Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
30 tysięcy - może niekoniecznie ze wszystkim co podałeś, ale kupisz. Tylko licz się z przebiegiem, ale niemieckie autostradowe często są "zdrowsze" niż mniejsze polskie, trzeba się tylko przyzwyczaić do widoku na desce rozdzielczej ;) podstawowa zasada jest taka, że nie jest ważne, ile auto ma przebiegu, tylko w jakim jest stanie, co było wymieniane/robione no i w dłuższej perspektywie czy się psuje.
Opublikowano (edytowane)

Nie ma co demonizować. Początek produkcji jak najbardziej wchodzi w grę. Trzeba tylko dobrze poszukać, nie rzucać się na pierwsze lepsze i odpowiednio sprawdzić. Jako, że rodzinę masz w Niemczech, zadanie masz zdecydowanie ułatwione :) powodzenia!

 

Mały EDIT: Nie można jednak zapominać, że to będzie już około 8-letnie auto i choć te silniki mają robić sporo km, to trochę nachulane będzie miał. Siłą rzeczy coraz częściej coś tam będzie do wymiany. Takie życie. Nie można oczekiwać, że auto będzie funkiel nówka i nie będzie się psuło. To tak a propos wypowiedzi wyżej.

Edytowane przez Unfall
Opublikowano

Z przebiegiem licze sie, ze bedzie duzy, ale tylu letnie auto musi miec przebieg

Generalnie chcialbym uzyskac opinie czy jest realne kupic takie do 30 tys. auto tam, czy bedzie to tez taki ulep jak z allegro - auto przed FL zderzaki po FL itp. historie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NIe jest w stanie kupic tam takiego auta od rodowitego niemca!!

Mam wielu znajomych co handluja aytami z calej uni,kupisz od turasa nawet za 20kola ,przebieg wlaniety ksiazka dorobiona stan techniczny wiele do zycznia !oczywiscie po wjezdzie do polski cudowne uleczenie oraz przebieg jeszcze maleje :norty:

Do postu wyzej nowe nie znaczy super dobre,ile juz lancuchow sie zerwalo w nowszych modelach,ilu chlopakow pisze co kupilo FXX ,cos skrzypi ,cos sie psuje!Prawda jest taka kazdy oszczedza nawet BMW!!

Opublikowano

racja, wszyscy oszczedzaja - sam pracuje w automotive w dziale rozwoju, polega on w wiekszosci na coraz to ciekawszych pomyslach majacych na celu redukcje kosztow. Co sie wiaze z tym to sie domyslcie.

Czytalem opinie, ze po FL kokpit nie skrzypi bo polepszyli materialy - tacy pewni jestescie, ze te materialy sa lepsze niz przed FL? :!:

Czasem sie zastanawiam, czy nie lepiej kupic auto starszej generacji (np. e39) z konca produkcji niz takie 5 lat nowsze lub nawet tylko kilku letnie ale za to w biednej wersji, z malym silnikiem i napewno gorzej/taniej wykonane?

 

@krzysiek: co masz na mysli, ze nie jestem w stanie kupic takiego od niemca - ze nie sprzeda polakowi czy ze w takiej cenie nie sprzeda?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie kuoisz w tej kasie,niemiec wie co ma jak ma dobry egzemplarz ceni sobie ,czasy sie zmienily co kiedys bylo!

To co skrzypi mam na mysli nowe FXX nie EXX po lci!

Gdzie czytalem ost artykul ze niemiec mial e39 z 530d i zrobil prawie milion km z tym ze sie rozwalil i sie nie udalo :norty:

Byly wypiasne awarie jedna z powazniejszych to alternator padl :mrgreen: takze jest moc!!!

Opublikowano
Myślę, że powinieneś szukać auta po lifcie, za ta cenę roczniki 2007 - 2008. Ale przebiegi pewnie będą 150 - 200tys z tych lat. Pamiętaj nie ma okazji !!! Przede wszystkim przed zakupem zabierz VIN od sprzedającego i przejdź się do ASO sprawdzić historie serwisową. Możesz też wrzucić tu na forum do odpowiedniego działu.

