Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
słaba benzyna z automatem to słaby pomysł... ale jesli jest taka potrzeba.. 116i w wersji koniecznie 2 litrowej po lifcie.
Opublikowano
uwierz ze jakbym kupowal dla siebie to bym szukal M :-) dzieki damianz za wskazowke, wiem na co mniej wiecej sie nastawiac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

116i odradzam, polecam 118i (129km) lub 120i (150km) z automatem, nie będą bardzo szybkie. A w tej kwocie poszukałbym auta z ciekawym wyposazeniem. Polecam sportowe fotele (pompowane) są super!! Poza tym można się pokusić o ksenony i fajne audio. Navi w aucie do miasta nie jest konieczne moim zdaniem.

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak do jazdy po mieście to benzyna (brak DPF). Najmniej zawodne były 120i z silnikiem N46 (150KM) - ale niestety to auta pre LCI.
Opublikowano
No z mila checia bym wsiadl do 130 :) ale ciezko dostac w automacie uzywke. A po lifcie te 170 konne tez 2.0 co o nich powiecie ? A czy te N46 sa tez montowane w E9-? Bo wyczytalem ze sa bardzo zawodne jednak i nalezy sie ich wystrzegac
Opublikowano

Prawda jest taka ze teraz zadne nowe auto w tym takze bmw, nie nadaje sie do jazdy po miescie, czyli krotkich dystansow

n52 rozpadaja sie glowice

w dieslach umiera dpf

n43 padaja wtryski, cewki, noxy

jak chcesz auto do miasta to kup sobie hybryde, zamiast jedynki masz lexusa ct200h - automat i polowa spalania tego co w ciagle niedogrzanym dieslu czy wolnossacej 2-litrowej benzynie.

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No z mila checia bym wsiadl do 130 :) ale ciezko dostac w automacie uzywke. A po lifcie te 170 konne tez 2.0 co o nich powiecie ? A czy te N46 sa tez montowane w E9-? Bo wyczytalem ze sa bardzo zawodne jednak i nalezy sie ich wystrzegac

 

N46 były montowane do E90-3 ale przed LCI. Poliftowe 170KM to silnik N43 -ma kiepska opinię i był także w E90-3. N46 jest prostszy w konstrukcji (wtrysk wielopunktowy) i bardziej niezawodny. Ewentualne usterki nie są kosztowne.

Opublikowano

do miasta tylko n46. tyle ze e87 przed liftem :(

i musi miec maly przebieg bo powyzej 100.000 tez jest sporo rzeczy do roboty ( na forum znajdziesz mase opisow o pompie vacum, padajacych valvetronicach, wyciekach z silnika) :norty:

no i musisz sie liczyc ze spalaniem miejskim (wawa) na poziomie 12 litrow.

mi z4 z tym silnikiem palilo ok 11 w manualu - jazda bez szalenstw.

no i postaraj sie od razu olej w automacie wymienic - bmw nie zaleca, ale producent skrzynii czyli ZF juz tak. tez na to z 1500 zeta trzeba przeznaczyc :mad2:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
No wlasnie czytalem o tych wadach jak pompie vacum, padajacych valvetronicach i troche sie tego boje. Ciezko znalezc auto przed liftem i zeby nie mialo 100000. Ogolnie zaczynam sie bac tego modelu :/
Opublikowano

raczej chyba w tej kwestii to tej marki a Nie modelu. :mrgreen:

Zapomnij o niezawodnosci. Ta marke kupuje sie z innych powodow. :cool2:

Do miasta jedynym sensownym rozwiazaniem jest hybryda. :!:

Nie ma niezawodnych wolnossacych czterocylindrowych BMW a turbo plus dpf do miasta to proszenie sie o klopoty. :shock:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Jezdze e46 330xd z 2001 od 8 lat w automacie 80% to miasto i nigdy nie mialem problemu z silnikiem ani skrzynia. Olej w skrzyni podobno long life wiec ino jezdzic :) Chcialbym jednak kupic 1 w benzynie i w automacie tylko kwestia tego silnika tym bardziej ze nie ma zbyt duzego wyboru z taka skrzynia :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdze e46 330xd z 2001 od 8 lat w automacie 80% to miasto i nigdy nie mialem problemu z silnikiem ani skrzynia. Olej w skrzyni podobno long life wiec ino jezdzic :) Chcialbym jednak kupic 1 w benzynie i w automacie tylko kwestia tego silnika tym bardziej ze nie ma zbyt duzego wyboru z taka skrzynia :/

 

Szukaj tutaj: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html - niestety wybór jest niewielki i ceny dość wysokie.

Opublikowano

Witam,

Już mnie szlag trafia jak czytam i szukam info o 120i , jest tyle zdań że :mad2:

We wtorek jadę oglądać 120i , polski salon, 2008 rok, 29 tysi przebieg , 170 koni,

Teraz po raz kolejny przeglądam forum i szukam info o tym silniku, nawet nie wiem jakie ma oznaczenie :mad2:

Ktoś mi pomoże ?

Kilka zdań przeczytałem że silnik 150 koni jest lepszy i mniej awaryjny :mad2:

Proszę o pomoc

Opublikowano
Wolalbym cos w kraju kupic przynajmniej sie dogadam :) Ale dziekuje za info napewno przegladne oferty. A jeszcze jedno pytanie jakie roznice sa w konstrukcji silnika 1.8 a 2.0 przed liftem
Opublikowano

Ja szukam na pewno 150 KM. 170 KM to wtrysk bezpośredni. Nie wiem jak się mają sprawy w BMW ale generalnie tego typu zasilanie to potencjalnie więcej kłopotów. Słynny nagar itp :) Wiem, wiem - stereotypy.

 

Z przyzwyczajenia więc wolę sprawdzoną konstrukcję - wolnossąca benzyna z wtryskiem pośrednim.

 

Chociaż jak się przymierzyłem do kilku sztuk to rzeczywiście po lifcie są o wiele fajniejsze materiały we wnętrzu.

Opublikowano

Ludzie się naczytaja komentarzy, a przeciez w internetach wiecej znajdziesz negatywnych niz pozytywnych, jak ktos ma problem to zaklada temat na forum, a jak ktos jest zadowolony z samochodu to rzadko kiedy pisze o tym na forum.

Ja mam wtrysk bezposredni i jezdze, oby jak najdluzej i bez przygod, nie ma sie co bac na zapas. IMO polift to polift, bledy wieku dzieciecego w wiekszym stopniu zostaly wyeliminowane. Jasne, ze zawsze cos nowego sie nagromadzi ale na chlopski rozum, nalezy sie spodziewac poprawy wzgledem pierwszych wersji, nie na odwrot. Chyba nikt nie chce kupic trupa.

Madrych i trafionych decyzji zycze :)

Opublikowano

Dzięki , decyzje podjąłem, w poniedziałek jestem umówiony w Aso na sprawdzenie auta, przebieg 29 tysi ale będę spokojniejszy przy zakupie.

Dzięki raz jeszcze .

Opublikowano

Temat do zamknięcia , kupione :)

Dziękuje forumowiczom których męczyłem pytaniami i pomogli mi w podjęciu decyzji :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

Zamierzam kupić bmw e87. Z tego co się rozglądałem do prawdopodobnie kupię rocznik max 2006, bo 2007 jest już różnica w cenie. Z tego co wyszukałem na internecie diesle są dosyć problemowe (pękające korwobody, coś tam z napędem rozrządu, turbiną). Nie mogę nic znaleźć który motor jest mniej awaryjny. Co według Was lepiej wybrać 118d czy 120d?

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.