę nie będzie cieszyło właścicieli BMW ale mam dwie jedynki i to w mniej awaryjnej benzynie 1.6 i 2.0 dodatkowo znajomy ma trójkę z 2.5 benzyną.

1.6 benzyna to mniej awaryjny silnik? :) To trochę pojechałeś ;)

Ja mam 118d z silnikiem m47n2 (z DPF) i nic złego mi się nie dzieje. Jedyna usterka jaka mi się zdarzyła to zablokowanie się zaworu egr (w pozycji zamkniętej). Powód: nieszczelność membrany przy tym zaworze. No i co... tak czy siak można jeździć nie działa tylko recyrkulacja spalin - czyli auto pewnie trochę więcej pali, a tak przez cały okres używania nic się nie działo... Jedyne koszty związane z tym silnikiem jakie miałem to wymiany płynów, filtrów i jednorazowo: odmy oraz termostatów.

Z tą awaryjnością i bolączkami... to jest tak, że na forach piszą ludzie, którzy mają problem - nikt nie pisze: "Przejechałem już 200k km i nic się nie stało, nic nie stuka i nic nie wymieniałem, co robić? Pomocy! Może lepiej coś wymienić?" Więc to tylko tak źle wygląda, a problemy opisywane na forach to jest jakiś tam odsetek użytkowników (czasami większy, czasami mniejszy), choć oczywiście warto mieć na uwadze problemy innych.

Podejrzewam, że jakbyś wszedł na forum aut japońskich to pewnie też się znajdą jakieś standardowe, często występujące usterki.

Opublikowano
Bo jak polak kupi auto i na liczniku pisze 200kk a w rzeczywistosci ponad 350 to potem sie dziwic ze ludzie wypisuja ze maja awarie przy przebiegu 200kk i odradzaja zakup. Trzeba szukac zadbanego egzemplarza i z czegos rezygnowac na rzecz czegos bo to jednak auto uzywane a nie nowe ze sie konfiguruje w salonie jakie sobie zyczymy, zwlaszcza ze rynek w polsce samochodow uzywanych wiecie jaki jest.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,

 

Zamierzam kupić bmw e87. Z tego co się rozglądałem do prawdopodobnie kupię rocznik max 2006, bo 2007 jest już różnica w cenie. Z tego co wyszukałem na internecie diesle są dosyć problemowe (pękające korwobody, coś tam z napędem rozrządu, turbiną). Nie mogę nic znaleźć który motor jest mniej awaryjny. Co według Was lepiej wybrać 118d czy 120d?

 

Pozdrawiam

Z tych roczników raczej bym szukał 118i lub 120i

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

po długich poszukiwaniach skusiłem się na kupno e87. Na początku miała to być benzynka, ale jako, że większość modeli to 116i, a z tego co czytałem to silnik nie robi jakiegoś wrażenia, a inne ciężko znaleźć, to zdecydowałem się na diesla

W oko wpadł mi model 120d 163KM z roku 2006. Jeśli dobrze rozumiem to silnik ma oznaczenie M47N2 i tu jest moje pytanie, czy te silniki są bardzo awaryjne? Czytałem, że z jego następcą (N47) jest sporo problemów, co mnie wstępnie przeraziło, ale akurat dysponuję taką kwotą, która i tak pozwala mi jedynie na zakup modelu przedliftowego. Co sądzicie o tym silniku i czy zdarzają mu się jakieś porządne awarie robiące wir w portfelu?

Z góry dzięki za odp i pozdrawiam ;)

Opublikowano
Witam,

po długich poszukiwaniach skusiłem się na kupno e87. Na początku miała to być benzynka, ale jako, że większość modeli to 116i, a z tego co czytałem to silnik nie robi jakiegoś wrażenia, a inne ciężko znaleźć, to zdecydowałem się na diesla

W oko wpadł mi model 120d 163KM z roku 2006. Jeśli dobrze rozumiem to silnik ma oznaczenie M47N2 i tu jest moje pytanie, czy te silniki są bardzo awaryjne? Czytałem, że z jego następcą (N47) jest sporo problemów, co mnie wstępnie przeraziło, ale akurat dysponuję taką kwotą, która i tak pozwala mi jedynie na zakup modelu przedliftowego. Co sądzicie o tym silniku i czy zdarzają mu się jakieś porządne awarie robiące wir w portfelu?