Dołóż jeszcze troszkę kasy to sprzedam CI moją i na pewno będziesz zadowolony

 

Kolego umieść może swoją E87 gdzieś na forum sam chętnie bym ją obejrzał bo szukam też czegoś dla siebie (budżet ~50k)

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Póki co nie chcę zakładać nowego tematu, jednak jakiś temat mam. Mianowicie szukam ładnej, zdrowej, młodej jedynki, chętnie dobrze wyposażonej..

 

Przeglądam oferty na znanym serwisie aukcyjnym. Wiadomo, że w internecie wszystko ładnie wygląda i takie igiełki to od razu brać, lać i jechać. Niestety za dużo się naczytałem o rodzynach/ulepach/tłukach itd itp.

 

Konkretniej- szukam w roczniku 2008/2009 (ewentualnie 2010)

Najlepiej diesel, może być 118d, lub 120d.

Wyposażenie przy młodziutkim aucie z niskim przebiegiem schodzi automatycznie na drugi plan..

 

Przebieg przebiegowi nierówny, wiem, rozumiem, jednak 150 000 km to górna granica do minimalnego przekroczenia (jeśli auto okaże się być prawdziwą igiełką ;) ).

Fajnie by było gdyby na wyposażeniu znalazły się ksenony, klimatyzacja, radio professional. Wszystkie inne udogodnienia mile widziane, jednak nie priorytetowe.. Oczywiście jedynka w super stanie, ale bez ksenonów też jest brana pod uwagę.

 

Wracając do ofert polskiego serwisu aukcyjnego- mam świadomość, że trafić tam na okazję jest sporym problemem/szczęściem. Nie chodzi mi tu już o okazję cenową, lecz okazję w sensie zdrowego, zadbanego oraz z pewną i sprawdzoną historią auta.. Z aukcji staram się wyciągać jak najwięcej szczegółów, jednak opisy handlarzy są zazwyczaj robione według jednego szablonu i z każdego ogłoszenia można wyczytać że auto igiełka, cudowne, bezwypadkowe, serwisowane (z książką serwisową kupioną w internecie za 20 zł). O ironio...

Z podstawowych rzeczy potrafię rozkodować wyposażenie auta po numerze VIN, czasem dostrzegę na zdjęciach inny odcień lakieru poszczególnych elementów, czasem różne szerokości szczelin. Jednak to nie wszystko żeby znaleźć dobre auto. W zasadzie to nic, wiem o tym.

Dlatego też jeśli ktoś z Was trafi/trafił/posiada godne polecenia BMW serii 1 w dieslu to proszę o odzew..

Linki do aukcji/ogłoszeń są również mile widziane...

Co do kwoty- jest ona elastyczna.. Wszystko zależy od stanu samochodu.

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

pozdrawiam.

Opublikowano

Cześć,

 

Jeśli jesteś w stanie odpowiednio zapłacić, to bez problemu znajdziesz auto, jakiego szukasz. Ja szukając 130i, przez przypadek natknąłem się u dealera na taką 118d, że "szkoda było nie brać". Jedynie co, że dosyć słabo wyposażona (golas + podłokietnik, klima automatyczna, grzane tyłki, czujniki parkowania, ciemne szyby, alu 17", halogeny - brak ksenonów i zwykłe radio). Ale za to auto z potwierdzoną, polską historią, przebieg potwierdzony serwisami w ASO w książce i w systemie. Auto w momencie zakupu (luty 2013) miało przebieg 30 tys km (!!) i gwarancję ważną do 2014 roku (przedłużona do 5 lat, auto z 2009). Żaden element nie był lakierowany. Więc naprawdę warto poczekać na okazję :)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano

Hej,

Dzięki za odpowiedź. Wiem że w przypadku kupowania auta warto poczekać. Zwłaszcza jeśli celuje się w samochód "na lata" ;)

 

Z ciekawości, ile Cię wyniosła taka sztuka? Może być PW :wink:

Opublikowano

W sumie nie ma czego ukrywać, bo właśnie po tyle chodziły wtedy sztuki z takim udokumentowanym przebiegiem i z tego roku (a co ciekawe to były ze dwie czy trzy - teraz, jak na złość, nie ma żadnej).

 

Moja stała za 65k, ostatecznie kupiłem ją za 62,5k + najbliższy przegląd gratis.

 

Pozdrawiam,

Paweł

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano

Jeśli faktycznie w takim stanie, roczniku i z takim przebiegiem to :cool2:

 

jak auto się sprawuje? Bezobsługowo? Ile km natrzaskałeś?

