Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od trzech tygodni jestem posiadaczem e39 525i toring.

mam mały zgrzyt bo przód auta stoi dość wysoko w porównaniu do tyłu auta i tu pytanie czy poprzedni właściciel wymieniając amortyzatory z tyłu mógł tam wsadzić amory od sedana?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Amortyzatory nie odpowiadają za wysokość zawieszenia - to po pierwsze.

Po drugie - amortyzatory w sedanie są chyba 2 razy dłuższe, więc raczej nie dałby rady.

 

Rozkoduj VIN i zobacz czy masz nivo. Albo zobacz czy masz żółwia pod kołem zapasowym.

Albo sprawdź za kołem czy masz miech czy sprężynę.

 

Jak masz nivo to jest źle ustawione.

Jak masz sprężyny to już pewnie solidnie wytrzaskane. Chyba że przód stoi za wysoko, może były z przodu wymienione na inne?

 

Pokaż zdjęcie. Przeczytaj regulamin i popraw temat, bo zaraz admin zamknie i się nic nie dowiesz :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Amortyzatory z sedana i kombiaka są zupełnie inne i nie da się tego zamienić ani pomylić.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

jedź na szarpaki i sprawdź zawias

 

a moim zdaniem "wylany" amroki też mogą być przyczyną nisko siedzącego tyłu..

 

u mnie w e39 w kombiaku po wymianie sprężyn i amorków na nowe nadal tył siedział krzywo- okazało się, że winne są wahacze.

Opublikowano

Amortyzator nawet sprawny można wcisnąć ręką. Nowy nie używany tak samo. Czyli nacisk kilka, kg.

 

Cały ciężar trzyma sprężyna i tam trzeba szukać problemu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tył siedział krzywo- okazało się, że winne są wahacze.

 

 

A który konkretnie wahacz? I co mu dolegało?

Miał luzy czy był zgięty ?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Jeśli masz tam nivo to zapewne masz gdzieś pęknięte te gumowe miechy i ucieka z nich powietrze. Chyba, że miechy są szczelne to jeszcze jest możliwość, że jest to źle ustawione/wypoziomowane w kompie - chyba nawet INPĄ można to bez problemu ogarnąć.

Jeśli bez nivo to szukałbym przyczyny w pękniętych sprężynach. Chyba, że to z przodu założone są jakieś źle dobrane sprężyny (za długie lub za twarde) i stoi wyżej niż tył.

Pzdr.

Opublikowano
tył siedział krzywo- okazało się, że winne są wahacze.

 

 

A który konkretnie wahacz? I co mu dolegało?

Miał luzy czy był zgięty ?

 

luzy, nie wiem który wahacz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.