Z góry dzięki za odp i pozdrawiam ;)

Jest dokładnie odwrotnie. Sporo problemow jest z M47. N47 ma zasadniczo jeden problem tj rozrząd. Sprawa do opanowania poprzez wymianę która kosztuje ok 3 tysięcy. Szczegóły znajdziesz w wątku z mojego podpisu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów,

Jestem tu nowy, jeśli powinienem się przywitać w odpowiednim dajcie znać :wink:

 

Mam w planach zakup Bmw 118d z rocznika 2010/2011.

Na co powinienem zwracać uwagę w tym silniku ?

Jakie są typowe bolączki tego modelu ?

Czy w ogóle polecacie ten silnik, czy raczej wybrać 120d ?

Może ktoś z Was planuje sprzedaż takiego auta ?

 

Z góry dzięki za wszelkie info ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Wszystko zalezy od ceny.

Ja osobiscie uwazam jednak ze nabywanie ostatnich rocznikow aut przed wejsciem nowego modelu mija sie z celem i preferuje raczej nowy model z ich ewentualnymi chorobami wieku dzieciecego :)

Jesli to ma byc rocznik 2011 to tylko szukalbym F20 w okresie styczen-luty 2015 bo wtedy wlasnie bedzie najlepsza cena w ofertach netowych sporo nizsza od innych por roku ze wzgledu na obnizony popyt na auta w okresie zimowym.

 

stycz-luty-marzec- to najlepszy czas na zakup auta ponizej jego wartosci jesli dysponujesz zywa gotowka bo to ty ustalasz wtedy reguly :)

(jesli dbasz o swoje finanse nie kupuj auta przed koncem 2014r.)

MADE IN PRL
Opublikowano

W tym silniku trzeba zwrócić uwagę na rozrząd i ewentualnie go wymienić - koszt od około 3 tyś. zł.

Od 2011 r powinien być już poprawiony, ale też należy się liczyć że będzie potrzebna wymiana.

Moim zdaniem to fajne auto, ale nie tanie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko zalezy od ceny.

Ja osobiscie uwazam jednak ze nabywanie ostatnich rocznikow aut przed wejsciem nowego modelu mija sie z celem i preferuje raczej nowy model z ich ewentualnymi chorobami wieku dzieciecego :)

Jesli to ma byc rocznik 2011 to tylko szukalbym F20 w okresie styczen-luty 2015 bo wtedy wlasnie bedzie najlepsza cena w ofertach netowych sporo nizsza od innych por roku ze wzgledu na obnizony popyt na auta w okresie zimowym.

 

stycz-luty-marzec- to najlepszy czas na zakup auta ponizej jego wartosci jesli dysponujesz zywa gotowka bo to ty ustalasz wtedy reguly :)

(jesli dbasz o swoje finanse nie kupuj auta przed koncem 2014r.)

 

Dzięki za sugestię, nie mam ciśnienia czasowego więc przemyślę tą opcję, chyba, że trafi się coś atrakcyjnego z poprzedniego modelu ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytałem, że świetnie się prowadzi i mało pali.

Szybkie nie będzie, ale nie takie jego przeznaczenie.

 

Czy ten silnik ma jakieś wady ukryte powszechnie znane ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy okazji, miał ktoś z Was kontakt z Centrum-Bmw z Krakowa ?

Macie jakieś opinie na ich temat ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Ja miałem hmmmmm zależy co chcesz u nich zrobić bardziej polecam Roberta ze sołtysowskiej bo dużo aut poprawia po nich;/ moje też....:(

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chciałem skorzystać z opcji kupienia za ich pośrednictwem auta..

Generalnie poszukuję 118d z polskiego salonu, z tego co się dowiedziałem, w budżecie 50.000 brutto nie mam co liczyć na zdrową sztukę sprowadzaną z UE.

Auto pójdzie do firmy w leasing więc fv mile widziana ;)

 

Gdyby ktoś z Was miał info o dobrym egz będę wdzięczny za podpowiedź ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

http://home.mobile.de/AUTO-MEISSNER#des_200892309

 

Jesli twoj budzet jest do naciagniecia to smialo mozesz brac te auto z linku.

Najpierw jednak przed wrzuceniem w leasing trzeba wyplacic za nie gotowka.

Sam go nie biore wiec dam ci szanse kupic dobre auto z 2014roku duzo ponizej polskiej ceny.

Mysle ze wyrwiesz je za 13.500 EUR.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.