Opublikowano
Auto sprawuje się wspaniale - bezawaryjnie i bezobsługowo ;) Zrobiłem od połowy lutego niecałe 7 tys km. Jedynie, co przy aucie robię to sprzątam, myję i sprawdzam poziom oleju (pozostał mi ten nawyk z mojego pierwszego autka - Golfa V 1.9 TDI, który pił ok. litra na 1000 km) ;) Z inwestycji koniecznych to kupiłem stalówki oraz opony zimowe (kupiłem na letnich, jeszcze z fabrycznego montażu, kół zimowych nie było). A z inwestycji niekoniecznych to jakiś czas temu kupiłem czarne nerki BMW Performance - nie mogłem się oprzeć ;)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jako, że jestem tu nowy chciałbym serdecznie przywitać się. :)

 

Zastanawiam się nad E82 120D(na pewno nie słabszą, ze 118D N47 miałem styczność). Znalazłem na otomoto samochód bronx_l'a - co możecie o tej sztuce powiedzieć? Godna uwagi? :) (przeraża mnie, że jest to tak biedna wersja...)

 

Przy przebiegach rzędu 160tyś jakie naprawy mogą wchodzić w rachubę?

 

Chciałbym przeznaczyć ok 55 tyś zł.

 

Nie potrzebuję samochodu na gwałt w tym momencie, mam zamiar wszystko przekalkulować i kupić go z głową.

 

Pozdrawiam :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Podaj linka do aukcji... z tego co pamiętam to nie była to aż taka biedna wersja? Pamiętam, że mi się bardzo podobał egzemplarz i miałbym ochotę go kupić (ale już mam swoją jedynkę). Także ja uważam, że auto jest godne uwagi, bo jest od forumowicza a nie od handlarza.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Mi tam tylko brakuje ksenonów. Resztę zawsze można dołożyć bez większego bólu (a i satysfakcja jest większa). Za tą cenę niczego lepszego nie kupisz. Moim zdaniem to jest piękna sztuka i naprawdę warto jest się tym egzemplarzem zainteresować.
Opublikowano
Bardzo piękne auto,a tym bardziej fajna oferta,że sprzedawca "znany". Dla mnie osobiście ciut za duży przebieg jak na auto z drugiej ręki,no i faktycznie w takim pieknym autku szkoda,że brakuje ksenonów. Ale jeśli Tobie te 2 kwestie nie robią wielkiej różnicy to mysle,że warto się zainteresować tym samochodem.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć :) Będę kupował za niedługo pierwsze własne autko,zastanawiam się czy kupić lepiej F20 bardziej ubogą wersje i słabszą czy na wypasie E81 z końca produkcji,budżet to całkowite maximum 90 000 zł.Co byście polecili i z jakim silnikiem?Dodam że samochodem będę poruszał się głównie po mieście :)
Opublikowano

Najwazniejsze to jakie robisz przebiegi roczne? Jesli miasto i przebiegi male to bralbym benzyne.

Osobiscie bralbym ubozsza f20 - tylko pojecie uboga jest subiektywne. Okresl sobie co to niezbedne minimum naprawde jest, dla Ciebie moze byc to nawigacja a dla mnie kompletnie nie.

Opublikowano
Przebiegi to pewnie gdzieś poniżej 10 tyś km rocznie,za minimum uważam ksenon,pdc i navi i sport pakiet reszta mnie nie interesuje :P Właśnie wolałbym benzyne ale ich praktycznie nie ma a jeszcze z taką specyfikacją jaką bym chciał to już wgl ;/ A czy F20 jest dużo lepsze od E81? Bo szczerze powiedziawszy E81 jest dużo ładniejsza...
Opublikowano
Kurcze trafiła się mi bardzo fajna jedyneczka ale 123D diesel i jeszcze mocny to pewnie kompletnie nie będzie się nadawać do miasta,jak sądzicie? ;/
Opublikowano
Kurcze trafiła się mi bardzo fajna jedyneczka ale 123D diesel i jeszcze mocny to pewnie kompletnie nie będzie się nadawać do miasta,jak sądzicie? ;/

 

Bierz 123d :D zaje....ście to jeździ (chyba że trafisz mocną benzynę)

Też od niedawna taką ganiam tylko że coupe i też w 90% "trasy" robię po mieście

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.